Gå til innhold

Vis meg din brudekjole!


Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

Jeg hadde i utgangspunktet lyst på den første, men da den er vanskelig å sy inn mht slanking og tidspress blir det nummer to med annen overdel.

Hvordan ser kjolen din ut - enten den du har bestemt deg for eller den du drømmer om? :)

post-31231-0-81227700-1422689635_thumb.j

post-31231-0-96453100-1422689646_thumb.j

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dritlekker og classy. Fikk umiddelbart en litt "Christina Hendricks vibe". Både på grunn av håret til modellen, og snittet på kjolen. Kjempefin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dritlekker og classy. Fikk umiddelbart en litt "Christina Hendricks vibe". Både på grunn av håret til modellen, og snittet på kjolen. Kjempefin :)

Ja faktisk :fnise: Jeg er veldig fornøyd med den. trodde alltid jeg ville ha skikkelig ballgown, men endret plutselig mening.

Synes de kjolene du la ut bilde av var kjempe fine og litt kule og! ikke det samme vanlig som man ser hele tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kult! Hvordan kom du på den ideen??

Jeg liker ikke å gå i kjoler, men trives veldig godt i buksedress, men visste ikke at det faktisk ble laget brude-buksedresser før jeg tilfeldigvis datt over bildet av en på nett, ble overlykkelig :) Også lages det veldig mange fine, så super dupert for min del :)

Endret av Evans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å gå i kjoler, men trives veldig godt i buksedress, men visste ikke at det faktisk ble laget brude-buksedresser før jeg tilfeldigvis datt over bildet av en på nett, ble overlykkelig :) Også lages det veldig mange fine, så super dupert for min del :)

Kjempe kult! jeg vurderte å gifte med i en kul hvit dress, hvis vi skulle på tinghuset i hemelighet slik vi egentlig skulle. Så ble det kjole lell! Du blir sikkert en stilig brud når den tid kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe kult! jeg vurderte å gifte med i en kul hvit dress, hvis vi skulle på tinghuset i hemelighet slik vi egentlig skulle. Så ble det kjole lell! Du blir sikkert en stilig brud når den tid kommer!

Tusen takk! :) Veldig enig at det passer fint til tinghus eller lignende borgelige vielser :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole :)


Anonymous poster hash: 1c28b...819



Anonymous poster hash: 1c28b...819

post-37809-0-87494800-1422817235_thumb.j

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:rodmer: Det må være en av de vakreste kjolene jeg har sett! Rålekker, rett og slett!

Takk, jeg liker den i allefall veldig godt! og god å ha på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dette er kjolen jeg brukte på min bryllupsdag, Pronovias Landel. Jeg var ute etter noe figurnært ettersom jeg har omtrent timeglassfigur, og MÅ ha noe som fremhever livet. Jeg ønsket en kjole som ikke var stroppeløs. Skjørtet var større enn jeg hadde forventet når det gjaldt kjolen min, men den var lettere enn den ser ut. Jeg er veldig fornøyd med den, men skulle ønske at skredderen hadde hørt på meg når jeg sa at den måtte tas litt inn et par stedet. Det er synlig på noen bilder, men heldigvis ikke mange. Uansett, ville ha valgt samme på nytt, men dette er for meg IKKE en sommerkjole, den er alt for varm for det! Giftet meg på våren :)



Anonymous poster hash: 56508...eee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjole :)

Anonymous poster hash: 1c28b...819

Anonymous poster hash: 1c28b...819

For en nyyyyydelig kjole!!! 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...