Gå til innhold

Sist sette tv-serie?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Hva er den siste tv-serien du så på?

Så på The Pretender Season 3 på dvd i går. Skal se på den i dag også.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er dårlig til å følge med på serier. Den siste jeg så var "Krøniken".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg ser på Fruene, og har sett på Akutten (teite TV3) :forvirret: Men nå følger jeg med på Stolthet og fordom så klart :)

Dessten ser jeg på Heartbeat (syns den er søt) og Stingers, men de to ser jeg bare på hvis jeg sitter i stuen når de begynner, jeg planlegger ikke helgen ut fra dem........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aloha

Friends! :) så mange episoder på DVD her om dagen da jeg hadde fri. Ellers følger jeg med på Fruene. Det er den beste serien noensinne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

ER er den siste sette tv-serien.

Er så glad fordi Abby og Luka venter barn sammen. Hadde aldri trodd at de skulle bli sammen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Holder på å se gjennom Angel-DVDene mine for tida, sesong 1 - 4. Nå har jeg kommet midt uti sesong 4. Må lete litt på ebay for å få tak i sesong 5 slik at den ligger klar, så det ikke blir pause mellom sesongene når jeg er ferdig med firern! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Så på og så på fru blom (er hun i slekt med deg blom?) nei nå! Jeg så halve dharma og greg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta
Stargate SG-1

Som forøvrig er en kjempebra serie dersom du ser bort ifra enkelte mangler på logikk. Som f.eks at så og si alle vesener i universet snakker engelsk, med amerikansk aksent :ler: .

Og Richard Dean Anderson er virkelig kjekk i denne serien, i motsetning til i MacGyver ;) .

Men føler meg litt "hjernevaska", etter å ha sett 8 sesonger i løpet av 3 uker. Kanskje på tide med en pause :ler:

Endret av Fairy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...