Gå til innhold

Caramela's rare dager


Caramela

Anbefalte innlegg

En dagbok. Har du sett. Det har jeg ikke hatt på mange år!

Hva skal jeg skrive om i dag da mon tro? Jeg hadde i utgangspunktet en crappy dag på jobb. Men ettersom timene gikk ble den bare bedre og bedre. Og når jeg nå sitter her, sitter jeg faktisk med 3 gutter som har vist interesse i dag. Woiwoi, storslem spør du meg!

1. Først får jeg mld fra en jeg har møtt et par ganger etter skriving på sukker.no (ja,ja.. er man på sjekker'n, så er man på sjekker'n). Han lurte på om vi skulle finne på noe på torsdag.

2. Deretter kommer det en innom jobb som jeg kun kjenner gjennom jobb og et helt enkelt kundeforhold. Han skal ingenting annet enn å invitere meg i bursdagen sin til lørdag. Så der ble jeg et telefonnummer rikere. Han er dog 23. Jeg er 28. Cougar.

3. Til sist tikket det inn en mld fra en jeg kom i prat med på lørdag. Han skrev at han hadde funnet meg på facebook, og lurte på om han fikk legge meg til som venn.

GOSH! Awesome day! :) :) Og all honnør til gutter som tar initiativ! Er du i tvil, bare gjør det! Vi jenter, vi elsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gosh. Nå er det ikke lenge til jobb, og jeg var ute i går. Skulle egentlig bare ha et par øl. Men plutselig var jeg ikke hjemme før 4 :natti: Var en meget hyggelig kveld hvor jeg traff en jeg har datet et par ganger, la oss kalle han Nils. Jeg fikk også hilse på et par av vennene hans. For noen flotte mennesker!

Dessverre, har jeg ikke følelser for Nils. Han er super på så mange måter. Men det er ikke et snev av sommerfugler, eller noe som helst. Vennene skrøt av ham til meg, og jeg ser helt klart hans gode kvaliteter. Men, det er liksom ikke noe der.. Irriterende. Han er jo en flott fyr, ordentlig og rock'n roll på samme tid.

Hm.. Tror kanskje jeg er litt opphengt i han jeg treffer i jobbsituasjonen, som jeg har skrevet om i denne tråden.

Men nå skal jeg slutte å tenke for mye, det gjør vondt i hodet :sjenert: Paracet og dusj venter.

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, min dagbok. Min plass til å poste hva jeg vil. Akkurat nå vil jeg poste mange bilder av det jeg i skrivende stund antar er den deiligste mannen på jord. Jason Momoa :rodmer:

Sikle

Sikle mer

Noen bør gi meg en smekke

Eller så kan han her gi meg en smekk.....

Smekk meg!

Yøøøømm, yøøøm, gimme søøøøm! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke full, bare beautiful.

Ble noen øl til middagen.

Kvalitet. Her er det innstramming på budsjett frem til lønning. Men ikke så stramt at jeg ikke kan drikke brus i kveld. Men stramt nok til at det er billigbrus. Singo ftw! :fnise: Skulle bare hatt noe popcorn. Kan man poppe popcorn om man lar en boks med mais stå varmt lenge?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SemperFi

Haha ... Tror jeg neppe, da må maisen stå veldig lenge? Du kan jo prøve :gjeiper:

Hva har du brukt alle pengene dine på da? :fnise:

Jeg har cola, vin, tyrker og øl. Du må bare ta turen :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ø - Knut Nærum

Prostitusjonsdagbøkene - Erik Holien

Pianolærerinnen - Janice Y. K. Lee

Mot noravinden - Daniel Glattauer

Mitt liv med Saddam - Pairsoula Lampsos

I hinde hårde dage - Nils Johan Stoa

Hodejegerne - Jo Nesbø

Fest og fanteri - Hans-Jørgen Blomseth

Familien Troutmans eventyrlige reise - Miriam Toews

Det lovende landet - Toril Brekke

Bokbindersken - Belinda Starling

Alkymistenes gåtefulle symbol - Ragnhild Hoffmann

Ikke rart det ble innstramming på budsjettet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt dagbokinnlegg!

I dag, før jobb, bestemte jeg meg. Det er ikke tiden for menn nå. Jeg meldte meg ut av sukker.no, og avgjorde at jeg skal ligge unna alt som heter menn på en stund.

Vel.. Mens jeg stod og pratet med sjefen, var det noen som satte kneet sitt inn i knehasen(?) min. (Vanskelig å forklare på annen måte.. hehe). Jeg snur meg, i den tro at det er kollegaen min. Neida. Det var prince charming det! :rodmer: Siden jeg stod i samtale med sjefen, utvekslet vi bare noen ord. Men jeg så hvor han gikk, og skyndte meg for å avslutte samtalen med overordnede. Fulgte deretter etter prince C, og satte i gang en samtale med han. Vi pratet kjempelenge, hvor han fortalte masse om familien sin og stash.

Gud bedre han er så fin! Og pokker asså. Er han interessert, så må han vel snart se til å ta initiativ. Kollegaen min hevder at det fremdeles ikke er noe tvil. Men jeg har helt klart mine tvil. Han burde jo gjøre noe med det snart :ler:

Vel. Han sa vi skulle sees i morra. Så da skal jeg utnytte sjansen til å spørre hva han skal i helgen :jepp: Så får han ta det derfra. Dersom han har planer, så har jeg det også, men da kan vi jo kanskje treffes ute - dersom han skal ut vel og merke. Jeg har en plan! Dersom han ikke har planer - så har ikke jeg det heller. Og da har han en åpning.

