Gå til innhold

Hva er galt med jenter som har mange kompiser?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest gjestvest

Jenta som har flest kompiser og minst venninner er den som ikke har interesse av sladring, baksnakking, graving og analysering i detalj, noe som jenter flest er kjent for. Hun er den som vil henge med venner for å kun snakke om løst og fast, ha det høy. Om en potensiell kjæreste anser dette fellesskapet som et faresignal har han gått glipp av noe som kunne vært et solid forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde nok vært greit om jeg visste at guttekompisene hennes var slayere og derfor følte seg for gode for kjæresten min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt hva du mener, og har tenkt tanken før(første avsnitt). Men så er det ikke vennene jeg trenger å stole på sånn sett, det er dama. Viser det seg at dama lar seg lure i seng av sine beste guttevenner etter litt alkohol så er det uansett ikke personen jeg vil være sammen med.

Så prøver å tenke slik at det som skjer, det skjer. Det hjelper ikke å kvele hennes guttevennskap fordi man er redd hun skal ligge med de hvis ikke(feks). Da er jo problemet så alt for meget større.

Her var det en ekte mann ja.

Småguttene har noe å lære her.

Anonymous poster hash: 09e21...924

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

....

hmm. Jeg postet feil. :fnise:

Skulle i en annen tråd.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at jeg aldri ser kvinner kalle kvinner som ikke liker at menn har kvinnelige venner som usikre små jenter.

just saying.

Det er ingenting i innlegget mitt som tilsier at jeg synes antipati mot vennskap på tvers av kjønn er barnslig kun når det kommer fra det ene kjønnet og ikke det andre. Så kanskje du aldri har sett det fordi du leser det du vil lese.

Just saying.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta som har flest kompiser og minst venninner er den som ikke har interesse av sladring, baksnakking, graving og analysering i detalj, noe som jenter flest er kjent for. Hun er den som vil henge med venner for å kun snakke om løst og fast, ha det høy. Om en potensiell kjæreste anser dette fellesskapet som et faresignal har han gått glipp av noe som kunne vært et solid forhold.

Nesten merkelig at det har blitt folk av noen av oss som har vært så uheldige å være født med det horrible handikappet "vagina". Heldigvis kan vi ta avstand fra våre råtne stesøstre og henge med det overlegne mannekjønnet heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poenget her er jo at når noen sier de "hater drama" og opplever drama i alle relasjoner med kvinner (som tross alt utgjør halve befolkningen), så er det de selv som er fellesnevneren i alle situasjonene.

Mennesker som generelt mener at alle andre er problemet har jo ofte noe negativt ved seg selv de ikke er kjenner.

Anonymous poster hash: 231e0...2d0

Joda, det kan nok stemme det. Jeg er en av de. Jeg hater drama, og når det da kommer opp baksnakking, småkrangling og utfrysing så er jeg den som setter ned foten og ikke gidder mer. Ergo blir jeg stemplet som den som startet dramaet, fordi jeg var den eneste som snakket høyt om det istedet for å hviske borte i et hjørne. Hvis det er å være fellesnevneren gjør ikke det meg noenting, jeg orker bare ikke all den falske greia om å være bestiser på fb og fest, men sitte og snakke dritt om hverandre i neste minutt. Blir helt dårlig av slike vennskap, hvordan kan man vite hvem man kan stole på da?

Tror ikke jeg har ei eneste venninne som ikke driver på slik.

Hilsen hun som sier fra og blir mislikt pga det. Og dermed føler det som en frihet å sitte med guttekompiser som snakker om bil, jakt, filmer og andre ting, uten sladder.

Anonymous poster hash: d5993...bc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kan nok stemme det. Jeg er en av de. Jeg hater drama, og når det da kommer opp baksnakking, småkrangling og utfrysing så er jeg den som setter ned foten og ikke gidder mer. Ergo blir jeg stemplet som den som startet dramaet, fordi jeg var den eneste som snakket høyt om det istedet for å hviske borte i et hjørne. Hvis det er å være fellesnevneren gjør ikke det meg noenting, jeg orker bare ikke all den falske greia om å være bestiser på fb og fest, men sitte og snakke dritt om hverandre i neste minutt. Blir helt dårlig av slike vennskap, hvordan kan man vite hvem man kan stole på da?

Tror ikke jeg har ei eneste venninne som ikke driver på slik.

Hilsen hun som sier fra og blir mislikt pga det. Og dermed føler det som en frihet å sitte med guttekompiser som snakker om bil, jakt, filmer og andre ting, uten sladder.

Anonymous poster hash: d5993...bc9

Samme her...

