Gå til innhold

Date Ronaldo?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg skjønner hva som foregår her. De som fyrer seg opp fordi noen kvinner sier de ikke kunne tenke seg Ronaldo, er menn som til stadighet blir avvist av kvinner. Og de har rasjonalisert denne avvisningen med at kvinner bare går etter status, penger og utseende.

Så når kvinner i denne tråden sier at de slettes ikke er interessert i den typen, men heller foretrekker "vanlige" menn, så blir de tvunget til å endre tankegangen sin "hva er det da som gjør at kvinner ikke vil ha meg?". Eventuelt bare gyve løs på kvinnene og beskylde de for å lyve.

Ehhh nei, er fordi jeg selv elsker å trene å vandt til å få masse oppmerksomhet fra damer. Og Ronaldo sin kropp er idealet.;) Så hvis en sånn kropp er uattraktiv så stemmer ikke dette med hva jeg opplever i virkeligheten, der damer vier oss som er godt trent mye oppmerksomhet. Men tror det handler litt om sjalusi, at dere ikke liker arrogansen hannes eller at han er opptatt av utseendet sitt. Skjønner godt dere føler dere truet.;) Men skjønner jo at mange av de damene som har svart her MÅ være utrente selv og generelt late og lite opptatt av sin egen kropp, eller for gamle. Selv forguder jeg trente jenter som gjør en innsatts i å se best mulig ut.

Anonymous poster hash: ec368...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg skjønner hva som foregår her. De som fyrer seg opp fordi noen kvinner sier de ikke kunne tenke seg Ronaldo, er menn som til stadighet blir avvist av kvinner. Og de har rasjonalisert denne avvisningen med at kvinner bare går etter status, penger og utseende.

Så når kvinner i denne tråden sier at de slettes ikke er interessert i den typen, men heller foretrekker "vanlige" menn, så blir de tvunget til å endre tankegangen sin "hva er det da som gjør at kvinner ikke vil ha meg?". Eventuelt bare gyve løs på kvinnene og beskylde de for å lyve.

Nei det har nok mer med at når alt kommer til så er det ikke like realistisk å tro at hvem som helst hadde takket nei til en date med Ronaldo - det er lett å virke kostbar på #KG (duh) og si at Ronaldo er under deres egen standard med vekt på at det må mer enn penger og berømmelse til for å kapre Kari og Hilde Nordmann er litt det som det reageres på.

Ironisk nok så hadde dette vært så oppsiktsvekkende at dere hadde blitt invitert til Opera ganske sånn på direkten - men OK mange unikums på #KG av sjelden kvalitet sikkert.

Man kommer litt tilbake til eksempelet med lommeboka som man fant med vinnerloddet på 1million i seg.

95% hadde sagt de hadde tilbakelevert den til eier - mens i realiteten så er det egentlig stikk motsatt og under 5% i dette tilfellet vil jeg tro.

Jeg tror ikke penger og berømmelse hjelper noe særlig iforhold til damer, skal man spille på det så "kjøper" man seg dama på en måte. Om jeg hadde hatt mange millioner f.eks så hadde jeg aldri brukt det som et "salgsargument" ovenfor ei dame - blir som å si "Jeg har mange millioner nå, er jeg god nok nå?".

Gud hjelpe menn av den typen der.

Poenget er at man kvinner blankt avviser en tenkt situasjon på en måte som ikke er særlig realistisk å tro på for å fremheve deres egen standard og moral på en merkelig måte. Det er deres måte å si at "Nei om det så er Ronaldo som spør meg ut så får han jammen meg krype han som alle andre...."

For meg er det sidestilt med de som bruker penger som et argument for at de skal være "gode nok" eller bedre enn alle andre.

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg skjønner hva som foregår her. De som fyrer seg opp fordi noen kvinner sier de ikke kunne tenke seg Ronaldo, er menn som til stadighet blir avvist av kvinner. Og de har rasjonalisert denne avvisningen med at kvinner bare går etter status, penger og utseende.

Så når kvinner i denne tråden sier at de slettes ikke er interessert i den typen, men heller foretrekker "vanlige" menn, så blir de tvunget til å endre tankegangen sin "hva er det da som gjør at kvinner ikke vil ha meg?". Eventuelt bare gyve løs på kvinnene og beskylde de for å lyve.