Herregud. Heftig betatt altså. Fanken. Og jeg som trodde jeg var ferdig med menn, og i alle fall ikke skulle jakte. Poff. Der stod han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig dag!

For det første kom Prince Charming innom jobb igjen i dag. Ikke bare én gang, men to!

Første gangen kom han med en kompis, men han ble likevel stående å prate. I tillegg kom han også bort enda en gang før han skulle gå, bare for å spørre når jeg sluttet i dag.

Deretter kom han innom en time før jeg sluttet, og nå begynner det å bli gøy! Jeg stod og holdt på med en arbeidsoppgave, men så fort den var utført, tok jeg mot til meg og oppsøkte deilige fyren. Samtalen endte med at han sendte meg invitasjon til Wordfeudspill. :bolledeig:

Så etter rask gange hjem fra jobb, så sitter vi nå og spiller :mrgreen: Yay! Fremgang, fremgang! :Nikke:

At det går an å bli så glad av så lite? Caramela har fjortisfakter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herregud.. jeg må bare få tømt meg!!!! Nå har jeg chattet med prince charming siden 15. Og jeg blir bare mer og mer betatt! Herregud, for en fyr! :rodmer:

Nå har vi snakket om alt fra helt trivielle ting til forhold og singellivet som begge ønsker skal ta slutt.

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Og i perfekte sammenhengen nå, så skriver han: "Tror det skal komme mye godt ut av det her ;) "

Herregud... Sommerfuglene i magen klikker mongo! :fnise:

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud.. jeg må bare få tømt meg!!!! Nå har jeg chattet med prince charming siden 15. Og jeg blir bare mer og mer betatt! Herregud, for en fyr! :rodmer:

Nå har vi snakket om alt fra helt trivielle ting til forhold og singellivet som begge ønsker skal ta slutt.

:bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig: :bolledeig:

Og i perfekte sammenhengen nå, så skriver han: "Tror det skal komme mye godt ut av det her ;) "

Herregud... Sommerfuglene i magen klikker mongo! :fnise:

Hehe, så deilig! Nyt tida - og prinsen, selvsagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, så deilig! Nyt tida - og prinsen, selvsagt ;)

Hehe! Oh yes! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jaggu med mye som må være på stell når den utkårede kommer på hjemmebesøk for første gang!

Detta blir en lang natt :fnise:

Forhåpentligvis er det verdt det ;) Jeg har troa! Jeg mener, på fridagen sin, kom han til jobben min, bare for å ta følge hjem! Og etter en lang klem før veiene våre skiltes, tikker det inn ei mld: "Det var vanskelig å gå hjem etter den klemmen, ville heller være med deg :)"

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dagboka har jeg glemt å oppdatere den siste tiden. Tankene har svunnet hen i forelskelse!

Hadde besøk av prince charming lørdagen som var nå også. Det var så utrolig koselig! Pratet masse om alt og ingenting, familie og venner, film og nyheter. Han er så oppegående og flott på så mange måter. Så langt - ingen ting å utsette!

Bortsett fra at jeg skulle ønske jeg visste hvor han stod! Jeg sier ikke at jeg vil at vi skal kaste oss inn i et forhold sånn uten videre, men jeg vil ha bekreftelse fra han på at han er interessert. Et lite "jeg liker deg" eller noe. :rodmer:

Vel, jeg vet at vi ikke treffes denne helgen da han er sporty og skal gå Birken. Men jeg håper virkelig jeg treffer han før han drar.. Gosh..!

Liker han så godt altså! Har faktisk blitt bedt med ut på date av 3 forskjellige siste uka. Men takket nei til alle, bare fordi jeg vil vite mer om denne ene gutten. Herregud.. Jeg blir så sjelden bedt med ut, men nå stormer de til! Kan det være det blide og positive, og akk så forelskede, ytre som tiltrekker dem? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dagdrømmer

Dagboka har jeg glemt å oppdatere den siste tiden. Tankene har svunnet hen i forelskelse!

Hadde besøk av prince charming lørdagen som var nå også. Det var så utrolig koselig! Pratet masse om alt og ingenting, familie og venner, film og nyheter. Han er så oppegående og flott på så mange måter. Så langt - ingen ting å utsette!

Bortsett fra at jeg skulle ønske jeg visste hvor han stod! Jeg sier ikke at jeg vil at vi skal kaste oss inn i et forhold sånn uten videre, men jeg vil ha bekreftelse fra han på at han er interessert. Et lite "jeg liker deg" eller noe. :rodmer:

Vel, jeg vet at vi ikke treffes denne helgen da han er sporty og skal gå Birken. Men jeg håper virkelig jeg treffer han før han drar.. Gosh..!

Liker han så godt altså! Har faktisk blitt bedt med ut på date av 3 forskjellige siste uka. Men takket nei til alle, bare fordi jeg vil vite mer om denne ene gutten. Herregud.. Jeg blir så sjelden bedt med ut, men nå stormer de til! Kan det være det blide og positive, og akk så forelskede, ytre som tiltrekker dem? :fnise:

Noe så herlig! Selv om man egentlig er interessert i noen og er litt småopptatt med vedkommende, så må det jo være en skikkelig selvtillitsboost å bli ettertraktet av flere menn :)

Må innrømme at jeg sitter og leser trådene dine her på KG i spenning hver dag, fordi jeg er så spent på hvordan det går mellom deg og Prince Charming, hihi :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...