Anonymous poster hash: e5fc9...18f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei TS

Grunnen til at de fleste guttene backer unna er at de er redd for at du ikke viser dem kjærlighet nok til at de blir din utvalgte. De vil mest mulig ha problemer med å tilpasse seg den guttegjengen du er sammen med og at de blir usikker på hva du kan finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Nesten merkelig at det har blitt folk av noen av oss som har vært så uheldige å være født med det horrible handikappet "vagina". Heldigvis kan vi ta avstand fra våre råtne stesøstre og henge med det overlegne mannekjønnet heller.

Ikkesant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det kan nok stemme det. Jeg er en av de. Jeg hater drama, og når det da kommer opp baksnakking, småkrangling og utfrysing så er jeg den som setter ned foten og ikke gidder mer. Ergo blir jeg stemplet som den som startet dramaet, fordi jeg var den eneste som snakket høyt om det istedet for å hviske borte i et hjørne. Hvis det er å være fellesnevneren gjør ikke det meg noenting, jeg orker bare ikke all den falske greia om å være bestiser på fb og fest, men sitte og snakke dritt om hverandre i neste minutt. Blir helt dårlig av slike vennskap, hvordan kan man vite hvem man kan stole på da?

Tror ikke jeg har ei eneste venninne som ikke driver på slik.

Hilsen hun som sier fra og blir mislikt pga det. Og dermed føler det som en frihet å sitte med guttekompiser som snakker om bil, jakt, filmer og andre ting, uten sladder.

Anonymous poster hash: d5993...bc9

Hvis du ikke kjenner en eneste kvinne som ikke er bitchy og baksnakker så er det noe galt. Du er i hvert fall ikke slik selv mener du, så hva er da tilfelle? Hvis "alle" kvinner er slik, bare ikke deg - du er mirakelet på to ben? KG er visstnok stappfullt av råkule guttejenter som er joviale mot alle og enhver og ikke eier et vondt ben i kroppen, så hvor er disse kvinnene i det virkelige liv? Det er noe som ikke går opp her.

Anonymous poster hash: 231e0...2d0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som sier sånn "Jeg kommer bare såå mye bedre overens med gutter, det er så mye drama med jenter" er som regel de største dramaqueensa. Jenter som ikke kommer overens med andre jenter = red flag i guttas øyne.

Jeg ser den egentlig.

Akkurat det signerer jeg, det er min erfaring også. Mye drama, og baksnakking av kvinnelige kolleger og den ene venninnen de gjerne har.

Samtidig har du dem som både har nære venner blant kvinner og menn. Slik er jeg selv.

Anonymous poster hash: aedb9...f26

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som sier sånn "Jeg kommer bare såå mye bedre overens med gutter, det er så mye drama med jenter" er som regel de største dramaqueensa. Jenter som ikke kommer overens med andre jenter = red flag i guttas øyne.

Jeg ser den egentlig.

Tja, det er bare å lese innleggene her på KG og se hvem brukerne bak er så ser man fort hvem som er dramaqueenene.

Da ser en fort at ditt innlegg har NULL substans.

Anonymous poster hash: 09e21...924

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt vanlig at gutter og menn ikke vil at kjæresten skal ha mannlige venner.

Men jenter som har flest guttekompiser, fordi de mener at det er for mye drama med andre jenter, er litt patetiske. Beklager, men de er det. " åh, se så mye kulere jeg er som henger med gutta. Dere andre snakker bare om paradise og sminke, mens jeg snakker om politikk og spill, så jeg er kulere". Bitch, please. Tenk å rakke ned så mye på eget kjønn. Tror du alle jenter er 13 år livet ut? Bare heng med gutta du, Macho Heidi.

Bekrefter ikke du nå det de har sagt? :ler: Jeg tror ingen voksne mennesker tenker på om de er kule eller ikke når de velger menn foran jenter.

Det er veldig lett å føle seg bedre med menn, men problemer kan like fort oppstå der som med jenter, det pleier bare å være på en annen måte enn med jenter.

Jeg vet ikke hvem jeg trives best med når det kommer til kjønn, synes det er vanskeligere med jenter, men jeg har lenge hatt 3 venninner og resten er bekjente menn. Har vært nærmere menn som kompiser enn jenter til tider, men så har kontakten sakte men sikkert blitt mindre.

Mitt problem med menn har ofte (men ikke alltid) vært at selv om de ikke har prøvd seg på meg eller gitt noe hint om at de er interessert, så blir noen eiesyke om de ser jeg flørter med andre. Det er veldig slitsomt .

Endret av Evilposelos
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tidligere fru hadde også et stort oppmerksomhetsbehov blandt folk. Hun likte stort sett kun å snakke med gutter, og hadde nesten bare guttevenner. Det var flere gutter som trodde de hadde sjans og hadde spurt om de kunne bli sammen med henne selv om hun var gift med meg. Slitsomt for meg i lengden. Neste gang jeg finner en å bli glad i, så blir det garantert sammen med ei dame som ikke har så stort behov for å være sammen med menn.



