Gå til innhold

Forbedre utseende til bryllupet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I begynnelsen av april er det ofte snø flere plasser i landet.

Har du aldri gått på ski i påsken f.eks?

Jeg har for min del vært på ski i påsken. F. eks. på Geilo.

Når jeg er hjemme der jeg bor derimot, ligger jeg stort sett flat på en solseng hele april. Så å være brun i april er for meg mer naturlig enn unaturlig.

Anonymous poster hash: f9ee9...5ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har for min del vært på ski i påsken. F. eks. på Geilo.

Når jeg er hjemme der jeg bor derimot, ligger jeg stort sett flat på en solseng hele april. Så å være brun i april er for meg mer naturlig enn unaturlig.

Anonymous poster hash: f9ee9...5ad

Hvor iallverden bor du?

Anonymous poster hash: fc082...f60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for min del vært på ski i påsken. F. eks. på Geilo.

Når jeg er hjemme der jeg bor derimot, ligger jeg stort sett flat på en solseng hele april. Så å være brun i april er for meg mer naturlig enn unaturlig.

Anonymous poster hash: f9ee9...5ad

Da bor vi tydeligvis på to vidt forskjellige plasser i Norge (evt i verden). Her jeg bor er det ikke unormalt om det kommer litt snø og sludd i april. En gang måtte faktisk barna ha votter på i 17 mai-toget.

Solseng i april som ikke er i solarium er unormalt på mine trakter iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge hår - nei
Extensions - nei, men sparer ut håret mitt! det er blitt kjempelangt nå
Sette opp hår - ja, hos frisør =)
Prøvetime frisør - njaaaa nei?
Sminke hos frisør/makeupartist - ja, tror det
Prøvetime sminkør - nei
Manikyr/falske negler - manikyr ja =)
Pedikyr - ja!

Ansiktsbehandling(-er) - bare vanlig maske hjemme
Vippe extensions - nei
Personlig trener - ja =) gleder meg til å unne meg dette. trener mye selv men hvorfor ikke ha PT i månedene før bryllupet?
Spraytan - nei, haha
Solarium - nei.
Voksing av legger o.l - nei! barberer meg jo
Botox eller restylane - nei.
Farge og forme bryn - nja. nei.
Bleike tenner - nei!
Annet? nop =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde ingenting utenom det jeg gjør til vanlig.


Farge hår <- Ja, gjorde det selv, slik jeg pleier.
Extensions <- Nei.
Sette opp hår <- Nei.
Prøvetime frisør <- Nei.
Sminke hos frisør/makeupartist <- Nei, jeg sminket meg selv.
Prøvetime sminkør <- Nei.
Manikyr/falske negler <- Nei, jeg gadd ikke.
Pedikyr <- Nei.
Ansiktsbehandling(-er) <- Nei.
Vippe extensions <- Nei.
Personlig trener <- Nei.
Spraytan <- Nei.
Solarium <- Nei.
Voksing av legger o.l <- Barberte meg bare som vanlig.
Botox eller restylane <- Nei.
Farge og forme bryn <- Nappet dem bare selv som jeg pleier.
Bleike tenner <- Pleier å gjøre det hjemme en gang i halvåret.




Anonymous poster hash: f0de1...469
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli sminket til bryllupet.

Og ellers skal jeg vel sørge for at hårfargen og bryn ser tålig freshe ut, men skal ikke gjøre noe med det rett før.

Anonymous poster hash: 5803b...a95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Seajewel

Jeg ville ha lagt til bodyscrub hos hudpleier. Spesielt med tanke på de kjolene som mange bruder bærer i dag, stroppeløse sådane, som viser mye rygg, ville jeg ha statet med scrub og rens av rygg i tillegg, måneder i forveien, og tatt jevne behandlinger. Ikke så fint med uren hud på ryggen og brudekjole som viser mye rygg.

Endret av Seajewel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre, er det bare meg som synes spray-tan, extentions og denslags er litt harry?!

Anonymous poster hash: 5803b...a95

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Må bare spørre, er det bare meg som synes spray-tan, extentions og denslags er litt harry?!

