Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

http://www.ebay.com/itm/360994861322?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=630334715177&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT fikk dette skjørtet i dag, det var faktisk kjempefint :) Ble veldig overrasket. Trykket var bra, og størrelsen var riktig. Stoffet var ganske shiny, litt som badedraktstoff. Kommer nok til å bestille flere forskjellige skjørt derfra.

Å GURI!! Jeg fant et skjørt med HOBBIT MAP! I think I need that. <3

Edit, farsken, får jo ikke linken til å vise rett skjørt. Fckit.

Endret av FantasDick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å GURI!! Jeg fant et skjørt med HOBBIT MAP! I think I need that. <3

Edit, farsken, får jo ikke linken til å vise rett skjørt. Fckit.

Jeg skal faktisk bestille det neste gang også :D håper fargene er like bra som på det jeg allerede har fått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å GURI!! Jeg fant et skjørt med HOBBIT MAP! I think I need that. <3

Edit, farsken, får jo ikke linken til å vise rett skjørt. Fckit.

Og #11 er Game of Thrones-kartet. Fristende å kjøpe selv om jeg VET det ikke passer, bare for å henge på veggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

Kommer litt an på hvor høyt jeg velger å ha det, men det rekker til litt under rumpa om jeg har det midt på. Nå skal det sies at jeg er ganske lav + har ganske stor rumpe, så det har nok litt å gjøre med lengden :P men jeg skal uansett satse på å ha en tett strømpebukse under.

Oki, takk for svar :)

Det forige skjørtet jeg kjøpte trodde jeg nemlig skulle være i den lengden du nevner, men det rekker meg til et par cm over knærne, noe jeg synes er for langt! Men da tror jeg jamme jeg skal vurdere dette skjørtet :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kjøpt øyenbryn- og vippefarge på ebay, og er fornøyde?

Tenker du slik til hjemmefarging? Det har jeg ikke testet enda, men har veldig god erfaring med denne vannfaste øyenbrynsblyanten: http://www.ebay.com/itm/371013537315?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Den holder når jeg sykler mine 5,2 km til jobb i stekende solskin eller øspøsende regn.

Oki, takk for svar :)

Det forige skjørtet jeg kjøpte trodde jeg nemlig skulle være i den lengden du nevner, men det rekker meg til et par cm over knærne, noe jeg synes er for langt! Men da tror jeg jamme jeg skal vurdere dette skjørtet :5:

Hvilket skjørt var det da? Jeg er på jakt etter skjørt som stopper rett over knærne :) Link me!

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

http://www.ebay.com/itm/360994861322?_trksid=p2059210.m2749.l2649&var=630334715177&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT fikk dette skjørtet i dag, det var faktisk kjempefint :) Ble veldig overrasket. Trykket var bra, og størrelsen var riktig. Stoffet var ganske shiny, litt som badedraktstoff. Kommer nok til å bestille flere forskjellige skjørt derfra.

Kan jeg spørre hvilken str du bruker til vanlig? Har kjempelyst på et par av disse skjørtene, men synes ofte ebay-skjørtene er veldig små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornøyd med denne fotskrubberen her :ler: Har problemer med ryggen med prolaps og isjas og da er denne genial på dårlige dager. Den sitter ikke så godt fast, den har jo sugepropper, men de blir jo våte i dusjen hele tiden, men har man den inntil en av dusjveggene og ikke gnikker foten så hardt så går det kjempefint. Tar en dæsj med dusjsåpe på den og så skrubber jeg føttene mine mens det skummer og blir rent



Anonymous poster hash: cd076...6e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til billig sminke som har grei kvalitet? Tenker på litt venninne gaver o.l. til jul. Har ikke så god råd fremover så tenkte å kjøpe en flaske vin og litt små nips som ikke blir så dyrt. Og da må jo ebay være rette plassen?! ☺ så sminke og eventuelt litt dill som er relativt billig men som ikke er helt håpløst kvalitetsmessig.