Anonymous poster hash: 25413...e95
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig at gutter og menn ikke vil at kjæresten skal ha mannlige venner.

Men jenter som har flest guttekompiser, fordi de mener at det er for mye drama med andre jenter, er litt patetiske. Beklager, men de er det. " åh, se så mye kulere jeg er som henger med gutta. Dere andre snakker bare om paradise og sminke, mens jeg snakker om politikk og spill, så jeg er kulere". Bitch, please. Tenk å rakke ned så mye på eget kjønn. Tror du alle jenter er 13 år livet ut? Bare heng med gutta du, Macho Heidi.

Lol, skrevet som en ekte 13-åring. :fnise:

Anonymous poster hash: 09e21...924

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest gjestvest

Til de av dere av motsatt kjønn som gir uttrykk for utrygghet for denne type vennskap:

Går de ut er hun omringet av denne venneflokken, som er hannkjønn: Ingen mann utenfra vil tørre å nærme henne, forsøke å sjekke henne opp.

Er hun derimot ute på byen med venninner er sjansene større for at en mann utenfra vil forsøke å sjekke henne opp.

Når det er sagt: Som King of the North sier handler det om tillit. Er det ikke gjensidig tillit i forholdet er ikke forholdet verd å samle på. Hva slags venner man har skal det ikke ha noe som helst å si. Eller mener KG`s brukere at en også skal bekymre seg for sin partners kolleger, postmann, lege etc, ethvert menneske hun skulle komme borti kun fordi disse også tilfeldigvis er hannkjønn.

Edit: Skrivefeil

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg tror alle mennesker er veldig forskjellige jeg :fnise:

Går det virkelig an å sette en merkelapp på "de jentene som har flest mannlige kompiser" ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som sier sånn "Jeg kommer bare såå mye bedre overens med gutter, det er så mye drama med jenter" er som regel de største dramaqueensa. Jenter som ikke kommer overens med andre jenter = red flag i guttas øyne.

Jeg ser den egentlig.

Hovedgrunnen til at enkelte jenter trekker seg vekk fra andre jenter-er forde enkelte jenter oppfører seg som sykelige sjalu psykopater...og stadig er sjalu på veninnen sin...sånne dramaguins som er konstant oppmerksomhetssyke osv...orkr vi ikke omgås...

Lettere og omgås gutter da-som ikke er konstant sjalu på alt fra oppmerksomhet til bagateller...

Dessverre er mange jenter født uten selvtillitt-og plager andre jenter som HAR selvtillitten i orden...med å være sjalu og sur for bagateller.Det blir for slitsomt....

Eks butikken som hadde tynne pene utstllingsdukker...enkelte psykisk syke sjalu jenter...ble jo sinna forde ustillingsdukkene var TYNNERE og PENERE en de selv var...og ville derfor fjerne dukkene...noen brast til og med ut i gråt...da de så utstillingsdukkene i vinduet...da er man alvorlig psykisk syk...hilken normale jenter med selvtillitt...orker å ha slike veninner???

SYKT å være sjalu t.o.m på en DUKKE...i butikkvinduet.Bare forde den er tynnere..en deg selv...

Selv har jeg aldri lagt merke til...at utstillingsdukker i butikker...har vært modelltynne...

Aldri brydd meg eller sett etter slikt.

Men det er forde jeg er NORMAL....

Anonymous poster hash: 1ce22...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok absolutt den typen jente som alltid har hatt kompiser, og ja det er mer behagelig nettop fordi det på generell basis er mindre drama og mer enkel-rett frem, ærlig prat. Selfølgelig har jeg og hatt og har veninner, har hatt flere besteveninner (inkludert ei som erklærte sin kjærlighet til meg etter ett år som besteveninner :sjokkert: )da jeg var yngre men det var alltid et par bestekompiser i bildet og.

Nå er jeg jo blitt en voksen kvinne(vertfall i teorien :fnise: ) og har fortsatt en del veninner, men foretrekker guttekompisene, det må jeg bare si. Har en bestekompis jeg har hatt i flere år, er og god veninne med samboeren hans. Hun var litt skeptisk til meg i starten men nå er hun blitt kjempeklengete og vil sende sms og møtes hele tiden. slitsomt. På skolen prater jeg og med jentene, men er gutta i klassen jeg trives best med. Med gutta prater jeg om alt mulig random, jentene er det alltid litt mer drama prat/ klesprat/sminke osv. Greit at det kan være intresangt og men i små doser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...