Gå til innhold

Badetøy for jenter i alle aldre


Line5

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så mange jenter som liker å bruke bikini når de bader og ikke si f.eks badedrakt?

Alle jenter som ser dette. Hva liker dere best å bruke når dere bader/svømmer??

fortell gjerne om det liker knyte bikini eller badedrakt. og evt hvilke farger dere liker??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis jeg bruker badedrakt får jeg så hvit mage når jeg soler meg. Og rare skiller på ryggen.

Jeg foretrekker en bikini som gir minst mulig skille. Altså er knytebikini og trekanttopper supert for meg. Trekanttopper som dette (ikke akkurat denne, men denne fasongen):

904564635082924862972500.jpg

Ikke som dette (det blir alt for mye skille oppover brystet):

235224_1_2_051.jpg

Edit: hadde jeg skullet svømme for treningens skyld hadde jeg nok kjøpt meg en badedrakt. Men jeg svømmer/bader for å avkjøle meg på varme sommerdager.

Endret av Mynona
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg svømmer (for å trene), bruker jeg alltid en badedrakt fra Adidas. Når jeg derimot er på stranda, går jeg for en liten, stroppløs bikinitopp med truse uten knyting, slik at jeg får så lite skille som mulig :)



Anonymous poster hash: a8c5f...8fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bikini. Helst hvor toppen er veldig lik en bh i utforming.

Fordi det er det jeg trives best i :)

Endret av LilleLilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Solsmil

Jeg føler meg helt teit i badedrakt, det er vel omtrent bare småunger som bruker det. Når det gjelder bikini, så foretrekker jeg stroppløse, evt med smale stropper. Dette på grunn av mindre skille hvis jeg skal gå med stroppløse topper:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

På varme sommerdager, når hensikten er å avkjølt seg og leke i vannet... da ser jeg ingen grunn til å bytte til en svømmedrakt.

Om jeg tar noen lengder i basseng så hopper jeg i en svømmedrakt.

Sol og sommer på stranden er bikini for min del. Og jeg hater knytesnorer... det var en gang jeg svømte noen mil i uken... så både svømmedrakter og bikinier må være kroppsnære, gi støtte og uten snorer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...