Gå til innhold

Caramela's rare dager


Caramela

Anbefalte innlegg

Noe så herlig! Selv om man egentlig er interessert i noen og er litt småopptatt med vedkommende, så må det jo være en skikkelig selvtillitsboost å bli ettertraktet av flere menn :)

Må innrømme at jeg sitter og leser trådene dine her på KG i spenning hver dag, fordi jeg er så spent på hvordan det går mellom deg og Prince Charming, hihi :popcorn:

Like måte, Dagdrømmer! Wiii! Spennende tid detta her for oss!! Vel, får vel ta natta nå, og innse at det ikke tikker inn noen melding i dag. Ny dag i morgen! Venter spent på oppdatering fra deg! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dagen i dag har vært festlig! :) Jeg måtte blant annet hjelpe en mann med å fiske ut lommeboka hans fra baklomma :ler:

Videre så kom prinsen innom jobb i dag også, sammen med en kompis. I dag pratet vi masse igjen. I det han skulle dra, så sier han "Vi snakkes", og jeg responderer med samme svar. Kompisen kikket på oss begge, og da de gikk ut døra hørte jeg han spørre prinsen: "Vi snakkes? Atte? Kjenner du henne?"

Jeg så prinsen avgi lengre svar, men de forsvant rundt bygningen, så aaaaner ikke hva han svarte. Skulle gitt mye for å vite hva som ble sagt der :ler:

Ifølge spillereglene, er det fremdeles hans tur til å ymte frempå videre, så jeg velger å fremdeles styre unna mobilen og facebook, så får vi se om han gir noe lyd fra seg :) Visst ikke jeg hører noe i dag heller, så sender jeg han ei mld i morra hvor jeg ønsker han en god tur sørover, og til lykke i Birken.

Åååå.. vil jo egentlig treffe han før han drar. Jaja, jeg vasker leiligheten i dag, i tilfelle han skal finne på å spørre om jeg vil ha besøk i kveld. Viktig å være forberedt :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagdrømmer

Dagen i dag har vært festlig! :) Jeg måtte blant annet hjelpe en mann med å fiske ut lommeboka hans fra baklomma :ler:

Videre så kom prinsen innom jobb i dag også, sammen med en kompis. I dag pratet vi masse igjen. I det han skulle dra, så sier han "Vi snakkes", og jeg responderer med samme svar. Kompisen kikket på oss begge, og da de gikk ut døra hørte jeg han spørre prinsen: "Vi snakkes? Atte? Kjenner du henne?"

Jeg så prinsen avgi lengre svar, men de forsvant rundt bygningen, så aaaaner ikke hva han svarte. Skulle gitt mye for å vite hva som ble sagt der :ler:

Ifølge spillereglene, er det fremdeles hans tur til å ymte frempå videre, så jeg velger å fremdeles styre unna mobilen og facebook, så får vi se om han gir noe lyd fra seg :) Visst ikke jeg hører noe i dag heller, så sender jeg han ei mld i morra hvor jeg ønsker han en god tur sørover, og til lykke i Birken.

Åååå.. vil jo egentlig treffe han før han drar. Jaja, jeg vasker leiligheten i dag, i tilfelle han skal finne på å spørre om jeg vil ha besøk i kveld. Viktig å være forberedt :rodmer:

Koselig at du så han idag og fikk pratet med han, det er jo ingen tvil om at han liker deg :)

Endret av Dagdrømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig at du så han idag og fikk pratet med han, det er jo ingen tvil om at han liker deg :)

Hmm, sitter likevel med mine tvil jeg asså :fnise: Ingen mlds i kveld. Jaja. Ny dag med nye muligheter i morra! Jeg skal uansett sende han mld i morra, og kaaaanskje, om jeg er heldig, så treffer jeg han på kvelden etter jobb. Visst ikke så er det bare å glede seg til neste uke, og håpe på det beste da :)

Det er ordene til en ekte speider :)

Hehe, jeg er tydeligvis ingen speider. Mine ord er: Jeg sovna på sofaen... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja.. Ren leilighet til helgen ;) Ingen mannebein innom. Vi har sendt noen få mld i dag, men jeg sendte den første. Oh well.. Det som skjer, det skjer. Det som ikke skjer, skjer ikke :) Ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hahaha, nå sendte jeg mld til han igjen..

