Gå til innhold

"Alle menn er utro! det finnes bare ikke en som vil være trofast"


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette ser jeg så mange kvinner skrive. Stemmer det? Jeg har selv aldri hatt kjæreste.. Men jeg lurer på om det er sannheten, eller er det kvinnfolkene som har hatt litt for mye negative erfaringer og er bitre? Svar gjerne dere menn..:)

Anonymous poster hash: e9cef...dca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke opplevd det til nå i alle fall. Har ett forhold bak meg, og er i et nå. Stoler fullt på han :) Hilsen jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jeg så mange kvinner skrive. Stemmer det? Jeg har selv aldri hatt kjæreste.. Men jeg lurer på om det er sannheten, eller er det kvinnfolkene som har hatt litt for mye negative erfaringer og er bitre? Svar gjerne dere menn..:)

Anonymous poster hash: e9cef...dca

Jeg er jente men jeg vil likevel svare; det er bare tull og tøys, og menn er ikke mer utro enn kvinner.

Anonymous poster hash: 6c0f8...450

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også noen bitre menn som skriver at alle kvinner er utro eller at alle kvinner er dumme osv.

Synes du det stemmer at vi alle kvinner er kloner og har derfor akkurat samme personlighet og slik er det med menn og?

Det er dessuten ikke mange som skriver dette. Det er noen få som skriver det samme i alle tråder. Det finnes ohså statistikker på utroskap. I følge VG er 30% utro en eller flere ganger i løpet av livet. Er 30% det samme som 100%? Flere kvinner enn menn er utro også forøvrig

Anonymous poster hash: 38215...7ba

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pandabjørnen

It takes two to tango......

Dette er nok ganske likt fordelt, men på et kvinneforum så er det nok slik at det er menn som er utro og ikke til å stole på en hører mest om. Men det finnes da veldig mange menn som skriver mye stygt om damer fordi de har opplevd det samme.

Det har rett og slett med personene å gjøre, ikke hvilket kjønn de har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jeg så mange kvinner skrive. Stemmer det? Jeg har selv aldri hatt kjæreste.. Men jeg lurer på om det er sannheten, eller er det kvinnfolkene som har hatt litt for mye negative erfaringer og er bitre? Svar gjerne dere menn.. :)

Anonymous poster hash: e9cef...dca

Jeg tør nesten banne på at mange av "kvinnene" som skriver dette i virkeligheten er menn. Rett og slett for å hisse opp andre menn så de blir enda mer kvinnefiendtlige.

Anonymous poster hash: 21e9e...b7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle menn er utro under de rette omstendighetene. Dvs anledning, interessant nok tilbud, og normalt sexdriv. Det er dog nok av kvinner der ute som tar livsgnisten og spruten ut av mannen sin, og disse mennene setter nok mer pris på en sofahvil og fred i huset kontra å tilbringe enda mer fritid på kvinner, gitt at de er høyt nok opp i årene og ikke lenger føler de kan bryte ut av forholdet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ser jeg så mange kvinner skrive. Stemmer det? Jeg har selv aldri hatt kjæreste.. Men jeg lurer på om det er sannheten, eller er det kvinnfolkene som har hatt litt for mye negative erfaringer og er bitre? Svar gjerne dere menn..:)

Anonymous poster hash: e9cef...dca

Så vidt jeg vet har ikke jeg opplevd det iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle menn er utro under de rette omstendighetene. Dvs anledning, interessant nok tilbud, og normalt sexdriv. Det er dog nok av kvinner der ute som tar livsgnisten og spruten ut av mannen sin, og disse mennene setter nok mer pris på en sofahvil og fred i huset kontra å tilbringe enda mer fritid på kvinner, gitt at de er høyt nok opp i årene og ikke lenger føler de kan bryte ut av forholdet.

Det er det jeg har sagt hele tiden, alle menn er utro hvis de kan. Jeg er dame forresten, og har et selvmordsforsøk bak meg pga utroskap. Har derfor innsett at forhold ikke er noe for meg siden jeg bare hadde gått rundt og ventet på at en evt kjæreste skulle være utro og stikke av. For det er ALLTID det som skjer. Jeg blir psykisk syk av menn.

Anonymous poster hash: 5ef1d...e84

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Med tanke på at kvinner er like mye utro som menn. Så ler jeg bare av kvinner som skriver slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jean Valjean

Alle menn er utro under de rette omstendighetene.

Det samme gjelder kvinner.

Man må slutte å tro at kvinner er noe mer troffaste en menn. Det er de ikke

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med de rette kjærestene er ikke utro. Så her må kanskje kvinner se litt på seg selv.



Anonymous poster hash: 7c895...10c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det samme gjelder kvinner.

Man må slutte å tro at kvinner er noe mer troffaste en menn. Det er de ikke

Til en viss grad enig, men langt flere kvinner er aseksuelle eller mindre interessert i sex enn den statusen og tilværelsen de kan få med en gitt mann, derfor syns ikke alle det er verdt å ødelegge pga sex de får lite ut av.

Endret av antonsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I min omgangskrets er det flere menn som er utro enn kvinner i alle fall...



