Gå til innhold

For oss som er i mellomfasen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen :) Jeg vil gjerne starte en tråd for oss som har noe "på gang" med en person. Jeg definerer mellomfasen som perioden man dater en person hvor det ser ut som det kan bli noe mer :rodmer::sengekos:

Vi vet alle at mellomfasen er veldig opp og ned! En dag svever man på de rosa skyene, mens en annen dag sitter man frustrert med mobilen i hånden og venter på en SMS skal tikke inn! :sukk:

Jeg har noe på gang med en gutt nå som det ser ut som det går rette veien! Akkurat nå kan jeg vel si at jeg svever litt og har sommerfugler i magen. :sjenert:

Her kan vi dele gleder, kjærlighet, frustrasjon og alt som mellomfasen har å by på!

Ut med det jenter og gutter, hvordan går det med den du har noe på gang med nå? :jepp:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Følger med*

Jeg holder også på med en gutt nå for tiden. Vi har vært med hverandre i en mnd nå! Han virker veldig interessert i meg og han tar ofte kontakt :) Eneste som surrer i hodet mitt nå er at han har en ex som er veldig "på han". Hun gjorde det slutt med han for et halvt år siden, og når hun fikk høre at han dater meg så har hun begynt å kontakte han! Forbanna kvinnfolk! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut med det jenter og gutter, hvordan går det med den du har noe på gang med nå? :jepp:

Ja, det lurer jeg på også.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjent en gutt i en mnd nå, men jeg er fortsatt veldig usikker på hvordan dette kommer til å gå. Han tar kontakt hver dag, men føler kanskje at interessen hans har blitt noe mindre med tiden. Men det er kanskje vanlig etterhvert som ting utvikler seg at en ikke skriver hele tiden at man gleder seg til å møtes igjen? Men så lenge det er liv er det håp.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noe på gang med en fyr siden mars nå og vet at han liker meg godt og han vet at jeg liker han godt. Det har ikke skjedd mye annet enn at jeg har sovet over hos han og vi har bare lugget å koset og pratet, ingen sex enda (kan love at jeg er svært seksuelt frustrert nå, hehe!). Han har aldri vært flink å fortelle hvordan han tenker og har tatt svært lite kontakt gjennom sms o.l pga. aldersforskjellen helt fra starten av, så jeg har slitt med å vite hvor jeg har han. Men da jeg sov hos han bekreftet han at han hadde fått følelser for meg, men fortsatt lite kontakt, noe jeg har konfrontert han med nå nylig. Da sa han at det var pga. aldersforskjellen. Jeg tror han kanskje er redd for å komme for nær meg pga. alderen og dermed trekker seg unna før han blir for glad i meg.. Jeg liker han utrolig godt og klarer ikke å slutte å tenke på han, jeg har falt pladask og føler meg helt betatt. Mine nærmeste sier at jeg bare bør glemme han fordi han ikke kan gi meg det jeg vil ha - og det forstår jeg jo selv også, men det er likevel så vanskelig. Når vi er sammen så er han så fantastisk. Perfekt. I tillegg ser han akkurat ut slik jeg alltid har sett for meg drømmemannen. Vi bor på samme lille plass, trener på samme senter, jobber like ved hverandre og jeg jobber hos familien hans, så det blir vanskelig å glemme han.. Syns ikke dette er kjekt, jeg :kjefte: Jeg hater denne uvisstheten og sommerfuglene kan komme seg ut av magen min :angry: Det er så utrolig frustrerende når den andre parten er skeptisk pga. alderen, for det er jo ikke noe som kan gjøres noe med heller..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kjent med en gutt på byen for noen uker siden. Vi har bare truffet hverandre ute på byen etter det. Det har endt med sex hver gang. Han tar bare kontakt i helgene og det skuffer meg. Vi har det veldig koselig når det bare er oss to sammen. Han har sagt han er interessert, men holder meg allikevel på avstand. Merker jeg begynner å bli betatt av han jo mer jeg ser han og det skremmer meg. Han sier han ikke er typen som bare er ute etter sex og sånn.

