Gå til innhold

ok med forlovelsesring i sølv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

er det ok med forlovelse ring i sølv? skal ikke gifte oss ør ca.2 år, for akkurat nå har vi dårlig økonomi. føler selv det blir litt "billig" , men jeg er kanskje litt tåpelig.



Anonymous poster hash: 1ce73...71b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det ikke er noe problem! Sølv er fint, og det er det som betyr noe for dere som er det viktige =)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde syns det var mer enn bra nok, spesielt hvis dere uansett kommer til å kjøpe nye når dere gifter dere. Det er jo faktisk ikke ringen som er det viktigste.



Anonymous poster hash: 47a3c...7d5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt det 1 år og investerte i gull nylig. Jeg fant noe gammelt gull som gullsmeden smeltet og lagde ringer av som vi har valgt :) Sølv er mykt og ser fort slitt ut, bare for å gjøre oppmerksom på det :)



Anonymous poster hash: 22041...a2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølv, gull, titan, emalje, stål, tre, lær - kjøp akkurat det dere har lyst på og råd til.



Anonymous poster hash: 7dc70...448
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godteriautomat ring.

Anonymous poster hash: fa5db...91a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er da helt opp til dere selv :) Helt greit!



Anonymous poster hash: 2fe5a...b90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som bruker sølv. Grattis med forlovelse! :)



Anonymous poster hash: d3086...1ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg kommer til å velge en ganske billig ring den dagen jeg forlover meg. Vi hadde hatt penger til dyr ring, men ser absolutt ikke vitsen med det så lenge vi skal ha nye gifteringer :) Og i din situasjon blir det jo litt for dumt om du får en dårlig følelse hver gang du ser ringen du har på fingeren? Jeg ville valgt ring i sølv og industrilaget diamant :) Sølvet kan pusses så ser den fin ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølv fungerer helt fint.

Gullsmeden jeg var innom for ikke så lenge siden fortalte at det var blitt ganske vanlig med sølvring som forlovelsesring.

For meg er det uansett ikke ringen som betyr noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! ja da blir det nok sølv, så spares det til hvitt gull til bryllupet :D



Anonymous poster hash: 1ce73...71b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herrefred, for noen problemer folk har.. :fnise:



Anonymous poster hash: b6870...7ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville spurt eller fisket litt rundt om hvilke forventninger h*n har til ringen.. Noen bryr seg veldig om akkurat den ringen, andre bryr seg ikke så mye.

Jeg tenker at den ringen kommer til å bli husket for resten av livet.

Endret av Doroline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei. Det er ikke ok.

Man forlover seg ikke på billigsalg.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Min ring var i sølv. Jeg liker ikke gull og har ingen smykker/ringer fra før i den fargen så jeg hadde blitt mer skuffet om han hadde fridd med en gullring. Hva ringen koster er likegyldig, det er jo det den symboliserer som er viktig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ring var i sølv. Jeg liker ikke gull og har ingen smykker/ringer fra før i den fargen så jeg hadde blitt mer skuffet om han hadde fridd med en gullring. Hva ringen koster er likegyldig, det er jo det den symboliserer som er viktig.

Hvitt gull da?

Anonymous poster hash: 917dc...669

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Olivia Benson

Hvitt gull da?

Anonymous poster hash: 917dc...669

Ja, gifteringen min er i hvitt gull. Jeg liker ikke gult gull.

Men jeg syns uansett at prisen på ringen ikke skal bety like mye som det den står for. Jeg hadde sagt ja uansett hvilken ring han fridde med eller om han ikke hadde ring i det hele tatt.

Jeg tror heller ikke at folk flest her i Norge er så opptatt av forlovelsesringer som det man ser på amerikansk TV f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gifteringen min er i hvitt gull. Jeg liker ikke gult gull.

Men jeg syns uansett at prisen på ringen ikke skal bety like mye som det den står for. Jeg hadde sagt ja uansett hvilken ring han fridde med eller om han ikke hadde ring i det hele tatt.

Jeg tror heller ikke at folk flest her i Norge er så opptatt av forlovelsesringer som det man ser på amerikansk TV f.eks.

Amerikanere fremstår vel som på kanten til sykelig opptatt av ringen.

(Ikke alle, men en del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...