Gå til innhold

Jeg får ikke utdrikningslag...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Solstråla88

Men forloveren kunne jo informert om det før. Desduten er det jo ikke bare det at hun ikke ønsker å ha ansvar for det. Hun gir uttrykk for at utdr.lag er teit og at hun ikke ser poenget med å ha det

Det er jeg enig i, at forloveren kunne sagt at hun ikke ville holde utdrikningslag. Jeg er også av den typen som synes slike ting er bortkastet tid og penger. Hadde det ikke gøy i mitt eget heller, sannsynligvis fordi jeg ytret at jeg ikke ønsket det. Synes også bryllup er dyrt nok både for brudeparet og gjestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev en liste til forloveren min, med de jeg ønsket å ha med.

Så når jeg skulle gi den til henne, så fikk jeg til svar at det kom ikke hun til å arrangere. Det var bare bortkastet å ha, og det var aldri noe gøy uansett.

Jeg ønsket meg ikke et fyllalag, men en kjekk dag med venninnene mine, som jeg ikke hadde planlagt. Jeg ble så satt ut!

Hun er klar over hva jeg ønsket.. Og hun kjenner bare en av de andre venninnene mine, så hun har ikke planlagt noe uten at jeg vet noe.

Måtte bare få luftet ut her...

Anonymous poster hash: bccd6...6e8

Stakkars deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg enig i, at forloveren kunne sagt at hun ikke ville holde utdrikningslag. Jeg er også av den typen som synes slike ting er bortkastet tid og penger. Hadde det ikke gøy i mitt eget heller, sannsynligvis fordi jeg ytret at jeg ikke ønsket det. Synes også bryllup er dyrt nok både for brudeparet og gjestene.

Ja sant. Men det er jo opp til bruden da om hun ønsker utdrikningslag eller ei. Ikke opp til forloveren å bestemme at dette får du ikke fordi jeg syns det er bortkastet. Da får hun heller la vær å ha det når hun selv gifter seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Ja sant. Men det er jo opp til bruden da om hun ønsker utdrikningslag eller ei. Ikke opp til forloveren å bestemme at dette får du ikke fordi jeg syns det er bortkastet. Da får hun heller la vær å ha det når hun selv gifter seg.

Både ja og nei. Om forloveren synes det blir for dyrt kan hun ta den avgjørelsen. Jeg personlig synes alt rundt bryllup og babyer begynner og koste mer enn det smaker. Om bruden vil ha fest kan hun jo arrangere det selv, tenker jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Om forloveren synes det blir for dyrt kan hun ta den avgjørelsen. Jeg personlig synes alt rundt bryllup og babyer begynner og koste mer enn det smaker. Om bruden vil ha fest kan hun jo arrangere det selv, tenker jeg da.

Utdrikningslag MÅ jo ikke være dyrt

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utdrikningslag kan jo ikke være dyrere enn det deltakerne går med på å betale

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Utdrikningslag MÅ jo ikke være dyrt

Nei, det er sant, men ofte blir det mye dyrere enn forventet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er vel også skrevet?

Anonymous poster hash: e7f6b...10b

Nei. Forlovers eneste formelle oppgave er forlovererklæringen.

Anonymous poster hash: 31ec3...98e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Forlovers eneste formelle oppgave er forlovererklæringen.

Anonymous poster hash: 31ec3...98e

De fleste som vier forventer at vitne er den samme som skrev forlovererklæringen

Anonymous poster hash: e7f6b...10b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...