Gå til innhold

På knærne etter date'n min :-) Hva nå?


Hana

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har slettet hovedinnlegget.

Problem= løst.

Endret av Hana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje han tror du ikke vil ha sex på en liten evighet.



Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han tro det?

Fordi du har gitt ham de signalene hele veien

Anonymous poster hash: fcff9...31f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han tro det?

Fordi du verken ville det på første, andre eller tredje date. Kanskje ikke fjerde, femte eller tiende heller?

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi du verken ville det på første, andre eller tredje date. Kanskje ikke fjerde, femte eller tiende heller?

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

Jepp. Det er grenser for hvor lenge man gidder vente for at dama skal føle seg "trygg". Merk; denne tryggheten kommer som oftest fortere med menn som ikke betyr noe, f.eks bartenderen hun møtte på fylla. Men er den en hun vil ha langsiktige planer med, nei da må hun ha lenger tid på å bli trygg. Jeg ler.

Anonymous poster hash: fcff9...31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du verken ville det på første, andre eller tredje date. Kanskje ikke fjerde, femte eller tiende heller?

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

Åh, jeg er så lei av det der! Jeg dater en del og har null interesse av å ligge med enhver mann jeg er ute med. Tredje date er da ingenting, man kjenner hverandre ikke.

Anonymous poster hash: c103a...a9f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så lei av det der! Jeg dater en del og har null interesse av å ligge med enhver mann jeg er ute med. Tredje date er da ingenting, man kjenner hverandre ikke.

Anonymous poster hash: c103a...a9f

Hvis jenta virker seksuelt uinteressert kan man jo spørre seg hvor lenge det vil vare. Surt å vente i ukevis mens man egentlig er friendzoned for evigheter siden.

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men dette blir helt feil. "verken ville på 1 andre eller 3" ....? Hvordan vet du det?

Dette innlegget handler ikke om sex. :-) Innlegget handler om den vanskelige datingen.

Endret av Hana
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, men dette blir helt feil. "verken ville på 1 andre eller 3" ....? Hvordan vet du det?

Dette innlegget handler ikke om sex. :-) Innlegget handler om den vanskelige datingen.

Dating handler om sex. Ved å si nei til, eller ikke ta initiativ til sex, signaliserer du noe som enten kan tolkes som "jeg vil vente litt" eller som "jeg er ikke interessert i deg på den måten"/"jeg vil bare ha oppmerksomhet/bekreftelse". Hvis du absolutt vil ha sex med ham, men vente litt, er det lurt å sørge for at mannen vet dette. Hvis ikke risikerer du at han gir opp og går videre/mister interessen.

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo det :-) Men jeg er ikke helt sikker på om det er et problem her. Jeg tror vi var ganske enige om å ikke hoppe i høyet sist, men heller vente til "neste gang". Jeg føler ikke at jeg har oppført meg prippen eller tilbakeholden på noen måte, jeg har heller være pådriveren.

OG HVORDAN får jeg ham til å forstå at jeg vil ha sex (I KVELD!) ? :-)

Endret av Hana
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jo det :-) Men jeg er ikke helt sikker på om det er et problem her. Jeg tror vi var ganske enige om å ikke hoppe i høyet sist, men heller vente til "neste gang". Jeg føler ikke at jeg har oppført meg prippen eller tilbakeholden på noen måte, jeg har heller være pådriveren.

OG HVORDAN får jeg ham til å forstå at jeg vil ha sex (I KVELD!) ? :-)

Du motsier deg selv. For selv om du selv ikke oppfattet deg selv som prippen eller at du ikke hadde lyst, så kan det hende han oppfattet det slik.

3. date: Hjemme hos meg. Ble litt drikking og klining og klåing. Veldig hyggelig. Han ville litt mer, men jeg sa at det fikk vente. Ville ikke debutere med han "i fylla" :-)

Når man klår, kysser og drikker når man er hjemme hos noen på en date, så ligger det veldig i kortene at man eventuelt skal ha sex. Når du da går helt frem til mållinjen, men nekter å gå forbi, så signaliserer det at du ikke vil ha sex med han og at du vil få han til å vente lenger.

Han derimot tenker bare at han har sett dette før, og at du krever mer enn det han er villig til å gi, for å ha sex med deg. Du skulle bare hatt "fyllesex" med han så hadde han vært på'n. Da hadde du unngått dette problemet.

Selv om du inni hodet ditt har ideer og tanker om "hvordan det skal være så perfekt som mulig", så betyr det ikke at han ser det slik. For han kan det hende at han faktisk mistet interessen og ikke gidder varte opp til deg lenger. Noen ganger kan man ikke bare følge planen man har inni hodet sitt, men faktisk føye seg litt etter andre.

