Gå til innhold

Hvilken trend er du lei av?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BettyBoop

Korte topper og formløse plagg, gjerne kombinert :rasende: Og altfor korte jeansshorts! men har ikke sett så mange med dem denne sommeren heldivis :Nikke:

og de er spesielt fæle de hvor lommenes innside stikker ut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Statement smykker

5ruyn07wnt46-61410-view-m.jpg

Topper og gensere som har beskjeder som

xdtg5n-l.jpg

Solbriller med kjede

summerchain.jpg

Den jævla barten

945761-8-1289338231871.jpg

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Fy flate, de t-skjortene med "you can't sit whit us" osv synes jeg var skikkelig kvalme. Ser for meg de brukes aktivt i ungdomsskolen... :(

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, de t-skjortene med "you can't sit whit us" osv synes jeg var skikkelig kvalme. Ser for meg de brukes aktivt i ungdomsskolen... :(

Det er en helt uskyldig trend som oppstod etter bla filmen Mean Girls. Jeg tenker de fleste som kjøper den har nettopp denne i tankene - det er hvertfall derfor jeg har ting med dette printet på :)

Endret av Sunbeam
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Det er en helt uskyldig trend som oppstod etter bla filmen Mean Girls. Jeg tenker de fleste som kjøper den har nettopp denne i tankene - det er hvertfall derfor jeg har ting med dette printet på :)

Hehe, tror neppe alle vet hva "Mean Girls" er. Jeg har aldri hørt om den filmen, er sikkert ikke den eneste ;)

Synes uansett det er et stygt sitat å ha på t-skjorta.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle kjøpe meg shorts i går, fant nesten bare shortser som viser halve rumpeballen, eller så var de veldig dekkende (typ midt på låret og i "fjelltur"-stoff"). Er det så vanskelig å få en vanlig dongerishorts som ikke viser rumpa?

H&M :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, tror neppe alle vet hva "Mean Girls" er. Jeg har aldri hørt om den filmen, er sikkert ikke den eneste ;)

Synes uansett det er et stygt sitat å ha på t-skjorta.

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg tipper hvertall de fleste sent i tenårene, begynnelsen av tyveårene har sett den. Den var ganske poppis for en del år siden ;) anyway, det er en litt humoristisk opplegg over hele greia basert på dumskap i filmen og den frasen bare festa seg hos folk :) det var det jeg mente med at ordene ikke er alvorlig ment og det oppfordrer absolutt ikke til utfrysning ;) jeg har selv en beanie med den frasen på :fnise: men de fleste må kjøpes utenlandsfra. Tror aldri jeg har sett noen selges i norge :)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mean Girls<3 Artig å se referanser fra en film som snart er 10 år gammel dukke opp på mote nå. Lurer på om dagens fjortiser vet om filmen og meningen med det uttrykket der. Bare det ikke dukker opp et plagg med trykket << If you are from Africa, why are you white>> Lol

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy flate, de t-skjortene med "you can't sit whit us" osv synes jeg var skikkelig kvalme. Ser for meg de brukes aktivt i ungdomsskolen... :(

Jeg har sett Mean Girls, men må innrømme at det stikker litt hver gang jeg ser det sitatet bli brukt ellers.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men jeg tipper hvertall de fleste sent i tenårene, begynnelsen av tyveårene har sett den. Den var ganske poppis for en del år siden ;) anyway, det er en litt humoristisk opplegg over hele greia basert på dumskap i filmen og den frasen bare festa seg hos folk :) det var det jeg mente med at ordene ikke er alvorlig ment og det oppfordrer absolutt ikke til utfrysning ;) jeg har selv en beanie med den frasen på :fnise: men de fleste må kjøpes utenlandsfra. Tror aldri jeg har sett noen selges i norge :)

Jeg har ikke sett den filmen (høres ikke akkurat ut som min type film), men ville neppe likt sitatet uansett. Hadde i alle fall fått veldig dårlig inntrykk av en person som gikk med noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja. Og jeg som trodde folk valgte disse fordi de var holdbare/god kvalitet og billige - kunne ikke skjønne noen annen grunn da de ikke er spesielt pene, og dessuten ser grusomt vonde ut å gå med. Men så oppdaget jeg dem på Obs, og ser til min forskrekkelse at de er svindyre - den lille, vanlige sekken koster fra 699 kr til 1399 kr avhengig av modell!

Da tar jeg heller en fresh Beckmannsekk med flotte farger, god plass, skikkelig polstring og godt bæresystem til 599, altså.

Anonymous poster hash: c39ca...199

Fjellreven er da søtt og aldeles ikke dyrt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er drittlei av Michael Kors. Verkene alle går rundt med er faktisk av det billige undermerket deres, og det er pinlig at folk prader rundt med det og tror de har en merkeveske.

