Gå til innhold

Utdrikningslag - nesten ingen å invitere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min forlover har bedt meg om å komme med hvem jeg vil ha i mitt utdrikningslag. De senere år har jeg ikke hatt mye kontakt med noen, og ser ikke at det er så mange som er naturlig å invitere.

3 stk med forloveren, hvor en er gravid. Vi har mest omgang (ikke mye) med mannen sine venner, så selv om jeg kjenner damene der, så føler jeg kanskje ikke det jeg kjenner dem godt nok til å ha de med i utdrikningslag.

Har hatt mye med min tante å gjøre siste året og årene før der og. Men hun er min tante og 15 år eldre enn meg. Rart å ha henne med?

Vurderer å takke nei til utdrikningslag da jeg syns det er veldig vanskelig med hvem jeg vil ha tilstede :-/

Anonymous poster hash: 4dbf6...d03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har litt samme problem. Det er egentlig bare 3 stk jeg og kan tenke meg å invitere. Men, det er jo ikke noe galt i å ha lite utdrikningslag? All that is gold postes ikke på facebook. Jeg har det hvertfall supert med mine få nære, så får man heller drite litt i at man ikke er som alle andre.

Typen og jeg vurderer og å ha en felles utdrikningslagfest, f.eks. at vi gjør separate ting om dagen og fester sammen om kvelden - fordi vi har en del felles venner.



Anonymous poster hash: aed2d...d54
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både mamma, søsken, tanter og søskenbarn ble bedt til mitt utdrikningslag! Jeg synes det var fint å ha aldersspredning! ble veldig uformelt.

Anonymous poster hash: a6c75...97b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min forlover har bedt meg om å komme med hvem jeg vil ha i mitt utdrikningslag. De senere år har jeg ikke hatt mye kontakt med noen, og ser ikke at det er så mange som er naturlig å invitere.

3 stk med forloveren, hvor en er gravid. Vi har mest omgang (ikke mye) med mannen sine venner, så selv om jeg kjenner damene der, så føler jeg kanskje ikke det jeg kjenner dem godt nok til å ha de med i utdrikningslag.

Har hatt mye med min tante å gjøre siste året og årene før der og. Men hun er min tante og 15 år eldre enn meg. Rart å ha henne med?

Vurderer å takke nei til utdrikningslag da jeg syns det er veldig vanskelig med hvem jeg vil ha tilstede :-/Anonymous poster hash: 4dbf6...d03

Syntes ikke det er rart i det heletatt å ha tanten din der. Er ingen fasitsvar på utrikningslag, så om man er mange eller få kan det bli bra uansett :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har en god tone med jentevennene til forloveden ser jeg ikke noe galt i å invitere dem :) Syns du skal invitere alle du kan ha det gøy med, også tanten din. Hvis ikke er det ikke noe galt i å ha et lite utdrikningslag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva klager dere over? Jeg har 1 å invitere liksom.. haha :P



Anonymous poster hash: 9102c...5c6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er dine venninner da?

Ufølsomt spørsmål. Det er ikke alle som har så mange venninner, og det er ikke alle som har nærme nok venninner til å føle det er naturlig å invitere dem.

TS, jeg synes ikke det er noe galt verken i å ha et lite utdrikningslag, eller å invitere tanten din dit :) Poenget er jo å feire deg, da synes jeg du skal invitere dem du føler deg vel med, enten det er 3, 10 eller 20 stk.

Anonymous poster hash: cfbf6...394

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufølsomt spørsmål. Det er ikke alle som har så mange venninner, og det er ikke alle som har nærme nok venninner til å føle det er naturlig å invitere dem.

TS, jeg synes ikke det er noe galt verken i å ha et lite utdrikningslag, eller å invitere tanten din dit :) Poenget er jo å feire deg, da synes jeg du skal invitere dem du føler deg vel med, enten det er 3, 10 eller 20 stk.

Anonymous poster hash: cfbf6...394

Det er ganske nærliggende å spørre om hvor hen brudens venninner er hen når de klager på at det blir for få folk til et utdrikkingslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BonBon

Det er fullt mulig å ha et lige intimt utdrikningslag med nære venninner, god mat og drikke! Alt trenger ikke å være rølp og fyllekule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten hadde jeg hatt et lite og intimt lag med de tre du nevner med god middag, vin til de som kan og musikk dere kan minte litt til! Eller jeg hadde invitert rubbel og bit og tatt det litt større, selv om ikke alle er nære venner. Begge deler blir mest sannsynlig utrolig hyggelig, så det gjelder bare å finne ut av hva som passer deg aller best og gjør deg ekstra glad! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i "utdrikkingslag" med bare 3 andre, og bruden var tidlig gravid. Altså ble det bare mineralvann og grillmat. Men hyggelig var det, og er nok det jeg husker best pga. kosen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 gode venninner (uavhengig av alder) over 15 perifære nek når som helst!

Kvalitet over kvantitet osv..

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å gi beng i utdrikningslaget, og heller dra på langhelg med forloveren din? Finn et billig fly til en kul by! Da blir det liksom feiringa. Dere betaler hver deres billett, men får en kjempefin jentetur før du blir gift.

Anonymous poster hash: f3810...dab

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært i utdrikningslag hvor vi bare var tre stk, inkludert bruden. Kjempeflott og morsom dag :) :)



Anonymous poster hash: e97db...ee7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske nærliggende å spørre om hvor hen brudens venninner er hen når de klager på at det blir for få folk til et utdrikkingslag.

Hun skriver jo i HI at hun ikke har noen nærme venninner som det føles naturlig å invitere. Er ikke det svar nok, uten at du skal begynne å grave i hvorfor hun ikke har nære venninner?

Anonymous poster hash: cfbf6...394

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun skriver jo i HI at hun ikke har noen nærme venninner som det føles naturlig å invitere. Er ikke det svar nok, uten at du skal begynne å grave i hvorfor hun ikke har nære venninner?

Anonymous poster hash: cfbf6...394

Men hvorfor har hun ikke det da?? Kuttet hun ut egne venner for mannens kompiser med fruer, kanskje? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til budsjettet, men jeg tenker at med færre "deltakere", så kan man jo gjøre litt mer ut av det? Kanskje ta en liten tur til utlandet for eksempel? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor har hun ikke det da?? Kuttet hun ut egne venner for mannens kompiser med fruer, kanskje? ;)

Hvem er du til å dømme på denne måten? Hvorfor trenger du å vite hvorfor TS ikke har mange nære venninner? Det har jo minimal betydning her, når TS enkelt og greit bare spør om det er rart å ha et lite utdrikningslag.

Anonymous poster hash: cfbf6...394

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har omtrent samme antall å be til et eventuelt utdrikningslag og vurderer å bare droppe det, jeg også. Kjedelig å bli minnet på hvor venneløs man er.



Anonymous poster hash: 4fc35...bf8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...