Igår var han skikkelig kald. Det første han sa når vi våknet opp sammen var om han skulle kjøre meg hjem. Han ville ikke kose, og jeg følte meg bare i veien. Han sendte meg ikke noen meldinger etter helga heller. Jeg har sendt han meldinger, og han har jo svart. Men begynner å tro han bare gjør det for å være høflig. Vet ikke hva han vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjent en gutt i en mnd nå, men jeg er fortsatt veldig usikker på hvordan dette kommer til å gå. Han tar kontakt hver dag, men føler kanskje at interessen hans har blitt noe mindre med tiden. Men det er kanskje vanlig etterhvert som ting utvikler seg at en ikke skriver hele tiden at man gleder seg til å møtes igjen? Men så lenge det er liv er det håp.... :sjenert:

Samme her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat en slik tråd jeg trengte! Jeg har datet en fyr siden begynnelsen av juli og kjenner at jeg blir helt nervevrak av denne mellomfasen. Den ene dagen er alt helt fantastisk, før jeg plutselig blir en skikkelig stereotypisk overanalyser-alt-jente som bare går og tripper etter kontakt. Jeg var den av oss som var mest skeptisk i starten fordi jeg er så redd for å bli såret igjen, men nå som jeg virkelig begynner å bli forelsket blir jeg superstressa over tanken på at han kanskje ikke er like interessert i meg lenger eller ikke er ute etter det samme... Og i tillegg må jeg bare late som ingenting overfor han for å ikke skremme ham vekk! Vi har snakket om at vi vil bruke lang tid for å bli skikkelig kjent før vi evt blir offisielt sammen, men nå kjenner jeg at absolutt ikke har nervene for dette, enda jeg med fornuften er helt med på tanken om å bli godt kjent for å vite at dette faktisk er noe å satse på.

Puh! Det skal ikke være lett.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk at denne såkalte "mellomfasen" (etter å ha lest om den her på kg), er at dette er noe som oppstår når man hopper i høyet før man vet hva partneren føler. Har aldri befunnet meg i noen sånn fase selv. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk at denne såkalte "mellomfasen" (etter å ha lest om den her på kg), er at dette er noe som oppstår når man hopper i høyet før man vet hva partneren føler. Har aldri befunnet meg i noen sånn fase selv. :)

Nobody cares.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at det har kommet en slik tråd, passer jo ypperlig å vite at det er fleire som er i samme situasjon som meg! :)

Eg vart kjent med ein i slutten av mai og vi har holdt kontakten kvar dag med mykje meldinger og gjennom facebookchatten. Har kyssa nokre gongar og kost/tulla med kvarandre kvar gong vi har møttest. Låg sammen med han ei helg i sommer, men da var vi begge ganske fulle (det var min tredje gong eg låg med noen i det heile tatt, men alt føltes så rett <3 )

Han har aldri tatt initativ til å kysse meg, samtidig som han har to ekser som er ganske frampå, noko som har gjort meg veldig usikker! Men han er i følge søstera normalt ein som gir klem berre til jul, så eg har iallefall fylt min kvote for dei neste 20 åra viss det er sant :P

....og i går fekk eg den første meldinga frå han der det stod "eg er glad i deg <3" så i dag svevar eg på rosa skyar!!!!!! :D

Skal på middagsdate med han no forresten, så det blir kos :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat en slik tråd jeg trengte! Jeg har datet en fyr siden begynnelsen av juli og kjenner at jeg blir helt nervevrak av denne mellomfasen. Den ene dagen er alt helt fantastisk, før jeg plutselig blir en skikkelig stereotypisk overanalyser-alt-jente som bare går og tripper etter kontakt. Jeg var den av oss som var mest skeptisk i starten fordi jeg er så redd for å bli såret igjen, men nå som jeg virkelig begynner å bli forelsket blir jeg superstressa over tanken på at han kanskje ikke er like interessert i meg lenger eller ikke er ute etter det samme... Og i tillegg må jeg bare late som ingenting overfor han for å ikke skremme ham vekk! Vi har snakket om at vi vil bruke lang tid for å bli skikkelig kjent før vi evt blir offisielt sammen, men nå kjenner jeg at absolutt ikke har nervene for dette, enda jeg med fornuften er helt med på tanken om å bli godt kjent for å vite at dette faktisk er noe å satse på.

Puh! Det skal ikke være lett.

Det er akkurat som å høre om meg selv. :jepp: Fryktelig slitsomt å gå rundt og analysere alt. Og vil jo ikke spørre ham om alt heller, for da blir jeg vel sett på som rar. Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym her tenker jeg, men siden jeg sikkert kommer til å skrive mer kan jeg gjennkjennes med navnet Anonym og superbetatt. Hehe, kleint.

Her vil jeg følge med. Gøy med andres erfariger :D

Jeg vet ikke selv om jeg er i en "mellomfase", kanskje heller en startfase, men følelsesregisteret er nok like bredt. Det er en gutt som jeg har hatt mye kontakt med de siste tre ukene. Vi småflørta litt i noen dager da vi møttes på en årlig sosial uke med organisasjonen vi er med. Det for for 3-4 uker siden. Etter dette har vi snakka ekstremt mye sammen på facebook, og i de siste dagene har vi snakket timesvispå telefon hver kveld. Dessverre bor han i en by 3 timer fra meg, men jeg liker han så godt at det ikke gjør noe.

