Gå til innhold

Kvalitets veske til 3000kr?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har så lyst på en ordentlig fin kvalitets veske til max 3000 kr. Er det i det hele tatt mulig å anskaffe? Jeg vil ha en mellom stor veske som kan romme noen bøker samt skrivesaker. Jeg er åpen for det meste, men vil ha noe av god kvalitet som varer. Jeg har bare billige vesker fra før av som jeg har kjøpt på diverse kjedebutikker, nå har jeg endelig bestemt meg for å kjøpe noe av litt god kvalitet.

Anonymous poster hash: 1c7dc...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville bare legge til at vesken ikke skal ha lang rem.

Anonymous poster hash: 1c7dc...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Det bør absolutt være mulig. Bruk litt tid på å saumfare markedet og finne noe tidløst du kan bruke i mange, mange år :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bør absolutt være mulig. Bruk litt tid på å saumfare markedet og finne noe tidløst du kan bruke i mange, mange år :-)

Problemet er bare at jeg ikke vet hva som er kvalitet, og hvilke typer vesker som kan vare. Kvalitetsvurdering er ikke lett for en som meg, vil gjerne ha konkrete tips.

Anonymous poster hash: 1c7dc...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Problemet er bare at jeg ikke vet hva som er kvalitet, og hvilke typer vesker som kan vare. Kvalitetsvurdering er ikke lett for en som meg, vil gjerne ha konkrete tips.

Anonymous poster hash: 1c7dc...0e2

Det er veldig vanskelig å komme med tips med så lite info. Hva slags stil har du? Hva slags veske ser du for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er veldig vanskelig å komme med tips med så lite info. Hva slags stil har du? Hva slags veske ser du for deg?

Har en veldig klassisk stil. Ser for meg en veske som kan brukes til hverdags. Der jeg har plass til litt bøker og en Macbook air

Anonymous poster hash: 1c7dc...0e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gigi New York har mange fine vesker :) kjøpte selv Teddie modellen som en skoleveske. Skinnet er i topp kvalitet og vesken ser ut som a million dollar uten å koste det :)

Endret av Fashionistaen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk også gjerne etsy.com. Der er det mange som selger håndlagede vesker i fantastisk kvalitet, ofte med mulighet for individuelle tilpasninger eller spesialbestilte vesker, og siden det ikke er merkevesker slipper man å betale for en logo. Les tilbakemeldingene til selgere som har vesker du er interessert i, mange som legger igjen tilbakemeldinger skriver ganske detaljert om kvaliteten.



Anonymous poster hash: 0d346...73f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt vesker i den prisklassen på Morris. Har et par fra Don donna jeg er fornøyd med (godt skinn) og dkny.

Anonymous poster hash: 25d16...3ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Calvin Klein :)

Jeg fikk helt hakeslipp da jeg så hvor lavt de lå i pris i forhold til utseende og kvalitet! Har en selv og det oser kvalitet av den! Du kommer til å finne veldig mye fint her: http://www.shopstyle.com/browse/handbags/Calvin-Klein

Det var utrolig fine vesker! Er nettsidem trygg? Og hvor mye koster det å få veskene tilsendt til Norge?

Anonymous poster hash: 1c7dc...0e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Calvin Klein :)

Jeg fikk helt hakeslipp da jeg så hvor lavt de lå i pris i forhold til utseende og kvalitet! Har en selv og det oser kvalitet av den! Du kommer til å finne veldig mye fint her: http://www.shopstyle.com/browse/handbags/Calvin-Klein

Er du sikker på at disse ikke er fake? Synes de er altfor billige til å være ekte

Anonymous poster hash: a797e...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du sikker på at disse ikke er fake? Synes de er altfor billige til å være ekte

Anonymous poster hash: a797e...fc5

Ikke jeg som la ut link, men ganske sikker på at ShopStyle kun viser varer fra "ordentlige" nettbutikker.

Forresten er Michael Kors sine vesker veldig solide og i god kvalitet, men man blir jo hengt ut som harry her på KG om man nevner det merket :plystre:

Anonymous poster hash: 2d1f1...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Haaploes

Er du sikker på at disse ikke er fake? Synes de er altfor billige til å være ekte

Anonymous poster hash: a797e...fc5

De ligger til samme pris hos Macy's :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gigi New York har mange fine vesker :) kjøpte selv Teddie modellen som en skoleveske. Skinnet er i topp kvalitet og vesken ser ut som a million dollar uten å koste det :)

Den var jo råfin! Her kommer det særdeles dumme spørsmålet (hurra for anonymknappen!): Er det ekte slangeskinn? Jeg er nemlig livredd slanger.

Uff, selv som anonym var dette en smule flaut! :fnise:

Anonymous poster hash: c7700...35f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...