Gå til innhold

Bilde: Tok en el-test 7 dager dpo, positiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bruker el-testet fra billigetester.no, som kun gir test-strek ved positivt resultat.

Denne testperioden hadde jeg altså kun blanke tester, men unntak av en dag som stemte bra med tanke på når eggløsning burde være.

Jeg er nå ca 7 dager dpo og tok for gøy en el-test, og ser en svak strek??

Hvordan skal jeg tolke det?

Normalt har testene var blanda-hvite med unntak av veldig klar strek rundt el. Tok også en test ettet el, og den var helt hvit igjen.

Hvordan kan jeg da få utslag på nytt nå? Tok det på kveldsurin.

Noen som vet hva dette kan bety?

Anonymous poster hash: 7924d...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan legger jeg til bilde? Jeg velger det under "velg fil" men så kommer det ikke opp her?

Anonymous poster hash: 7924d...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har positiv eltest når de er gravide.

Anonymous poster hash: 0708a...5e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har positiv eltest når de er gravide.

Anonymous poster hash: 0708a...5e9

Ja, det har jeg lest :)

Men nå er ikke testen helt positiv heller. Mer midt i mellom... For teste med vanlig g-test om noen dager..

Anonymous poster hash: 7924d...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt normlt med svingninger som slår ut slik i en syklus. Jeg fikk ganske sterk positiv el- test 12 dop men ikke positivg-test (ultrasensitiv) på samme urin. Det er naturlig med svingninger i hormoner som slår ut på el tester så det er ikke en indikasjon på noe. Mine el-tester er alltid nesten positive rett før ikm. Beklager.

Anonymous poster hash: 93c85...6a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo ikke en positiv el-test i det hele tatt.

På denne type tester slår den ikke ut i det hele tatt dersom den ikke er positiv.

Så derfor er det uvanlig at det er en svak test :)

Vet jo at den ikke er positiv når det kommer til tester som slår ut hele syklusen....

Anonymous poster hash: 7924d...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venta på at noen skulle si det

Hvorfor det? Ville du ikke si det selv?

Anonymous poster hash: 7924d...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne type tester slår den ikke ut i det hele tatt dersom den ikke er positiv.

Så derfor er det uvanlig at det er en svak test :)

Vet jo at den ikke er positiv når det kommer til tester som slår ut hele syklusen....

Anonymous poster hash: 7924d...876

Og jeg har jo ikke sagt at den er positiv, men lurt på hvordan jeg skal tolke den..

Anonymous poster hash: 7924d...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gadd bare ikke si det selv..

Ok, men du gadd å slenge med leppa istedet. Så hyggelig :)

Anonymous poster hash: 7924d...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men du gadd å slenge med leppa istedet. Så hyggelig :)

Anonymous poster hash: 7924d...876

ja?

nei, men hvis det er en sånn el test som aldri viser strek med mindre den er positiv (aldri hørt om de btw), så ville jeg tatt en graviditetsstest i morgen tidlig hvis jeg var deg.. hvis jeg regner riktig så er du ca. 9 dpo i morgen? hvis du er gravid kan det hende den vil være positiv i morgen, men ikke bli skuffet om den ikke er det, men prøv heller å ta en ny en ca. 14 dpo eller noe, om mensen ikke har dukket opp :)

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja?

nei, men hvis det er en sånn el test som aldri viser strek med mindre den er positiv (aldri hørt om de btw), så ville jeg tatt en graviditetsstest i morgen tidlig hvis jeg var deg.. hvis jeg regner riktig så er du ca. 9 dpo i morgen? hvis du er gravid kan det hende den vil være positiv i morgen, men ikke bli skuffet om den ikke er det, men prøv heller å ta en ny en ca. 14 dpo eller noe, om mensen ikke har dukket opp :)

lykke til

Tusen takk :)

Anonymous poster hash: 7924d...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På denne type tester slår den ikke ut i det hele tatt dersom den ikke er positiv.

Så derfor er det uvanlig at det er en svak test :)

Vet jo at den ikke er positiv når det kommer til tester som slår ut hele syklusen....

Anonymous poster hash: 7924d...876

Hvor har du fått det fra? Altså opplysningen om at den ikke slår ut i det hele tatt med mindre den er positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...