Gå til innhold

Hva lager De?


Gjest Salvesen

Anbefalte innlegg

Gjest Salvesen

Det er sikkert mange her på forumet som bedriver en eller annen form for kunst, og i denne tråden kan De vise frem Deres kunstneriske arbeid. Det spiller ingen rolle hvilken kunstform det måtte være snakk om - dersom De selv mener det er kunst, så er det kunst. Hvis jeg viser fram min, så viser De frem Deres, mkay?

Dette grafiske verket har jeg valgt å kalle "å forsvinne fra en overflate".

Obs! Oppdatering f.o.m. 21.02.2105:

Denne tråd er fra og med dette øyeblikk en tråd for hva som helst De måtte ha laget.

post-88483-0-94327400-1423236946_thumb.p

Endret av Salvesen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan det være seg et bilde av min avføring? :opplyser:



Anonymous poster hash: 2b212...4c7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert mange her på forumet som bedriver en eller annen form for kunst, og i denne tråden kan De vise frem Deres kunstneriske arbeid. Det spiller ingen rolle hvilken kunstform det måtte være snakk om - dersom De selv mener det er kunst, så er det kunst. Hvis jeg viser fram min, så viser De frem Deres, mkay?

Dette grafiske verket har jeg valgt å kalle "å forsvinne fra en overflate".

Den var fin :)

Anonymous poster hash: fe637...611

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Kan det være seg et bilde av min avføring? :opplyser:

Anonymous poster hash: 2b212...4c7

Klart det kan - så lenge det er kunstnerisk ment.

Den var fin :)

Anonymous poster hash: fe637...611

Takk. Men i utgangspunktet bør man helst legge ut sin egen kunst før man kommenterer andres kunst. Det er også lov å legge ut under AnonymBruker, så klart :)

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart det kan - så lenge det er kunstnerisk ment.

Det er den alltid! :opplyser:

Anonymous poster hash: 2b212...4c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Det er den alltid! :opplyser:

Anonymous poster hash: 2b212...4c7

Så, frem med Deres avføringskunst :popcorn:

Mer kunst, mindre snikk-snakk.

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra saker, Mons!

Takk, Salvesen.

Jeg undres over hvorfor brukerne her er mer opptatte av å diskutere kjønnsorganer enn å legge ut sine kunstverk i denne tråden.

Dine flotte grafiske verk har muligens skremt bort potensielle bidragsytere. Hvordan kan man konkurrere med slik grensesprengende kunst!

Til alle dere sier jeg: Kunst handler ikke om å konkurrere. Drit er også kunst - hvis du sier det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Astrofysikk, den del av astronomien som beskjeftiger seg med de fysiske og kjemiske egenskaper til materien i universet og studiet av disse forhold, i motsetning til den klassiske astronomi (astrometri, himmelmekanikk) hvor man interesserer seg for himmellegemenes posisjon og bevegelse. Grunnlaget for astrofysikk er først og fremst spektralstudier, men også måling av lysintensiteter. Av spesiell betydning er studiet av Solen, idet den er den eneste stjerne hvor detaljstudier av overflatefenomener kan foretas. I den teoretiske astrofysikk søker man ut fra kjente fysiske lover ved hjelp av matematiske metoder å utvikle modeller og mekanismer til forklaring av astrofysiske observasjoner.

- Store Norske Leksikon -

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Verket over har jeg valgt å kalle "innholdsløsheten". Det er et verk som handler om at det som først fremstår som innholdsløst, ofte kan vise seg å være veldig innholdsfylt allikevel - dette er således en oppfordring til menneskeheten om å se seg mer om, og tenke nøyere over saker og ting, før man trekker konklusjoner.

P.S. Det med at "dette innlegget har blitt redigert av Salvesen" er ikke en del av kunstverket.

Endret av Salvesen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Kurape» Et verk for fire rappere

Av Mons

i natt

Per spelmann han hadde ei einaste ku
Han bytte bort kua, fekk fela igjen

vil jeg leve

Per spelmann han spela, og fela ho lét
Så gutane dansa og jentene gret

uten deg

Per Spelmann han spela, og fela var god
Så gutane dansa og jentene lo

alt jeg har

Og om eg vert gammal som stein under bru,
Nei, aldri eg byter bort fela for ku.

er en leppestift

Og om eg vert gammal som mose på tre,
Så aldri eg byter bort fela for fé

på badet

Og om eg vert gammal som skorpe på graut
Så aldri eg byter bort fela for naut

hadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verket over har jeg valgt å kalle "innholdsløsheten". Det er et verk som handler om at det som først fremstår som innholdsløst, ofte kan vise seg å være veldig innholdsfylt allikevel - dette er således en oppfordring til menneskeheten om å se seg mer om, og tenke nøyere over saker og ting, før man trekker konklusjoner.

P.S. Det med at "dette innlegget har blitt redigert av Salvesen" er ikke en del av kunstverket.

Jeg har stadig vendt tilbake til "innholdsløsheten". Dette er et verk som vokser, må jeg si. Etterhvert har jeg tillatt meg å ta med "dette innlegget har blitt redigert av Salvesen" i min tolking av verket. Samtidig må jeg si at "innholdsløsheten" var en vesentlig inspirasjonskilde til mitt verk "Kurape". Et verk som ble laget eksklusivt for KG. Mitt verk har også vokst. Det var godt med et gjensyn :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Salvesen

Jeg har stadig vendt tilbake til "innholdsløsheten". Dette er et verk som vokser, må jeg si. Etterhvert har jeg tillatt meg å ta med "dette innlegget har blitt redigert av Salvesen" i min tolking av verket. Samtidig må jeg si at "innholdsløsheten" var en vesentlig inspirasjonskilde til mitt verk "Kurape". Et verk som ble laget eksklusivt for KG. Mitt verk har også vokst. Det var godt med et gjensyn :laugh:

Takk, det var hyggelige ord. Selv er jeg en massiv beundrer av "Angsten i Hamburg" :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så fin sjokkrosa telefon du har, Mons!

Tusen takk! I kunsten er det meste tillatt. Jeg driter i kronologi og omdøper ditt kunstverk "Grov tungetale" til "Etter sjefskuk med sjokkrosa telefon"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...