Å nei du. Etter at jeg begynte å trene og bli ripped, pluss litt PUA teori, så puler jeg mye fint hver uke på byen i Tigerstaden. Så denne teorien din stemmer ikke.

Anonymous poster hash: 3bbef...c94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh nei, er fordi jeg selv elsker å trene å vandt til å få masse oppmerksomhet fra damer. Og Ronaldo sin kropp er idealet. ;)Så hvis en sånn kropp er uattraktiv så stemmer ikke dette med hva jeg opplever i virkeligheten, der damer vier oss som er godt trent mye oppmerksomhet. Men tror det handler litt om sjalusi, at dere ikke liker arrogansen hannes eller at han er opptatt av utseendet sitt. Skjønner godt dere føler dere truet. ;) Men skjønner jo at mange av de damene som har svart her MÅ være utrente selv og generelt late og lite opptatt av sin egen kropp, eller for gamle. Selv forguder jeg trente jenter som gjør en innsatts i å se best mulig ut.

Anonymous poster hash: ec368...35b

Ha-ha en av disse damene som dessverre ikke er like betatt av Ronaldo som deg er jo meg. Basert på dette MÅ jeg altså være utrent, generelt lat og lite opptatt av min egen kropp, eller for gammel. I mitt tilfelle har du rett i det siste, hvilket forklarer en del. Du fremstår derimot som meget ung - la oss håpe du får litt mere innsikt og bedre selvtillit med åra ;)

Nei det har nok mer med at når alt kommer til så er det ikke like realistisk å tro at hvem som helst hadde takket nei til en date med Ronaldo - det er lett å virke kostbar på #KG (duh) og si at Ronaldo er under deres egen standard med vekt på at det må mer enn penger og berømmelse til for å kapre Kari og Hilde Nordmann er litt det som det reageres på.

Ironisk nok så hadde dette vært så oppsiktsvekkende at dere hadde blitt invitert til Opera ganske sånn på direkten - men OK mange unikums på #KG av sjelden kvalitet sikkert.

Man kommer litt tilbake til eksempelet med lommeboka som man fant med vinnerloddet på 1million i seg.

95% hadde sagt de hadde tilbakelevert den til eier - mens i realiteten så er det egentlig stikk motsatt og under 5% i dette tilfellet vil jeg tro.

Jeg tror ikke penger og berømmelse hjelper noe særlig iforhold til damer, skal man spille på det så "kjøper" man seg dama på en måte. Om jeg hadde hatt mange millioner f.eks så hadde jeg aldri brukt det som et "salgsargument" ovenfor ei dame - blir som å si "Jeg har mange millioner nå, er jeg god nok nå?".

Gud hjelpe menn av den typen der.

Poenget er at man kvinner blankt avviser en tenkt situasjon på en måte som ikke er særlig realistisk å tro på for å fremheve deres egen standard og moral på en merkelig måte. Det er deres måte å si at "Nei om det så er Ronaldo som spør meg ut så får han jammen meg krype han som alle andre...."

For meg er det sidestilt med de som bruker penger som et argument for at de skal være "gode nok" eller bedre enn alle andre.

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Hvem har sagt at Ronaldo er under deres standard? Det handler vel mere om å være utenfor deres standard av ulike årsaker/preferanser? Og hvorfor er man kostbar bare fordi man ikke finner Ronaldo tiltrekkende? Man kan vel fortsatt være en løs tøs og falle for en hel haug av menn som man faktisk finner tiltrekkende? Man trenger hverken være kostbar, aseksuell eller lesbisk bare fordi man ikke synes Ronaldo er kjekk.

Hvorfor tror du at man ønsker å fremheve sin egen standard og moral fordi om man ikke ønsker å date Ronaldo? Og hvorfor i all verden skulle man ønske at han skulle krype??!? Hvor tar du egentlig alt visvaset ditt fra??!?

Og for en selvmotsigelse av deg å uttale dette:

"Jeg tror ikke penger og berømmelse hjelper noe særlig iforhold til damer, skal man spille på det så "kjøper" man seg dama på en måte. Om jeg hadde hatt mange millioner f.eks så hadde jeg aldri brukt det som et "salgsargument" ovenfor ei dame - blir som å si "Jeg har mange millioner nå, er jeg god nok nå?".

Gud hjelpe menn av den typen der."