"Herregud. Jeg er så kåt på deg, håper du har krefter igjen etter helgen :gjeiper: "

Svaret jeg fikk var at det var "dårlig gjort å sende sånn når jeg skal sove :gjeiper: Hehe! Har gått så langt på ski før uten at det tok knekken på meg, så satser på å være i form neste uke :)"

Så.. da blir det kanskje pulings vaffal :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjadda. Back in business! Om ikke annet - sexy business!

Ikke det at jeg føler meg så übersexy her jeg sitter i en sliten joggis og utvaska t-skjorte, med etterdønninger av helgens sykdom. Men det skal da pokker med ikke sette noen stopper på skitten sms-prat!

Hunken, ja Prince Charming har gått over til å bli omtalt som hunk. Jeg tror det er greiest, da det virker som om dette bare dreier seg om sex. Men hey, jeg er med på den! Han er fader med minst like skitten som det jeg er, og da kan man jo ikke takke nei til den slags! Dessuten, kjærligheten kan man finne andre veier. Eller hvem vet, kanskje han skulle bli forelska i meg også, hehe. Vi har jo massevis av gode samtaler også.

Neh.. samma det. Jeg kan helt fint være med på moroa! Men da velger jeg å sette mine følelser litt på hold (om jeg får til det.... :rodmer:) Klarer liksom ikke helt å vri meg fra tanken på alt som har skjedd fra før vi begynte å snakke sammen osv, kan liksom ikke helt forstå at det bare skal dreie seg om sex? Hm, kanskje det bare ble det siden vi så raskt kom inn på temaet?

Jaja, whatever. Sex med han er digg. Jeg vil ha det digg. Jeg får det digg ved å ha sex med han. Enkel matte!

Nå må jeg bare bli 100%, sånn at jeg kan gi 100% der det gjelder :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagdrømmer

Åjadda. Back in business! Om ikke annet - sexy business!

Ikke det at jeg føler meg så übersexy her jeg sitter i en sliten joggis og utvaska t-skjorte, med etterdønninger av helgens sykdom. Men det skal da pokker med ikke sette noen stopper på skitten sms-prat!

Hunken, ja Prince Charming har gått over til å bli omtalt som hunk. Jeg tror det er greiest, da det virker som om dette bare dreier seg om sex. Men hey, jeg er med på den! Han er fader med minst like skitten som det jeg er, og da kan man jo ikke takke nei til den slags! Dessuten, kjærligheten kan man finne andre veier. Eller hvem vet, kanskje han skulle bli forelska i meg også, hehe. Vi har jo massevis av gode samtaler også.

Neh.. samma det. Jeg kan helt fint være med på moroa! Men da velger jeg å sette mine følelser litt på hold (om jeg får til det.... :rodmer:) Klarer liksom ikke helt å vri meg fra tanken på alt som har skjedd fra før vi begynte å snakke sammen osv, kan liksom ikke helt forstå at det bare skal dreie seg om sex? Hm, kanskje det bare ble det siden vi så raskt kom inn på temaet?

Jaja, whatever. Sex med han er digg. Jeg vil ha det digg. Jeg får det digg ved å ha sex med han. Enkel matte!

Nå må jeg bare bli 100%, sånn at jeg kan gi 100% der det gjelder :lur:

Oioioi, ikke verst! Man skal jo aldri si aldri, det forrige forholdet mitt startet med "friends with benefits", hehe :popcorn:

Endret av Dagdrømmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BamseB

Er du redd for å si hva du føler?

Si det som det er, del følelsene dine med han!, kanskje han føler det samme? ;)

Who`s with me? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamse: klart jeg er redd for å si hva jeg føler :) Vil jo ikke gå på en blemme og skremme han vekk! Nei, jeg får ta det jeg får inntil videre. :fnise: Får ta det litt på feelinga! Og nå er feelinga den at jeg skal ligge litt i baklomma, og la han kjøre løpet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en spenstig drøm jeg hadde i natt!

