Gå til innhold

Hvilket merke på skjerfet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var sammen med en venninne fra Frogner igår. Hun hadde et bomulls skjerf rundt halsen i blått og hvit. Hele skjerfet var dekket av bokstaven H. Ikke en sånn snirklete H, men en stor-bokstav-H, litt "slank" variant. Jeg er ikke god med merker og logoer, lurer bare på hva slags skjerf dette var likevel? Noen som. Vet? Syns det var fint.

Anonymous poster hash: 67b39...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke bare spørre henne?



Anonymous poster hash: 4d550...492
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en grunn til at jeg spør her vet du. Jeg glemte spørre og nå er hun på vei til Afrika ;-)

Anonymous poster hash: 67b39...754

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det var Hermes ja, for det ligner på den H-en. Men det var altså H-er over heeeele skjerfet, ikke noe mønster eller "bilde"...kun blått og hvitt med alle disse H-ene. Tror dere fortsatt det er det merket? skamdyrt jo!!!



Anonymous poster hash: 67b39...754
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var Hermes ja, for det ligner på den H-en. Men det var altså H-er over heeeele skjerfet, ikke noe mønster eller "bilde"...kun blått og hvitt med alle disse H-ene. Tror dere fortsatt det er det merket? skamdyrt jo!!!

Anonymous poster hash: 67b39...754

Hva er prisen på skjerf?

Anonymous poster hash: 6c524...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sammen med en venninne fra Frogner igår. Hun hadde et bomulls skjerf rundt halsen i blått og hvit. Hele skjerfet var dekket av bokstaven H. Ikke en sånn snirklete H, men en stor-bokstav-H, litt "slank" variant. Jeg er ikke god med merker og logoer, lurer bare på hva slags skjerf dette var likevel? Noen som. Vet? Syns det var fint.

Anonymous poster hash: 67b39...754

Kan det ha vært dette;

Hermes_Shawl_Scarf_White_Blue_Norway-379

Lurer på om Hermes skjerf ligger på 2-3000 kr, eller? Mulig jeg tar feil, har bare plukket det opp fra et eller annet sted ;) Men du kan vel ganske enkelt google det og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Kan det ha vært dette;

Hermes_Shawl_Scarf_White_Blue_Norway-379

Lurer på om Hermes skjerf ligger på 2-3000 kr, eller? Mulig jeg tar feil, har bare plukket det opp fra et eller annet sted ;) Men du kan vel ganske enkelt google det og?

Hermes-skjerf er nok dyrere enn det, ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...