Det er mange jenter her inne som ikke definerer Ronaldo som attraktiv, deriblant meg. Det er også menn som forstår og ikke minst aksepterer at slik er det. Jeg finner det i grunn litt komisk at du påberoper deg retten til å definere enhver kvinnes våte drøm. Har du vurdert å revurdere egen legning?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha-ha en av disse damene som dessverre ikke er like betatt av Ronaldo som deg er jo meg. Basert på dette MÅ jeg altså være utrent, generelt lat og lite opptatt av min egen kropp, eller for gammel. I mitt tilfelle har du rett i det siste, hvilket forklarer en del. Du fremstår derimot som meget ung - la oss håpe du får litt mere innsikt og bedre selvtillit med åra ;)

Hvem har sagt at Ronaldo er under deres standard? Det handler vel mere om å være utenfor deres standard av ulike årsaker/preferanser? Og hvorfor er man kostbar bare fordi man ikke finner Ronaldo tiltrekkende? Man kan vel fortsatt være en løs tøs og falle for en hel haug av menn som man faktisk finner tiltrekkende? Man trenger hverken være kostbar, aseksuell eller lesbisk bare fordi man ikke synes Ronaldo er kjekk.

Hvorfor tror du at man ønsker å fremheve sin egen standard og moral fordi om man ikke ønsker å date Ronaldo? Og hvorfor i all verden skulle man ønske at han skulle krype??!? Hvor tar du egentlig alt visvaset ditt fra??!?

Og for en selvmotsigelse av deg å uttale dette:

"Jeg tror ikke penger og berømmelse hjelper noe særlig iforhold til damer, skal man spille på det så "kjøper" man seg dama på en måte. Om jeg hadde hatt mange millioner f.eks så hadde jeg aldri brukt det som et "salgsargument" ovenfor ei dame - blir som å si "Jeg har mange millioner nå, er jeg god nok nå?".

Gud hjelpe menn av den typen der."

Det er mange jenter her inne som ikke definerer Ronaldo som attraktiv, deriblant meg. Det er også menn som forstår og ikke minst aksepterer at slik er det. Jeg finner det i grunn litt komisk at du påberoper deg retten til å definere enhver kvinnes våte drøm. Har du vurdert å revurdere egen legning?

Nei det har nok mer med at når alt kommer til så er det ikke like realistisk å tro at hvem som helst hadde takket nei til en date med Ronaldo - det er lett å virke kostbar på #KG (duh) og si at Ronaldo er under deres egen standard med vekt på at det må mer enn penger og berømmelse til for å kapre Kari og Hilde Nordmann er litt det som det reageres på.

Retten til å definere enhver kvinnes våte drøm ?

Spørsmålet er om du ville valgt å date Ronaldo om du hadde fått muligheten - du svarte blankt "Nei" ..

Hvor er det du tar de der konklusjonene dine fra egentlig ? - det kan ihvertfall ikke være fra mine innlegg.

Har prøvd 3 ganger nå å få deg til å skjønne poenget mitt - virker som du er litt treig forresten

JEG HAR IKKE PÅSTÅTT DU FINNER RONALDO ATTRAKTIV ...men du hadde gått på date med han for det om det så bare var for å ha en historie å fortelle venninnene dine - FATTER DU DET ?

Ikke kom å si meg at du heller hadde funnet frem strikketøyet å hengt her inne på #KG og bedt meg revurdere min egen legning istedenfor - not gonna happen.

Til sist - synker du ned på et lavmål når du ber meg om å vurdere min egen legning og kommer med vemmelig personangrep, skjerp deg!

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det har nok mer med at når alt kommer til så er det ikke like realistisk å tro at hvem som helst hadde takket nei til en date med Ronaldo - det er lett å virke kostbar på #KG (duh) og si at Ronaldo er under deres egen standard med vekt på at det må mer enn penger og berømmelse til for å kapre Kari og Hilde Nordmann er litt det som det reageres på.

Retten til å definere enhver kvinnes våte drøm ?

Spørsmålet er om du ville valgt å date Ronaldo om du hadde fått muligheten - du svarte blankt "Nei" ..

Hvor er det du tar de der konklusjonene dine fra egentlig ? - det kan ihvertfall ikke være fra mine innlegg.

Har prøvd 3 ganger nå å få deg til å skjønne poenget mitt - virker som du er litt treig forresten

JEG HAR IKKE PÅSTÅTT DU FINNER RONALDO ATTRAKTIV ...men du hadde gått på date med han for det om det så bare var for å ha en historie å fortelle venninnene dine - FATTER DU DET ?