Anonymous poster hash: 5803b...a95

Nei, du er ikke alene! Jeg ville selv ha litt farge når vi giftet oss, fikset det med en spania tur i mars og mye soling her hjemme før bryllupet. Hadde en naturlig og fin glød. Snart 3 år siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha lagt til bodyscrub hos hudpleier. Spesielt med tanke på de kjolene som mange bruder bærer i dag, stroppeløse sådane, som viser mye rygg, ville jeg ha statet med scrub og rens av rygg i tillegg, måneder i forveien, og tatt jevne behandlinger. Ikke så fint med uren hud på ryggen og brudekjole som viser mye rygg.

Scrub og rens av rygg? Er det vanlig å ha uren hud på ryggen? Det har jeg aldri hatt. Har aldri hatt uren hud generelt. Tror mange sånne behandlinger gjør det motsatte, at man får mer ulumskheter av for mye napping og plukking...

Hilsen voksen dame

Anonymous poster hash: 54d3f...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre, er det bare meg som synes spray-tan, extentions og denslags er litt harry?!

Anonymous poster hash: 5803b...a95

Skjønner ikke verken spray tan eller solarium. Synes blek hud kan være utrolig vakkert hvis man har pen hud i utgangspunktet.

Anonymous poster hash: 54d3f...51b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Scrub og rens av rygg? Er det vanlig å ha uren hud på ryggen? Det har jeg aldri hatt. Har aldri hatt uren hud generelt. Tror mange sånne behandlinger gjør det motsatte, at man får mer ulumskheter av for mye napping og plukking...

Hilsen voksen dame

Anonymous poster hash: 54d3f...51b

Ikke alle, men mange har det. Ryggen er ikke akkurat stedet hvor det er enklest å vaske seg, heller. Fordi om du ikke har hatt uren hud, så kan andre ha det. Har bare sett altfor mange bare rygger i brylluper som hadde trengt seg en rens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha lagt til bodyscrub hos hudpleier. Spesielt med tanke på de kjolene som mange bruder bærer i dag, stroppeløse sådane, som viser mye rygg, ville jeg ha statet med scrub og rens av rygg i tillegg, måneder i forveien, og tatt jevne behandlinger. Ikke så fint med uren hud på ryggen og brudekjole som viser mye rygg.

Har du uren hud?

Anonymous poster hash: 752bc...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har ikke jeg gifteplaner enda, men når (forhåpentligvis) jeg skal så tenker jeg at jeg kommer til å gjøre det som er uthevet. Mye av det gjør jeg allerede.

Farge hår - Hvis det trengs
Extensions - Kommer nok ikke til å sette på permanent, men be frisøren bruke clip-ons for mer fylde i oppsetten :)
Sette opp hår
Prøvetime frisør
Sminke hos frisør/makeupartist
Prøvetime sminkør
Manikyr/falske negler

Pedikyr - Dette gjør jeg sikkert selv om det ikke er med i en bryllupspakke jeg benytter meg av
Ansiktsbehandling(-er) - Spørs hvordan huden min føles, er redd for eventuelle reaksjoner/kviser/nupper, men mulig jeg hadde tatt en behandling for å få glød
Vippe extensions - Kommer heller til å be sminkøren sette på løse enkel-tvipper, vil ikke ha for dramatisk look
Personlig trener - Spørs hvordan kroppen min føles/ser ut før bryllupet, men tror ikke jeg hadde brukt penger på det, siden jeg trener mye fra før og har en del kunnskap om trening selv. Og er egentlig ganske fornøyd med kroppen per idag
Spraytan - Litt usikker på denne, spørs litt på året og om jeg føler jeg trenger det. Liker å være brun, men vil ikke være for brun ift resten av gjestene. Også i hvit kjole :fnise:
Solarium - Aldri
Voksing av legger o.l - Shaver selv
Botox eller restylane - Dette er noe jeg gjør innimellom av og til fra før (minimale mengder), så jeg hadde nok beregnet at jeg hadde frisket opp dette rundt 3 uker før bryllup
Farge og forme bryn
Bleike tenner
Annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farge hår
Extensions
Sette opp hår
Prøvetime frisør
Sminke hos frisør/makeupartist
Prøvetime sminkør
Manikyr/falske negler
Pedikyr
Ansiktsbehandling(-er)
Vippe extensions
Personlig trener
Spraytan
Solarium
Voksing av legger o.l
Botox eller restylane
Farge og forme bryn
Bleike tenner
Annet? Ingenting fra lista. Søstera satt opp håret. Barberte det som skal selv. Sminket meg selv.



Anonymous poster hash: eda04...cdd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...