Gå til innhold

Jeg får ikke utdrikningslag...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skrev en liste til forloveren min, med de jeg ønsket å ha med.

Så når jeg skulle gi den til henne, så fikk jeg til svar at det kom ikke hun til å arrangere. Det var bare bortkastet å ha, og det var aldri noe gøy uansett.

Jeg ønsket meg ikke et fyllalag, men en kjekk dag med venninnene mine, som jeg ikke hadde planlagt. Jeg ble så satt ut!

Hun er klar over hva jeg ønsket.. Og hun kjenner bare en av de andre venninnene mine, så hun har ikke planlagt noe uten at jeg vet noe.

Måtte bare få luftet ut her...

Anonymous poster hash: bccd6...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du alliere deg med en av de andre venninnene? Jeg synes det er litt dårlig gjort av forloveren din.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har rett da. Men når hun vet at du ønsket det så er det skikkelig kjipt gjort!



Anonymous poster hash: 889ad...f74
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket du ikke med forloveren din om hva du forventet av henne da du spurte om hun ville være forlover?



Anonymous poster hash: 92bf2...e76
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få noen andre til å ha det. Ikke alle er interessert i å betale en masse penger for andres bryllup, som bare blir dyrere og dyrere for hvert år.

Anonymous poster hash: 197ef...e16

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakket du ikke med forloveren din om hva du forventet av henne da du spurte om hun ville være forlover?

Anonymous poster hash: 92bf2...e76

Jo, jeg snakket med henne om det. Jeg var ogsp hennes forlover, og hun fikk det u-laget hun ønsket seg...

Anonymous poster hash: bccd6...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg snakket med henne om det. Jeg var ogsp hennes forlover, og hun fikk det u-laget hun ønsket seg...

Anonymous poster hash: bccd6...6e8

Da er det hvertfall dårlig gjort.

Anonymous poster hash: 889ad...f74

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du alliere deg med en av de andre venninnene? Jeg synes det er litt dårlig gjort av forloveren din.

Jo, men føler jo at det er litt teit, når de vet hvem som er forlover. Så må vurdere det litt.

Anonymous poster hash: bccd6...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men føler jo at det er litt teit, når de vet hvem som er forlover. Så må vurdere det litt.

Anonymous poster hash: bccd6...6e8

Det er ikke teit. Snakk med nåværende forlover, si at du skjønner godt at hun ikke ønsker å ordne alt, og at du skal finne en annen forlover, understrek no hard feeling, finn ny forlover også sier man "Nina kunne dessverre ikke være forlover likevel, tiden strakk ikke til, men heldigvis kunne Tina trå til.".

Anonymous poster hash: 7cd4b...c26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What..? That's a first, at forloveren liksom skal bestemme at bruden ikke får utdrikningslag?? Hadde vært noe annet hvis DU ikke ville.

Foreslår at du snakker med henne, og sier nettopp det du har skrevet her. At du ikke ønsker noe fyllalag, men en fin dag med venninnene.

Kan det være en dårlig spøk, for at du ikke skal klare å avsløre når det er..?

Kan muligens forstås at hun ikke har lyst til å arrangere det selv av en eller annen halvdårlig grunn, men enten

- får hun stille opp for deg som din forlover og fikse dette (kanskje noen på listen din kan hjelpe..? Du kan kanskje tipse henne om noen som vil hjelpe / liker å gjøre slikt? Å fikse utdrikningslag er en av forloverens oppgaver, og det burde hun ha tenkt på da hun sa ja til å være din forlover.

- får du spørre en annen venninne om å være din forlover i tillegg (stadig flere har to forlovere, gjerne noen som "utfyller hverandre")

- eller så får du bytte forlover. Og da bør du forvente forståelse fra henne, med risiko for en ripe i lakken for vennskapet..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg snakket med henne om det. Jeg var ogsp hennes forlover, og hun fikk det u-laget hun ønsket seg...

Anonymous poster hash: bccd6...6e8

Siden hun sier at utdrikningslag aldri er noe gøy uansett, så synes jeg du skal spørre henne om hun ikke hadde det hyggelig i det utdrikningslaget hun ønsket seg og fikk.

Er hun generelt av den litt late og giddaløse typen som liker å overlate alt arbeidet til andre?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo håpe det bare er en prank for at TS skal bli superoverrasket. Hvis ikke er hun en idiot. En ting hadde vært om hun selv ikke likte utdrikningslag.. da kunne jeg til en viss grad forstått det, men jeg kan ikke fatte og begripe hvordan hun kan rettferdiggjøre for seg selv at du arrangerte ett for henne når ikke hun gidder å lage ett til deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Få noen andre til å ha det. Ikke alle er interessert i å betale en masse penger for andres bryllup, som bare blir dyrere og dyrere for hvert år.

Anonymous poster hash: 197ef...e16

Et utdrikningslag pleier da å være et spleiselag mellom de som deltar, og ikke noe forloveren betaler..? Og, hvis det er kotyme i vennegjengen for å ha utdrikningslag med lave kostnader, eller det f eks er mange studenter/ arbeidsledige på listen etc, bør det hensyntas av de som arrangerer utdrikningslag. Og brudens forventninger justeres deretter.

Det trenger ikke nødvendigvis å koste SÅ mye med et utdrikningslag, det kommer an på hva som gjøres. Og, forloveren kan spørre de på lista om ca hvor mye de syns det er greit å betale, tips til ting å gjøre osv. Og tilpasse budsjett og aktiviteter etter svarene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om flere utdrikningslag der forlover har stått for mesteparten av kostnadene eller der det har vært skyhøy "egenandel" for de som deltar. Og ikke noe i veien for at TS ikke kan spørre en annen en. Det er ikke lovfestet at forlover skal fikse det.

Anonymous poster hash: 197ef...e16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Veldig dårlig gjort, da burde hun sagt det da du spurte henne om å være forlover. Det er jo forloverens oppgave. Håper det løser seg da, om du snakker med andre venninner at du ønsker at de skal være med å arrangere et utdrikkingslag. Jeg var ikke forlover til svigerinna mi, men hun ønsket at jeg skulle være med å planlegge, og hun hadde jo to forlovere. Og et utdrikkingslag trenger ikke koste så mye heller(som noen nevner over).

Anonymous poster hash: 70d9b...0ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte med å arrangere utdrikningslaget for en venninne, selv om jeg ikke var forlover. Rett og slett fordi jeg er den som er best på å planlegge i vennegjengen. Forloveren deltok noe, men det var jeg som stod for brorparten. Ingen sure miner, og jeg tror forloveren var lettet over å ha flere å dele ansvaret med :)

Når jeg igjen arrangerte for en annen venninne, som forlover, så sa hun ettertrykkelig at hun ønsket en hyggelig dag, ingen utdritning og ikke for dyrt. Vi hadde en aktivitet som kostet penger, men når vi delte det på alle deltagerne ble det ikke så dyrt. Øvrige utgifter var mat og drikke, og igjen, fordelt på alle så ble det til sammen ikke så mye. Hadde flere lavkost/gratisaktiviteter. Det ble en kjempesuksess, billig for deltagerne og akkurat hva hun ønsket.



Anonymous poster hash: 0b8ca...17a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

So what!

Storparten av ekteskap ender i skilsmisse så da får du satse på en annen forlover og utdrikningslag neste gang.

Anonymous poster hash: 7a80d...314

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...