Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har akkurat begynt prøvingen på #2 :-) Har testet positivt på 4 strips tester, men negativt på clearblue. Positive el tester også. *forvirret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har akkurat begynt prøvingen på #2 :-) Har testet positivt på 4 strips tester, men negativt på clearblue. Positive el tester også. *forvirret*

lurer på om de billigtestene er mer sensetive enn clearblue, du er nok gravid, men har ikke produsert nok hCG ennå :) lykke til! ta en ny clearblue igjen om et par dager.. hvor mange dpo er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om de billigtestene er mer sensetive enn clearblue, du er nok gravid, men har ikke produsert nok hCG ennå :) lykke til! ta en ny clearblue igjen om et par dager.. hvor mange dpo er du?

hmm... godt mulig. Dpo? Dager på overtid? :P skulle i hvertfall hatt mensen (senest) den 13 oktober. Pleier være veldig regelmessig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... godt mulig. Dpo? Dager på overtid? :P skulle i hvertfall hatt mensen (senest) den 13 oktober. Pleier være veldig regelmessig.

Det var jo leeeenge siden! Testet du positiv lenge etter 13. oktober? Hvis du er gravid og skulle hatt mensen den 13. er du jo minst 5 uker på vei nå.

Eller har jeg mistforstått noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all støtte :) det hjelper! Men jeg er så usikker på om det er bra å prøve igjen når blødningen er over, hører og leser så mye forskjellig, blir helt forvirret, og jeg er i tillegg førstegangsprøver.

Jeg fikk beskjed av legen min når jeg hadde SA at jeg bare kunne prøve igjen rett etter at blødningen var over. Så det er ikke farlig, man er ofte mer fruktbar rett etter en SA/MA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm... godt mulig. Dpo? Dager på overtid? :P skulle i hvertfall hatt mensen (senest) den 13 oktober. Pleier være veldig regelmessig.

dpo= days past ovulation, dager etter eggløsning :) men hvis du skulle hatt mensen 13. oktober, så er du jo en god stund på overtid, ville tro at clearblue skulle være positiv da

edit: dumme pc, som vil skrive resten på engelsk

Endret av crem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test 11dpo morgen,mens murringer,stikker i magen og er forkjølet.. er det tegn på TR? Eller et det forsatt håp selv om EL test er blendahbit i 11dpo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ test 11dpo morgen,mens murringer,stikker i magen og er forkjølet.. er det tegn på TR? Eller et det forsatt håp selv om EL test er blendahbit i 11dpo?

åja, fremdeles masse av håp :D 11 dpo, er tidlig, kan hende egget nesten akkurat har festet seg! test igjen på IKM, da kan du stole mer på blendahvite tester :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 dpo i dag og ikke noen tegn til tanta enda. Har heller ikke no menssmerter, men det stikker og er ubehag i eggstokkene eller hoftene og ned mot lårene eller noe... og litt nedentil. Ligner ikke menssmerter ihvertfall! Så spent på om hun dukkr opp i løpet av dagen :) Hvis ikke hun er her innen i morra tidlig, svir jeg av den siste g-testen jeg har i skapet her... er jo på dag 32 nå!! Aldri gått lenger enn det.

Fikk ganske sterk eltest i går (nesten positiv faktisk), på utvannet urin, men vet at man ikke skal tolke eltest før gtest, så prøver å se bort ifra det.

Symptomene jeg har er litt kviser og store tunge bryster. Pluss disse stikningene rundt her nede... men ellers ikke noe særlig symptomer egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 dpo i dag og ikke noen tegn til tanta enda. Har heller ikke no menssmerter, men det stikker og er ubehag i eggstokkene eller hoftene og ned mot lårene eller noe... og litt nedentil. Ligner ikke menssmerter ihvertfall! Så spent på om hun dukkr opp i løpet av dagen :) Hvis ikke hun er her innen i morra tidlig, svir jeg av den siste g-testen jeg har i skapet her... er jo på dag 32 nå!! Aldri gått lenger enn det.

Fikk ganske sterk eltest i går (nesten positiv faktisk), på utvannet urin, men vet at man ikke skal tolke eltest før gtest, så prøver å se bort ifra det.

Symptomene jeg har er litt kviser og store tunge bryster. Pluss disse stikningene rundt her nede... men ellers ikke noe særlig symptomer egentlig.

juhuu :danse: her høres det virklig ut som om det er noe på gang! lykke til! håper jeg leser i morgen at du har fått to streker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhuu :danse: her høres det virklig ut som om det er noe på gang! lykke til! håper jeg leser i morgen at du har fått to streker

Vet ikke jeg. Redd for å for forhåpninger, så prøver så godt jeg kan å forberede meg på at tanta er her snart :) Burde jo ha hatt litt mer symptomer hvis jeg skulle vært gravid? Heh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke jeg. Redd for å for forhåpninger, så prøver så godt jeg kan å forberede meg på at tanta er her snart :) Burde jo ha hatt litt mer symptomer hvis jeg skulle vært gravid? Heh...

skjønner at det er kjipt å håpe på for mye.. men hvis due r gravid så er du jo ikke langt på vei, og da er det vel ikke vanlig å ha så mange symptomer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 dpo kveld=negativ. Kan jeg ta det som et svar?

Det tror jeg er litt vel tidlig. Mange som ikke tester positivt før på ikm, eller dagen før.

Men kjenner meg igjen. Tok test i morges, 9 dpo, negativ, tenker at jeg da ikke er gravid ;)

Lenge leve pessimismen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at det er kjipt å håpe på for mye.. men hvis due r gravid så er du jo ikke langt på vei, og da er det vel ikke vanlig å ha så mange symptomer :)

Det er sant.. :) Sammenligner litt for mye fra forrige graviditet, da jeg merket trettheten allerede 8 dpo og ømme bryster 11-12 dpo ish.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo leeeenge siden! Testet du positiv lenge etter 13. oktober? Hvis du er gravid og skulle hatt mensen den 13. er du jo minst 5 uker på vei nå.

Eller har jeg mistforstått noe?

Jeg testet positivt på strips mandagskveld. Den 20 :-) tror jeg tar en tur til legen i morgen jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg testet positivt på strips mandagskveld. Den 20 :-) tror jeg tar en tur til legen i morgen jeg ;)

Hvorfor lege i morgen? En får ofte ikke time før i uke 10/12.

Anonymous poster hash: 4b3c1...3a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor lege i morgen? En får ofte ikke time før i uke 10/12.

Anonymous poster hash: 4b3c1...3a7

hvis du har lest ovenfor så har jeg testet positivt og negativt om en annen, så er greit å få en avklaring på om jeg faktisk er gravid eller ikke!

Anonymous poster hash: 8c136...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å lure på om kroppen min kanskje sliter litt med å eggløsning? (første gang isåfall) for nå oppdaget jeg nettopp skikkelig el slim! Sånn sekret som man kan dra i så mye man vil uten at det ryker og det synker aldri i papiret, bare ligger der... Jeg skal ha mens i dag! Men ikke fått.. wææ? hva skjer? Nesten positiv eltest også. Lettere forvirra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du har lest ovenfor så har jeg testet positivt og negativt om en annen, så er greit å få en avklaring på om jeg faktisk er gravid eller ikke!

Anonymous poster hash: 8c136...e03

Sløsing av legetid. De bruker samme tester, så kjøp på apoteket og test på nytt bare?!

Anonymous poster hash: 6043c...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...