☺😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til billig sminke som har grei kvalitet? Tenker på litt venninne gaver o.l. til jul. Har ikke så god råd fremover så tenkte å kjøpe en flaske vin og litt små nips som ikke blir så dyrt. Og da må jo ebay være rette plassen?! ☺ så sminke og eventuelt litt dill som er relativt billig men som ikke er helt håpløst kvalitetsmessig.

Har desverre ingen tips til billig sminke, men du kan jo alltids kjøpe toalettveske, speil, pinsetter, sminkekoster og sånne ting. Ellers kan jeg komme med noen andre tips:

Deilige sokker. - Fornøyd. Har sikkert bestilt 6 par til sammen.

Mobildeksel. Har bestilt mobildeksel før, og har alltid vært fornøyd.

Lommebok - Billige og fine.

Nøkkelringer - Kjempesøte. Bestilte meg en av nøkkelringene for lenge siden, og er fornøyd. :)

Veske - Søt liten veske med gode tilbakemeldinger.

Håper du fikk litt inspirasjon. :)

Anonymous poster hash: 26d3f...047

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har desverre ingen tips til billig sminke, men du kan jo alltids kjøpe toalettveske, speil, pinsetter, sminkekoster og sånne ting. Ellers kan jeg komme med noen andre tips:

Deilige sokker. - Fornøyd. Har sikkert bestilt 6 par til sammen.

Mobildeksel. Har bestilt mobildeksel før, og har alltid vært fornøyd.

Lommebok - Billige og fine.

Nøkkelringer - Kjempesøte. Bestilte meg en av nøkkelringene for lenge siden, og er fornøyd. :)

Veske - Søt liten veske med gode tilbakemeldinger.

Håper du fikk litt inspirasjon. :)

Anonymous poster hash: 26d3f...047

Fikk absolutt litt inspirasjon her. Så Tusen takk 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk absolutt litt inspirasjon her. Så Tusen takk

Sjekk den andre ebay tråden som heter kalendergaver, finnes kanskje småting der og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Inggolf

Fikk absolutt litt inspirasjon her. Så Tusen takk

synes heller du bør gå for disse tingene som AB tipset om. Jeg synes

ihvertfall man bør unngå både sminke og krem-produkter fra ebay. Jeg liker ihvertfall

å vite hva jeg putter på huden min (ihvertfall sånn nogenlunde)..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Noen som vet om en selger som selger ekte md formulations?

ansikts rens osv? :)

Og er det noen som vet om sminkepunger som man kan ha i veska? Ikke for sukkersøt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen som har tips til billig sminke som har grei kvalitet? Tenker på litt venninne gaver o.l. til jul. Har ikke så god råd fremover så tenkte å kjøpe en flaske vin og litt små nips som ikke blir så dyrt. Og da må jo ebay være rette plassen?! ☺ så sminke og eventuelt litt dill som er relativt billig men som ikke er helt håpløst kvalitetsmessig.

☺😊

Foreslår at du kikker i koreasminke-tråden. Du finner en haug av produkter på ebay, det er greie priser og enkelt å finne innholdsfortegnelser :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreslår at du kikker i koreasminke-tråden. Du finner en haug av produkter på ebay, det er greie priser og enkelt å finne innholdsfortegnelser :)

Jeg anbefaler også den tråden på det høyeste. Koreansk sminke har nå blitt min nye favoritt, og når det er noen få ting jeg reagerer på har det faktisk blitt enklere å kjøpe sminke på ebay enn på kjøpesenteret. Har så langt ikke reagert på noe av det jeg har kjøpt av koreasminke, og kjøper bare av anbefalte selgere med 99% eller mer i feedback. Og så er det jo mye søt design i tillegg da:)

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hvilken str du bruker til vanlig? Har kjempelyst på et par av disse skjørtene, men synes ofte ebay-skjørtene er veldig små.

Small :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...