Det er en slik fransk lekkerbisken jeg ser stadig. Alle vet at han er Guds gave til kvinnene, og det vet han også selv. Men det gjør da ingenting, helt i orden å ha noe vakkert øynene kan hvile på. Anyway! I natt drømte jeg om denne kvinnebedåreren.

Vi var på fest sammen, han hadde kun øyne for meg, og jeg kun for han. Jeg ville så gjerne ha han, men jeg MÅTTE gjøre rent på festen først. :ler: Jeg husker han valgte å ta seg av rengjøringen fordi jeg jobbet for treigt, han vasket og moppet, tørket og støvsuget. T-skjorten klistret seg inntil den trente overkroppen hans, jeg gikk mot han, og rev av han t-skjorten. Den deilige mannekroppen glinset mot meg, og han la to sterke armer rundt meg. Rett før han skulle til å kysse meg... Så våknet jeg :filer:

Whyyyy??? :natti:

Jaja. Nå er det ny dag, med nye muligheter! Jeg begynner å komme i form igjen etter helgens sykdomsforløp. Energien tar seg opp, og jeg begynner å få matlyst igjen, hurra! Har egentlig ikke spist et skikkelig måltid siden lunsj på fredag. Jeg gleder meg til mat. Og det verste, jeg gleder meg til å gå på jobb!

Ha en strålende dag, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld, godtfolk! :)

I dag stod jeg opp ekstra tidlig for å gjøre meg så flott som mulig til jobb. Jeg vet nemlig at hunken er innom på onsdagene. Og som vanlig kom han, han spurte om jeg var bedre i form, hvorpå jeg svarte at jeg følte meg helt topp! "Skal du på trening i dag?" "Ja!, Jeg tenkte jeg skulle på spinning klokka fire", svarer jeg. "Oi, så bra!". Jeg går videre. Og eneste jeg tenker er: "Jeg hadde absolutt ikke tenkt meg på spinning klokka fire. Planen var joggis, sofa, tv, dupp. Faen. Nå måtte jeg på spinning også.

Jeg fortsatte gjøremålene mine, småfrustrert over at jeg skulle imponere denne Birkebeinerern med spinningtime. Plutselig ser jeg han vinke meg bort bak noen reoler. Han lurte på hva et produkt kostet. Jeg sa jeg ikke visste i farten, men, serviceinnstilt som jeg skal være på jobb, tilbudte jeg meg til å finne ut av det for ham. Plutselig så var ikke prisen viktig lengre. Han ville bare prate videre. :rodmer: Så vi pratet litt til, frem til sjefen skulle prate med meg.

Klokka fire tikker det inn mld fra hunken.

Senere på kvelden tar han initativ til å starte samtale på fb.

Jo. Det funker å fjonge seg opp litt :fnise:

Men selv om det funker, så vet jeg nesten med sikkerthet at det hele dreier seg om sex mellom oss. (Tror jeg.... :sjenert: ) Da vi snakket på FB, så spurte jeg når han kom tilbake fra kompisvisitt. Han fortalte at han kom på søndag, og dersom han ikke var får fyllesyk den dagen, så burde vi finne på noe i uken som kommer.

Hurrahurra! Så glad jeg ble! Så jeg svarte at jeg var helt enig i dette! :rodmer:

Men såå spør han "Har du noe nytt du ønsker å prøve ut da? ;)"

:ler: Jaja, og der kom grunnen til at jeg er rimelig sikker på at det hele dreier seg om sex!

Men det er greit nok det, jeg kan være med på leken :lur: Så fra nå av ser jeg på dette som et seksuelt forhold, uten noen andre forpliktelser. Og når alt kommer til alt, så er det ikke så gærnt at det ikke er godt for noe! Hvem vet - kanskje han med tid og stunder finner ut at jeg er ei ålreit jente ellers også :fnise: Selv om jeg liker godt at han har sagt at han ikke har opplevd bedre sex, at han ikke kan forstå at det kan være på denne måten, og at jeg er unik på dette området. :sjenert:

Med tid og stunder skal jeg vinne han over! Tro meg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ut som om du har en spennende sexpartner ihvertfall! :)

Hold oss oppdatert ;)

Fnis! Youbetcha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld!