Til helga møtes vi igjen i forbindelse med organisasjonen, og jeg gleder meg sykt. Jeg vet ikke om han er interessert, men han ringer meg og han tar kontakt med meg hver dag. Vi har ikke engang kyssa, men fremdeles, jeg tror det kan være noe her, så jeg hiver meg altså rett inn i "mellomfasen" på forumet, uten å kanskje ha kommet til startfasen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinnfolk som vurderer å skille seg er artige å forholde seg til i en "mellomfase". Eller ikke.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinnfolk som vurderer å skille seg er artige å forholde seg til i en "mellomfase". Eller ikke.

Har heldigvis ikke noen erfaring med den problemstillingen. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på! :sjenert:

Jeg har datet en gutt i to måneder nå. Det var først en one night stand som ble til noe mer :) Vi har ikke hatt sex etterpå enda, fordi jeg vil bli bedre kjent og finne ut om det faktisk kan bli oss to :)

Han sier han vil prøve et forhold med meg, men jeg er enda litt usikker på hvor mye han liker meg "for real". Er også litt skeptisk for han var tidligere player. Jeg føler ikke at jeg kan stole på han 100% enda, da han kan være litt uskyldig flørten av seg. Bare han danser med en annen jente blir jeg sjalu og usikker! Overanalyserer alt! :tristbla: Føler at jeg må stole på han 100% før jeg kan hoppe inn i forhold med han, men er dette mulig???

Er det normalt å stole på en 100% før man går inn i et forhold? Eller er det noe som kommer etterhvert i forholdet? Han har egentlig ikke gjort noe "galt" er bare det at jeg ser han er typen som liker å flørte osv. Han sier han ikke skal gjøre det mer fordi han vil ha meg og bare meg! Kan jeg stole på det da? :sukk:

ER SÅ SKUMMELT Å GÅ INN I ET FORHOLD!! Pheeww... måtte bare få det ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Henger meg på! :sjenert:

Jeg har datet en gutt i to måneder nå. Det var først en one night stand som ble til noe mer :) Vi har ikke hatt sex etterpå enda, fordi jeg vil bli bedre kjent og finne ut om det faktisk kan bli oss to :)

Han sier han vil prøve et forhold med meg, men jeg er enda litt usikker på hvor mye han liker meg "for real". Er også litt skeptisk for han var tidligere player. Jeg føler ikke at jeg kan stole på han 100% enda, da han kan være litt uskyldig flørten av seg. Bare han danser med en annen jente blir jeg sjalu og usikker! Overanalyserer alt! :tristbla: Føler at jeg må stole på han 100% før jeg kan hoppe inn i forhold med han, men er dette mulig???

Er det normalt å stole på en 100% før man går inn i et forhold? Eller er det noe som kommer etterhvert i forholdet? Han har egentlig ikke gjort noe "galt" er bare det at jeg ser han er typen som liker å flørte osv. Han sier han ikke skal gjøre det mer fordi han vil ha meg og bare meg! Kan jeg stole på det da? :sukk:

ER SÅ SKUMMELT Å GÅ INN I ET FORHOLD!! Pheeww... måtte bare få det ut!

Man skal aldri stole 100% på noen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsett med det.

Har ingen planer om noe annet. :jepp:

Men hva er det egentlig med gutter som virker forholdsvis interessert ved at de tar kontakt og foreslår møter, men som allikevel ikke klarer å vise noen som helst følelser når de prater? Hverken IRL eller på SMS. Blir ganske frustrert, for jeg får en følelse av at han egentlig ikke er så interessert. Og nei, han er ikke typen som bare er ute etter sex. Tror egentlig det har noe med barna mine og gjøre. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen planer om noe annet. :jepp:

Men hva er det egentlig med gutter som virker forholdsvis interessert ved at de tar kontakt og foreslår møter, men som allikevel ikke klarer å vise noen som helst følelser når de prater? Hverken IRL eller på SMS. Blir ganske frustrert, for jeg får en følelse av at han egentlig ikke er så interessert. Og nei, han er ikke typen som bare er ute etter sex. Tror egentlig det har noe med barna mine og gjøre. :sukk:

Tja, det er jo ikke godt å si for meg.

Men hvis du ser en endring i deres interesse etter at de får vite at du har barn så er det nok rimelig sannsynlig at det har noe med det å gjøre, ja.

Vil tro det er best å gjøre det klart ifra starten av at du har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...