Anonymous poster hash: 2df2a...451
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min omgangskrets er det flere menn som er utro enn kvinner i alle fall...

Anonymous poster hash: 2df2a...451

I min er det faktisk mest kvinner som er utro når jeg tenker meg om.

Anonymous poster hash: 6c0f8...450

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn med de rette kjærestene er ikke utro. Så her må kanskje kvinner se litt på seg selv.

Anonymous poster hash: 7c895...10c

Unødvendig kommentar. Jeg visste ingenting om at mine exer var utro, gjorde alt for de men fikk bare dritt tilbake. Skal aldri ha noe med menn å gjøre igjen, for jeg vet at det kommer til å ende med et nytt selvmordsforsøk. Og dessuten: hvis man er i et forhold og ikke er fornøyd, så har man en plikt til å formidle dette FØR man tømmer pikken i en annen. Vil man ligge rundt får man være singel. Så enkelt er det.

Anonymous poster hash: 5ef1d...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest pandabjørnen

Unødvendig kommentar. Jeg visste ingenting om at mine exer var utro, gjorde alt for de men fikk bare dritt tilbake. Skal aldri ha noe med menn å gjøre igjen, for jeg vet at det kommer til å ende med et nytt selvmordsforsøk. Og dessuten: hvis man er i et forhold og ikke er fornøyd, så har man en plikt til å formidle dette FØR man tømmer pikken i en annen. Vil man ligge rundt får man være singel. Så enkelt er det.

Anonymous poster hash: 5ef1d...e84

Du har en tydeligvis vært i forhold til noen menn som ikke var til å stole på, men de mennene som er til å stole finnes de også bare så det er sagt. Men om en er villig til å forsøke å finne dem, er jo en helt annen sak. I min venne/bekjentskapskrets så er det absolutt flest damer som har vært utro mot sine partnere, men vi vet jo likevel at ikke alle damer er slik, så langt derifra.

Men den uthevede kommentaren din er vel like unødvendig som den du svarte på, det samme gjelder jo for kvinner også. Enhver person som faller noen andre, burde selvsagt avslutte forholdet de er i før de går videre til den neste, og det gjelder selvfølgelig både for kvinner og menn.

Å henge ut bare den ene siden har vel ikke så mye for seg, når det forekommer like ofte fra begge kjønn.....

Dette har kun med hvilke personer en har med å gjøre, absolutt ingenting med hvilket kjønn de har.

Det finnes dessverre altfor mange som er utro mot sine partnere fra begge kjønn, og det er like ille for de som opplever det uansett om det er kvinner eller menn som har blitt sviktet.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har en tydeligvis vært i forhold til noen menn som ikke var til å stole på, men de mennene som er til å stole finnes de også bare så det er sagt. Men om en er villig til å forsøke å finne dem, er jo en helt annen sak. I min venne/bekjentskapskrets så er det absolutt flest damer som har vært utro mot sine partnere, men vi vet jo likevel at ikke alle damer er slik, så langt derifra.

Men den uthevede kommentaren din er vel like unødvendig som den du svarte på, det samme gjelder jo for kvinner også. Enhver person som faller noen andre, burde selvsagt avslutte forholdet de er i før de går videre til den neste, og det gjelder selvfølgelig både for kvinner og menn.

Å henge ut bare den ene siden har vel ikke så mye for seg, når det forekommer like ofte fra begge kjønn.....

Dette har kun med hvilke personer en har med å gjøre, absolutt ingenting med hvilket kjønn de har.

Det finnes dessverre altfor mange som er utro mot sine partnere fra begge kjønn, og det er like ille for de som opplever det uansett om det er kvinner eller menn som har blitt sviktet.......

Ja, jeg mente selvfølgelig at det gjelder begge kjønn, at hvis man ikke er fornøyd med forholdet så får man si fra :)

Det er ingen unnskyldning for utroskap. De som var utro mot meg var menn som ingen hadde trodd skulle være utro. De var svigermors drøm og det var derfor jeg fikk så sjokk. Så det er ikke alltid man kan forutsi det dessverre.

Anonymous poster hash: 5ef1d...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også noen bitre menn som skriver at alle kvinner er utro eller at alle kvinner er dumme osv.

Synes du det stemmer at vi alle kvinner er kloner og har derfor akkurat samme personlighet og slik er det med menn og?

Det er dessuten ikke mange som skriver dette. Det er noen få som skriver det samme i alle tråder. Det finnes ohså statistikker på utroskap. I følge VG er 30% utro en eller flere ganger i løpet av livet. Er 30% det samme som 100%? Flere kvinner enn menn er utro også forøvrig

Anonymous poster hash: 38215...7ba

Nemlig!

Anonymous poster hash: 215e9...429

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fotballen

Tull! Det er kvinner som finner seg feil menn, og når en er utro mot de, ja da er alle menn noe svin..

Jeg har aldri vert utro og aldri vil jeg være det. Men to damer har vert utro mot meg! Går ikke rundt å sier at alle damer er noen utro idioter for det. Det var de to kjerringene som skilte seg ut! Det samme med menn. Noen svin som må skille seg ut og lage kvalme.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...