Anonymous poster hash: fcff9...31f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dritt! Mista drømmemannen på et feilgrep da?

Nei, det har du ikke. Men du må mase om å få til et treff til, og så må du kapre ham da.

For du skjønner, menn må vite at tiden de vier til en dame faktisk gir frukter. Vet jeg får halve KG etter meg, men menn er pimært interessert i kvinner for sex, og så kommer forholdet og den gode stemningen dem i mellom som en bonus.

Hittil har du kun fokusert på å sikre at du får forholdsdelen på plass. Du har sett etter dine interesser. Hittil har han lagt sine interesser til side for å tilfredsstille deg.

Det er derfor du må vise han at sex er viktig for deg også. Neste gang dere møtes, om dere drikker eller ikke, kjør på. Da skjønner han fort at du er gira. AKkurat nå kan det hende han oppfatter deg som mer jobb enn det han gidder.

Anonymous poster hash: fcff9...31f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritt! Mista drømmemannen på et feilgrep da?

Jeg tror ikke det, ikke utfra det du skriver. Likevel, det er lett å overtolke innlegget ditt litt kanskje, og personlig har jeg selv blitt utsatt for en del jenter som har aktivt oppsøkt meg på datingsider, tatt initiativ til gjentatte møter, etc., men avvist fysiske tilnærminger og etterhvert kommet med "vil bare ha deg som venn" når jeg endelig har spurt direkte. Mulig jeg har hatt kjempeuflaks, eller kanskje dette er veldig vanlig. Uansett, man blir var på det, og vil helst ikke kaste bort dit på jenter som ikke gjør det klart hva de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt deprimert av denne tråden. For meg er det bare ukomfortabelt å ligge med en fyr etter 3-4.dates, vi kjenner hverandre ikke og jeg blir så redd for at han skal miste interessen. Men jeg har visst misforstått alt?



Anonymous poster hash: c103a...a9f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir helt deprimert av denne tråden. For meg er det bare ukomfortabelt å ligge med en fyr etter 3-4.dates, vi kjenner hverandre ikke og jeg blir så redd for at han skal miste interessen. Men jeg har visst misforstått alt?

Anonymous poster hash: c103a...a9f

Nei, det har du ikke! Ingen skal ha sex før de føler at det er rett!

Tidligere anonyme bruker snakker utifra seg! Han eller hun har ingen fasit!

Tåpelig å komme med sånne utspill, da det er snakk om bare et par treff.

Hvis ikke en mann er villig til å vente lenger enn et par treff, er han garantert ikke interessert i noe mer enn sex! Bra å luke han ut da isåfall.

Anonymous poster hash: a6dae...f76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har du ikke. Men du må mase om å få til et treff til, og så må du kapre ham da.

For du skjønner, menn må vite at tiden de vier til en dame faktisk gir frukter. Vet jeg får halve KG etter meg, men menn er pimært interessert i kvinner for sex, og så kommer forholdet og den gode stemningen dem i mellom som en bonus.

Hittil har du kun fokusert på å sikre at du får forholdsdelen på plass. Du har sett etter dine interesser. Hittil har han lagt sine interesser til side for å tilfredsstille deg.

Det er derfor du må vise han at sex er viktig for deg også. Neste gang dere møtes, om dere drikker eller ikke, kjør på. Da skjønner han fort at du er gira. AKkurat nå kan det hende han oppfatter deg som mer jobb enn det han gidder.

Anonymous poster hash: fcff9...31f

Slutt og skriv som om du sitter på en fasit!

Vi er alle forskjellige, med forskjellige historier, tanker, verdier, moral osv.

Ts skal ha sex når HUN føler det er rett, ikke fordi en annen har sagt at hun bør ha det innen enn viss "tidsfrist"! Finnes nok av eksempler der damer har sex tidlig og de blir dumpa!

Anonymous poster hash: a6dae...f76

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, dating er gøy, men når man først blir forelsket så høres det ut som et helvete...



Anonymous poster hash: 45485...3af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jenta virker seksuelt uinteressert kan man jo spørre seg hvor lenge det vil vare. Surt å vente i ukevis mens man egentlig er friendzoned for evigheter siden.

Anonymous poster hash: 5bdfd...6d6

Hvis du ikke klarer å vente lenger enn et par uker, forteller det mer om deg!

Ts må få lov til å ha sex når det føles rett for henne!

Ikke når du, en fremmed på nettet mener hun skal ha det!

Anonymous poster hash: a6dae...f76

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...