Ikke kom å si meg at du heller hadde funnet frem strikketøyet å hengt her inne på #KG og bedt meg revurdere min egen legning istedenfor - not gonna happen.

Til sist - synker du ned på et lavmål når du ber meg om å vurdere min egen legning og kommer med vemmelig personangrep, skjerp deg!

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Det var da voldsomt til skriking, da :overrasket:

For å ta det siste først: At jeg ba deg revurdere egen legning var ikke ment som et personangrep. Jeg har ingenting imot homofili og mente det ikke krenkende. Mente bare at det synes som at du er langt mere opptatt av Ronaldo enn meg (og flere andre kvinner registrerer jeg).

Jeg føler det ikke krenkende at du tror ikke gjør annet enn å strikke og å henge her på KG. Du kan tro hva du vil om det. Kan likevel være jeg har andre interessante ting å bedrive i fritiden - ting jeg finner mere spennende enn Ronaldo. Er dessverre ikke fotballinteressert heller, men la oss for all del droppe den diskusjonen. Forstår at mange engasjerer seg i fotball.

Skulle virkelig ønske, sånn helt avslutningsvis, at du kunne fatte at jeg ikke hadde gått på date med Ronaldo. What so ever; not gonna happen.

Og tro meg; Ronaldo er nok like lykkelig som meg for å få slippe :glare:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner sier en ting, men gjør en annen.. Akkurat som menn som sier de ikke ville pult en supermodell foreks. Hadde de fått sjangsen hadde de gjort det.

Anonymous poster hash: ec368...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du. Etter at jeg begynte å trene og bli ripped, pluss litt PUA teori, så puler jeg mye fint hver uke på byen i Tigerstaden. Så denne teorien din stemmer ikke.

Anonymous poster hash: 3bbef...c94

Good for you. :rolleyes:

Anonymous poster hash: f3691...ab1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner sier en ting, men gjør en annen.. Akkurat som menn som sier de ikke ville pult en supermodell foreks. Hadde de fått sjangsen hadde de gjort det.

Anonymous poster hash: ec368...35b

Sjelden menn lyver om dette da...

Anonymous poster hash: c4144...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe spesielt om ham... da ville jeg heller valgt Enrique Iglesias :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke noe spesielt om ham... da ville jeg heller valgt Enrique Iglesias :biggrin:

Han minner meg om Knut Arild Hareide. Feminin og spedbygd.:)

Anonymous poster hash: ec368...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han minner meg om Knut Arild Hareide. Feminin og spedbygd. :)

Anonymous poster hash: ec368...35b

Jeg vil ikke akkurat kalle dette spedbygd :fnise:

Anonymous poster hash: 87502...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han minner meg om Knut Arild Hareide. Feminin og spedbygd. :)

Anonymous poster hash: ec368...35b

Hæ???

Ronaldo spedbygd?

Han har jo fysikk som en okse.

Husk på at dette er en spiller som så og si aldri er skadet,og det er ikke bare fordi han er godt trent,men også pga at han er sykt sterk.

Anonymous poster hash: a81d5...12e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil ikke akkurat kalle dette spedbygd :fnise:

Anonymous poster hash: 87502...f38

Hallo, snakker om enrique som hun over mente var kjkkere..😅

Anonymous poster hash: ec368...35b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Hvorfor i all verden er det så viktig for en AB her å absolutt skulle ha alle kvinner til å "innrømme" at de hadde gått på date med Ronaldo? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor i all verden er det så viktig for en AB her å absolutt skulle ha alle kvinner til å "innrømme" at de hadde gått på date med Ronaldo? :klo:

Det bruker å enten være Ronaldo eller Zyzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden er det så viktig for en AB her å absolutt skulle ha alle kvinner til å "innrømme" at de hadde gått på date med Ronaldo? :klo:

Det er faktisk flere av dem :roll:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseendemessig er han flott. Men jeg ville holdt meg unna rett og slett fordi han er så kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden er det så viktig for en AB her å absolutt skulle ha alle kvinner til å "innrømme" at de hadde gått på date med Ronaldo? :klo:

Det har jeg blant flere andre besvart opptil flere ganger ...at du ikke klarer å forstå essensen i det får gå på din egen regning ...

Anonymous poster hash: fcb2e...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...