Endret av miramis
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady.In.Heels

Jeg begynner å bli lei denne designertrenden blandt tenåringer. Før var tenåringer barn som handlet klær på H&M. Nå løper 15-16 åringer rundt med Marc Jacobs klokke, MK vesker og leker voksne.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Jeg begynner å bli lei denne designertrenden blandt tenåringer. Før var tenåringer barn som handlet klær på H&M. Nå løper 15-16 åringer rundt med Marc Jacobs klokke, MK vesker og leker voksne.

Ja og irriterer meg over at de skal ha designervesker istedet for skolesekk. kan ikke være bra å bære tunge bøker på ene skuldra sånn

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dalma

At det ikke er lommer på dameklæra. Seriøst. Jeg må på manneavdelingen for å finne bukser med dugende lommer, og der har de ikke skikkelig sleng... Det ødelegger hele outfit'en når jeg ikke kan gå med snusboks og småmynter i lomma.

Og at det er så himla høyt liv på alle buksene! Trudde jeg hadde høye hofter, men tydeligvis ikke. Igjen, jeg har en viss stil jeg holder meg til, og det er faktisk jævla vanskelig å gjennomføre white trash-estetikk når man har buksa langt opp på magen. Den skal henge om hoftene og gjerne la det tyte ut litt flesk, hva faen er det de trur om meg? Ikke alle ønsker å se så fuckings flatterende ut hele tiden, takk som byr men jeg trur nok folk kan overleve det at jeg har chub på hofta og hår på knæra... Trenger sårt en skikkelig slækk lys jeans med svære hull i (men det kan jeg fikse selv) etter at den gamle revna så jævlig at halve bydga nå vet hvilke truser jeg foretrekker, men det er jo faen ikke å finne noe sted :(

Så irriterer puppehysteriet meg. Til vanlig er jeg ganske flink til å ignorere folk, de glor stort sett uansett hva, men det toppa seg litt da en gjeng forvokste 12-åringer tømte øl på meg... Fikk klabba til han ene, men måtte like fullt gå gjennom byen i hvit t-skjorte som i pissgul prakt kleba seg til de harde brystvortene mine (og der begynte dette å høres ut som en dårlig erotisk novelle) og det var ikke så jævlig kjekt egentlig. En gammel asiatisk fru så ut som om hun holdt på å få hjerteinfarkt og av hensyn til alle snerpete gamle kjerringer må jeg nesten be mannfolk om å holde seg i skinnet; jeg vet jeg er sexy, men om du vil se titsa er det bare å spørre, du trenger ikke tømme stinkende væske på meg. Keep it in your pants, liksom..

Sånne her skjørt: http://www.hm.com/no/product/23088?article=23088-A Ok, har egentlig et litt hat- elsk forhold til dem, hater dem fordi de er stygge, gir et rart inntrykk (inntrykk? uttrykk? vetafaen) og dekker til de fine låra til folk, elsker dem fordi det sikkert er überpraktisk om man vil ta en kjapp en uten å trekke så altfor mye oppmerksomhet. Altså, man kunne født tvillinger i en sånn en uten at noen merka det, så da funker det vel andre vien også?? heheh

Blyantskjørt også, det at det funker for Christina Hendrix betyr ikke at det funker for resten av verdens befolkning. Ser så jævlig mange som ser ut som gåser (gjess?) der de vralter av gårde med altfor trange skjørt og høye hæler! Og høye hæler også, når vi er inne på det. Jesus døde ikke for at folk skulle drepe føttene sine ved å tvinge dem til å gå på komplett unatlilge måter.

Sorry for skrivefeil og masse banning og greier, aner ikke hvorfor jeg alltid skriver i denne trådedn når jeg er brisen. Om noen føler seg tråkka på kan jeg forsikre dere om at jeg egentlig gir faen i hva dere har på dere! Namaste, bitches :takke:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Klassisk stil". Åååå kjedelig!

Anonymous poster hash: f9917...203

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjenner jeg nesten blir litt stolt når jeg er 16 år gammel og avskyr converse, tights, boblejakke, parajumper, canada goose, treningstights til dagligbruk og dott. :fnise:



Anonymous poster hash: 1fa68...2b7
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugg... Håper ikke dette blir nok en vinter hvor hele VGS sprader rundt i disse vemmelige skoene. :laugh: I tillegg er jeg rimelig lei av hodeskaller, kors, barter osv. som befinner seg på alle klesplaggene for tiden.



Anonymous poster hash: 1fa68...2b7
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er drittlei av Michael Kors. Verkene alle går rundt med er faktisk av det billige undermerket deres, og det er pinlig at folk prader rundt med det og tror de har en merkeveske.

Er en veske til 3000 kr billig?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en veske til 3000 kr billig?

Sa ikke at de var billig, men at de var av det billigere undermerket. Dermed blir det en 'liksom merkeveske" for småungrr. Stygg er de og.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...