Gå til innhold

Virker som at veldig mange menn er skjult bi?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så... jeg lagde meg profil på en nettside som heter nakenprat.no for 4 dager siden, da jeg har vært singel i 4 år etter å ha vært i et 8 år langt forhold. Så ex-en min er den eneste jeg har hatt meg med og etter 4 år uten sex, følte jeg at det kunne være greit å "blow out some steam" med noen, helt uforpliktet og kanskje møte noen etterhvert.

Vel, jeg la ut en annonse og skrev at jeg hadde vært singel i 4 år etter et 8 år langt forhold og var ute etter å treffe en ordentlig person som jeg kanskje kunne utforske litt sammen med.

Responsen var overveldende og har vel fått rundt 20 henvendelser per dag disse 4 dagene og når jeg da går inn på profilen til disse mennene for å se hvilke grupper de er med i og hvilke innlegg de har skrevet og kommentert på, så vil jeg si at rundt 90% av de som har kontaktet meg er med i bi-seksuelle grupper, og/eller har skrevet innlegg hvor de søker etter andre menn for blowjob og sex etc.
Det var bare litt sjokkerende ettersom alle mennene jeg har vokst opp med og gått i klasse med etc. liksom er så veldig dømmende til bi-file kvinner og kommer med homofobiske bemerkninger og liksom selv er så matcho, åsså ser jeg på nett at såå mange menn som på bilder tilsynelatende ser ut som macho staute flotte karer selv, averterer etter menn, og mange skriver de er gift, har barn osv, og er ute etter hemmelig møte med menn eller en mannlig elsker osv...

For all del, jeg er ikke homofobisk, jeg har maange homofile venner, det er bare det at jeg er overrasket over hvor mange menn som sier "æsj" til homofile, og som er både gift og har barn, så leter de etter mannlige elskere... kan være jeg som har vokst opp på landet som ikke er vant til sånt.., men jeg føler det litt som turn-off hvis jeg skulle hatt sex med en mann som jeg vet, kanskje bare få dager tidligere ble pult av en annen mann i rompa...



Anonymous poster hash: f4f47...b5a
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fått akkurat samme inntrykk som deg.. Ingen av disse mennene tørr å innrømme det ellers virker det som.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske tabu å si at man er bi ja, ingen vil jo innrøme at de er "halvt homser". Det er synd at det skal være sånn!



Anonymous poster hash: ed08e...cf4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke akkurat Nakenprat-medlemmene helt representative for befolkningen forøvrig. Det finnes utvilsomt vanlige folk der også, men det er klart at de som er ekstra eksperimentelle seksuelt er overrepresentert på en sånn side. I tillegg er kvinner i så stort undertall at jeg antar det er langt mer fristende for bifile og homofile menn å frekventere et slikt forum enn det er for heterofile menn. Det er jo nok av hemmelige undersøkelser om seksualitet også, og andelen som sier at de er bifile er ikke så mye høyere da enn når man faktisk må si det direkte til folk. Det er sikkert en del som innerst inne er biseksuelle uten å "innrømme det", men det kan man jo ikke konkludere med ut fra medlemskap i grupper på et nettforum om seksualitet.



Anonymous poster hash: 584ee...4ea
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vêr du at de sier "æsj" til homofile? Kjenner du dem?

Anonymous poster hash: 70746...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo ikke akkurat Nakenprat-medlemmene helt representative for befolkningen forøvrig. Det finnes utvilsomt vanlige folk der også, men det er klart at de som er ekstra eksperimentelle seksuelt er overrepresentert på en sånn side. I tillegg er kvinner i så stort undertall at jeg antar det er langt mer fristende for bifile og homofile menn å frekventere et slikt forum enn det er for heterofile menn. Det er jo nok av hemmelige undersøkelser om seksualitet også, og andelen som sier at de er bifile er ikke så mye høyere da enn når man faktisk må si det direkte til folk. Det er sikkert en del som innerst inne er biseksuelle uten å "innrømme det", men det kan man jo ikke konkludere med ut fra medlemskap i grupper på et nettforum om seksualitet.

Anonymous poster hash: 584ee...4ea

Jeg er på nakenprat og har intrykk av at de aller fleste er helt vanlige mennesker. Snakket privat med en del der, og de er akkurat som deg og meg...

Tror heller det går på at det er lettere å innrømme sånne ting på et sted du er anonym og takhøyden er høy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som nevnt over er neppe dette representativt. Det er klart at de som leter etter bifile opplevelser ofte leter på nett - ergo vil man finne mange av dem der.

