Gå til innhold

telenor arena sitteplasser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

INGEN aning hvor jeg skal plassere denne posten så blir det feil så beklager.

Jeg skal overaske samboer med show på telenor arena, men det finnes jo ingen oversikt over rader og stolnr på nett...

Jeg vet de har "delt" av seksjoner men , ser på billetter der det står rad 3 sete 39 og 40.. men jeg finner jo ikke ut om det er ok plasser.. SÅ er det noen som kan være behjelpelig med ente erfaring etter et kart en plass for å vite hvordan det funker?

Scenen blir på ene kortsiden...



Anonymous poster hash: 51658...031
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _LilleMy

Kartene over arenaen kommer helt an på hva som skjer i arenaen. Det er som regel et nytt kart for hver konsert/show, så prøv å google navnets show med kart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner det ingen plasser, verken på telenor arena eller billettservice.. det er snakk om top gear i november.. så frustrerende!



Anonymous poster hash: 51658...031
Lenke til kommentar
Del på andre sider

finner det ingen plasser, verken på telenor arena eller billettservice.. det er snakk om top gear i november.. så frustrerende!

Anonymous poster hash: 51658...031

Da kan du ikke ha lett spesielt godt 😉

Salkartet står på arrangementets side på Telenor arena nettside. (Får ikke limt inn url her med telefonen, beklager)

Anonymous poster hash: dc8fb...566

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er bildet av salkartet

Står jo på billetten hvilken inngang dere skal inn og hvilket felt dere skal sitte på. Rad 3 er langt fremme mot området ting foregår, så tror nok uansett at dere sitter ganske greit.



Anonymous poster hash: dc8fb...566
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Er dte best å sitte oppe på tribunen, eller ser man noe på de ekstratribunene( som antageligvis er stoler satt opp på bakkenivå)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...