Gå til innhold

Louis Vuitton Neverfull GM eller MM ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor det er billig å kjøpe seg en LV-bag og eventuelt priser? Itillegg til om det er best å velge den største eller den minste størrelsen. Skal bruke den til hverdags og skole med pc + bøker osv.


Anonymous poster hash: c8e26...b2f



Anonymous poster hash: c8e26...b2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har MM og får plass til både MacBook og noen bøker.

Betalte 4500kr for den i Frankrike i 2012

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Ifølge purseforum, så er vist LV generelt litt billigere i Frankrike (Paris), men prisene er generelt veldig like, det er ingen store forskjeller.

Jeg kjøpte min MM for en måned siden. Det er (dessverre) sånn at Louis Vuitton nylig har endret på neverfullmodellen, blant annet kan du velge mellom 4 forskjellige farger på interiøret (oransj, lilla, gul og brun), i tillegg følger det med en pochette (noe jeg synes er bra). Det negative er at de har økt prisen med ca 2000 kr. Jeg betalte 7050 for min. Og det er foresten bare monogram som har endret fargen på interiøret, men alle har fått en pochette og alle har økt prisen.

Når det gjelder str var jeg usikker selv, men begge størrelsene passer til ditt bruk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er veldig høy ser GM altfor stor ut. Du får plass til det du trenger i MM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke er veldig høy ser GM altfor stor ut. Du får plass til det du trenger i MM :)

Er 166 cm, men er ganske tynn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsmil

Er 166 cm, men er ganske tynn?

Da ville jeg tatt MM. Jeg har den, men var litt usikker på størrelsen. Men jeg er også 176 cm og normalvektig. Hadde jeg vært mye mindre hadde det ikke vært noe spørsmål engang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da ville jeg tatt MM. Jeg har den, men var litt usikker på størrelsen. Men jeg er også 176 cm og normalvektig. Hadde jeg vært mye mindre hadde det ikke vært noe spørsmål engang

Såpass høy ja, haha daså.

Grunnen til at jeg er så veldig usikker på størrelsen er på grunn av tyngden på for eksempler bøker og macen jeg skal ha oppi. Er redd for at jeg ødelegger, om du skjønner.

Men takk for svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synst forresten den er litt ubehagelig med tunge ting i. De tynne stroppene skjærer seg litt inn i skulderen. Derfor foretrekker jeg Galliera fremfor Neverfull når jeg har tunge ting med (den har bredere skulderstropp), men den har ikke like god plass oppi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 166 cm, men er ganske tynn?

Jeg ville som Solsmil kjøpt MM. Det er plass til mye oppi, og jeg tror begge størrelsene takler like mye tyngde, det som eventuelt "ødelegges" er at stroppene strekkes av vekta og de er samme på begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...