Nå har akkurat Prince Charming gått hjem, og jeg er lykkelig fornøyd med kveldens treff :sjenert: Som tidligere nevnt så gidder jeg ikke legge for mye i dette enda, både fordi jeg ikke helt vet hva han tenker, men også fordi jeg har masse opplegg som skjer fremover. Først og fremst er det hjem i påskeferien, deretter farter jeg til Spania.. Etter det.. så får vi se :)

Han spurte om vi ikke skulle treffes på søndagen, men da var jeg så fyllesyk at jeg ikke orket å treffe noen som helst. Men i går spurte jeg om han kunne tenke seg å stikke bortom i kveld når jeg var ferdig på jobb, etterfulgt av "Booty call!" :fnise: Så.. herved er han utnevnt som min.. booty call, haha! :sengekos:

Oh well, det tikket for øvrig inn en mld i dag også, fra eksen min. Han lurte på om jeg ville være med på kino på lørdag. Jeg takket ja :sjenert: Men mest fordi jeg vil så veldig gjerne se akkurat den filmen, og fordi jeg ikke vil gå alene på kino :P Og fordi jeg har lyst til å se tatoveringen hans ferdig. Men ikke fordi jeg er interessert i å starte på nytt med han. Det vil aldri fungere. Ting har ikke forandret seg. Så med mindre han ikke plutselig har flyttet ut fra gutterommet, fått seg jobb, samt noen tanker om fremtiden, så er det uaktuelt å utvikle noe igjen.

Men nå er det natta, sliten nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Da var søndagen snart over, og jeg er klar for påskeferie! Skal kun jobbe i morgen fra 6-14, så når klokken er slaget 14.00, da skal jeg kjøpe med meg noen øl og sprette dem så fort jeg kommer hjem. Sweet ferie :)

Helgen har gått med til mye rart, og spesielt har det foregått en del tankevirksomhet i dag. I går traff jeg ekskjæresten min. Vi hadde først en hyggelig middag på restaurant, etterfulgt av kino. Veldigveldig trivelig. Og jeg har kjent litt på det at jeg savner nærheten hans. Vi hadde det veldig bra sammen, og fungerte sammen på en god måte. Problemet var våre ulike holdninger til fremtiden. Innerst inne vet jeg at det ikke vil fungere på langtidsbasis mellom oss sånn ting er nå. Men det suger litt også, for fy søren så godt det er å tilbringe tid med han! Vi har blitt enige om at vi ikke skal miste kontakten, for ingen av oss vet hva som kommer til å skje. Men det er jo ingen grunn til at vi ikke skal ha kontakt, eller treffes, med mindre det dukker opp noen nye kjærester som ikke aksepterer vennskap med en eks.

Ja, jeg har lest utallige tråder her inne om hvor dumt det er å ha et vennskapsforhold til en eks. Og kanskje spesielt dumt dersom man fremdeles kjenner at det er noen romantiske følelser der fremdeles. :sjenert: Hadde jeg lyttet til hjertet, så hadde jeg gjort alt for å vinne han tilbake. Skal jeg lytte til fornuften, så vet jeg at jeg gjør lurt i å la være. Jeg er (dessverre?) mer fornuftig anlagt.

Når det kommer til Prince Charming så vet jeg ikke lenger. Jeg liker han jo, men etter denne helgen så.. gosh. Hva skal jeg si. Jeg vil på en måte være mer enn bare en fuckbuddy. Men på den annen side, så vet jeg ikke om jeg er klar for å innelede noe som helst - med tanke på disse tankene rundt ekskjæresten. Herregud, så komplisert alt skulle bli nå! :ler:

Jeg føler at jeg burde gi P.C. en real sjanse, men før jeg kan få til det, så må jeg få klarhet i hva han tenker om "oss". Er jeg bare en pulevenn? Er det muligheter for noe mer? For at jeg skal få klarhet i dette, så må jeg manne meg opp for å spørre. Faen. Men likevel, så kanskje jeg bare burde la det gå sin gang - hvertfall siden jeg tydeligvis ikke er 100% over eksen. Eller er jeg det? Siden dette uansett er noe jeg har tatt opp til vurdering, så er jeg sikkert ikke det. Eller kanskje jeg bare ble forvirret og overveldet over hvor hyggelig det var å treffe han?