Det er sikkert endel menn som ikke vil tilstå at de er interessert i menn, men det er også mange heterofile menn som rett og slett er heterofile, akkurat som jeg som kvinne er det.



Anonymous poster hash: b8b56...0c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på nakenprat og har intrykk av at de aller fleste er helt vanlige mennesker. Snakket privat med en del der, og de er akkurat som deg og meg...

Tror heller det går på at det er lettere å innrømme sånne ting på et sted du er anonym og takhøyden er høy.

Det handler jo om at de som faktisk vil ha en bifil opplevelse ofte leter etter det på nett og at det derfor blir en ekstra stor proporsjon av dem der.

Anonymous poster hash: b8b56...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror menn er mer bi enn det man får inntrykk av når man omgås personer til daglig. Bak en pc-skjerm er det mye lettere å innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det handler jo om at de som faktisk vil ha en bifil opplevelse ofte leter etter det på nett og at det derfor blir en ekstra stor proporsjon av dem der.

Anonymous poster hash: b8b56...0c4

Ja, tror også at mange har en fantasi om å prøve. Men tror langt fra alle tar steget eller er bifile av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror menn er mer bi enn det man får inntrykk av når man omgås personer til daglig. Bak en pc-skjerm er det mye lettere å innrømme det.

Det kan jeg love deg at det ikke er. At det er noen få skaphomser på nakenprat forandrer ikke den saken.

Anonymous poster hash: 70746...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå har jo kvinner en streng tendens til å dømme menn som er bi, så jeg skjønner godt at de ikke prater høyt om det...



Anonymous poster hash: 74a4b...1b0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan snu dette begge veier. Jeg kjenner også et par bifile som har en litt forvridd holdning om hvor mange som er i "skapet". Det er som om de vil at det skal gjelde alle, og at alle ligger imellom og kan potensielt bli tiltrukket av alle, de bare er ikke "åpne" for det.

Noen er tiltrukket av både menn og kvinner og det er greit. Noen er tiltrukket av bare menn eller bare kvinner og det er også helt greit, uten at de er i benektelse av den grunn.



Anonymous poster hash: b8b56...0c4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbeat

Ja, finnes en god del menn som tenner på seksuell aktivitet med menn involvert, men få tør innrømme det in REAL LIFE.

Dessuten er jo de på en slik side, folk som er åpne og tør å eksperimentere med forskjellig innen seksualitet, noe som er positivt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg tenker at det å være bifil desverre ikke er lett i dagens samfunn. Bifile mennesker får nok en god del pes fra både heterofile og homofile. Mange homofile ser på bifile som mennesker som "ikke klarer å bestemme seg" for hvilket kjønn de er tiltrukket av, mens de heterofile ser på dem som eksperimentelle og at de etter hvert vil komme seg gjennom den bifile "fasen", og bli hetero igjen etter en stund. Selvsagt er det en forskjell på å reelt bli forelsket og tenne på begge kjønn og å 'bare' bli seksuelt tiltrukket av begge kjønn, men at man bare blir forelsket i det motsatte kjønn.

Selv har jeg en kompis som er bifil, men som ikke tør å komme ut for sine heterofile kompiser, fordi det forventes av han at han skal finne seg ei dame.

Så det overrasker meg ikke at mange tyr til anonyme nettsider for å få uttrykt sin seksualitet. Jeg synes det er veldig bra at det finnes en slik arena.

Og en del mennesker som misliker og hetser bifile/homofile, er ofte skeive selv. Fornektelse er et stikkord her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Selv er jeg en bisexuell mann,kan bare være i forhold og forelske meg i kvinner,men nyter sex med begge kjønn,tror nok dette er ganske vanlig og normalt ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror egentlig veldig mange er biseksuelle, hvertfall bi-nysgjerrige. Jeg er sammen med en mann men tror også jeg kunne hatt et forhold med en dame.



Anonymous poster hash: 21d08...ac4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann med biseksuelle tanker. Har profil på nakenprat, men bruker det bare som en arena til fantasering, og IKKE virkeliggjøring av mine fantasier.

Det er mye tabu rundt biseksualitet, og derfor er jeg klar og tydelig på at jeg aldri skal praktisere denne delen av meg selv, fordi jeg gjerne vil ha familie en gang.



Anonymous poster hash: 5fd73...409
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...