Gå til innhold

DIY menykort og bordplasseringskort - noen som har laget?


maurkvinne

Anbefalte innlegg

Er det noen som har laget menykort og bordplasseringskort selv? Og aner ca hva det kom på per kort/totalt (angi gjerne totalantallet)

Vi har laget innvitasjonene og bordkortene selv.

For å si det sånn så ble ikke innvitasjonene noe billigere enn å bestille på nett, men lurer nå på om jeg skal lage meny og bordplasseringskortenn selv også... Det tar jo en del tid, så lurer på om det er verdt det... Vielsesprogram må vi jo uansett bestille..

Men fy så dyrt trykksaker kan være...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er menykort kort hvor menyen står beskrevet? Hvis det er tilfelle ville jeg bare printet det på tynt farget papir på hjemmeprinter med en fin font.

Hva er bordplasseringskort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lager alt selv. Blir mye billigere enn det jeg har sett på nett. Regner med å lage menykort og bordplasseringskart.

Menykortene koster ingenting, bordpalsseringskartene maks 50 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er menykort kort hvor menyen står beskrevet? Hvis det er tilfelle ville jeg bare printet det på tynt farget papir på hjemmeprinter med en fin font.

Det er absolutt en mulighet men jeg liker at det er litt gjennomført, så lurer på å skrive ut menyen i en pen skrifttype også lime det på tykkere, ivory kartong (samme som vi brukte til innvitasjonene) også pynte med lilla silkebånd og hjerter -på samme måte som innvitasjonene... Er en del jobb da...

Hva er bordplasseringskort?

Ikke sikkert det heter dette, men det er en oversikt over hvem som sitter hvor og hvem de er... Mulig det holder med silke oversikter på inngangsdøra til lokalet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sikkert det heter dette, men det er en oversikt over hvem som sitter hvor og hvem de er... Mulig det holder med silke oversikter på inngangsdøra til lokalet..

Tror det er mer enn nok med oversikt ved døra, mange som ikke har det engang :) Da er det jo bare å ta et A3 ark og tegne bordene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...