Åherregud. Tror jeg må sove litt på dette :ler: Evt. sende plottet til dramadepartementet, slik at vi kan få en ny tv-serie på FEM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PÅSKEFERIE! Hurrahurra!

I dag har jeg shoppet litt, bikini av alle ting. Selv om snøen dalte! Jeg skal til sydligere strøk om ikke så lenge, så da var det flaks at noen butikker faktisk hadde tatt inn bikini allerede :)

Shoppet diverse andre ting også.. sånn er det bare. Har lest at vårens smykkemote er knyttet opp mot krypdyr, så jeg fant et smykke med en halvstor skorpion på. Liker! I tillegg kjøpte jeg en ny shorts, sånn som man kan ha uttapå strømpebukse. Den er litt tykk i stoffet, så passer fint her i Norge :) Ellers var jeg på jakt etter topp og skjerf i vårens herlige paisleymønster, men fant ikke noen jeg likte sånn umiddelbart. Dette står høyt på ønskelista mi, så jeg satser på å finne noe i nærmeste fremtid. Fikk forresten kjøpt meg noen stilige solbriller også, og de kan forhåpentligvis bli tatt i bruk allerede i påsken ;) Dro kortet på et par andre småting som neglelakk i mint og nude, og annen sminke. Brukt litt pæng på første feriedagen sin ja! :fnise: Men gøy! :D Oh, glemte å skrive at jeg kjøpte to nye vesker også. En sånn til hverdags, og en til fest!

Fornøyd!

I morra skal jeg treffe P.C. igjen. Jeg tok inititiv til møtet. På en måte håper jeg at vi kanskje får snakket litt om hva vi tenker, visst ikke drar jeg hjem med et smil om munnen likevel ;) Har også sendt noen meldinger med ekskjæresten i dag, og alt er bare fryd og gammen.

Hva som skjer videre... det får tiden vise! :fnise:

Ferie er det læll!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ferien er over, og livet står på stedet hvil, ish!

Med tanke på P.C. er ting fortsatt med det samme, han har sagt at vi burde møtes og "leke" sammen snart igjen, så da er det i alle fall avklart. It's just sex.

Jeg tror vel egentlig at jeg ikke ønsker akkurat det, jeg ønsker meg en kjæreste. Og det verste er at jeg begynner å lengte mer og mer etter han jeg var sammen med. Som skrevet tidligere her inne, så vil hjertet mitt at jeg skal gå tilbake til han, mens fornuften sier at jeg ikke burde gjøre det. Fikk forresten den hyggeligste meldingen av han i dag - noen sinne. Jeg tror aldri han har sagt noe som varmet hjertet mitt mer..

Måtte bare si hvor dyktig jeg synes du er. Alt det med jobb, leilighet og utdannelse du gjør. Brabrabra menneske! Heh, rar mld... Men i bunn og grunn så sier e vel bare at du er supertoppen! :):) Gode ord fortjener du å høre så mye oftere."

Lettrørt som jeg er, så kom tårene. Og savnet. I det siste har jeg kjent masse på savnet etter å legge meg ved siden av han om kvelden, i armkroken hans, mens han stryker meg over håret. Har tenkt masse på de avslappende kveldene i sofakroken der jeg "bare skal hvile hodet litt" på fanget hans etter en lang dag på jobb, selv om både han og jeg visste at jeg kom til å duppe av der etter 10 min. Jeg lengter tilbake til Malta, landet "vårt".

Jeg savner nærheten, hyggen, tosomheten.

Årsakene til at vi ikke fungerte lengre begynner å gå over til å bli årsaker vi kan overvinne. Med tid. Med tålmodighet.

Savner deg, gis :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...