Gå til innhold

Alle damer liker røff sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kameraten min hevder dette, men stemmer det? At alle, om ikke de fleste, damer liker røff og dyrisk sex fremfor rolig. Gjerne med kloring, spanking og lugging i håret.

Hva liker du best?



Anonymous poster hash: 66e55...078
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker det ja. Og en god venn av meg som har hatt sex med utallige damer sier at han har til gode å ligge med en som ikke responderer bra på litt dominant sex.

Men det finnes unntak til alt selvsagt.



Anonymous poster hash: 36190...933
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer for min del ja.



Anonymous poster hash: 5fc10...9a1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vanligste seksuelle fantasien kvinner har er å bli voldtatt. Så vennen din har et poeng der. ;)



Anonymous poster hash: 2828e...386
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Variasjon er nøkkelen her. Det finnes svært få som kun vil ha det på en måte.

Anonymous poster hash: f3234...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en helt urealistisk tanke at alle skal like det samme. Uansett hva det gjelder. Det er alltid noen som mener noe annet, samme hvor tungt det ene alternativet veier.

Endret av Maximillian Cohen
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SoccerPlayer

Den vanligste seksuelle fantasien kvinner har er å bli voldtatt. Så vennen din har et poeng der. ;)

Anonymous poster hash: 2828e...386

Og så er mange av de som blir voldtatt ødelagt for livet? Må være av kjæresten i så fall.

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke ta det for gitt at alle damer liker det samme.

Jeg er ikke på det nivået.

http://www.youtube.com/watch?v=yka6qKMvfls



Anonymous poster hash: 09167...3b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig liker jeg veldig sjelden røff sex. En fantasi er en fantasi og har ikke automatisk noe med virkeligheten å gjøre. Fantasien styrer man jo helt selv, mens når man har sex med en annen person blir det litt annerledes.

Jeg vil heller ha øm eller leken sex.



Anonymous poster hash: 3f217...e43
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Røff forann rolig anytime.



Anonymous poster hash: 97b68...323
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg skiller meg vel ut på dette området. Dette er småunge-oppførsel, kloring, lugging, sparking, eller var det juling? Når barn oppfører seg slik, får de påtale, for ikke å si kjeft. På "voksent" kalles det BDSM. Det er visst helt normalt og stuerent blitt.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil heller ha øm eller leken sex.

Anonymous poster hash: 3f217...e43

Samme her. Øm og leken vaniljesex.

Anonymous poster hash: 9229f...68a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skiller meg vel ut på dette området. Dette er småunge-oppførsel, kloring, lugging, sparking, eller var det juling? På "voksent" kalles det BDSM.

Småunge-oppførsel? Hæ?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Småunge-oppførsel? Hæ?

Ja, vet du ikke at alle unger har sluttet å leke med biler og begynt å leke BDSM i stedet?

Og nei, alle damer liker ikke røff sex.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Småunge-oppførsel? Hæ?

Ikke bare småunger. Jeg har både sett og erfart selv slemme relativt store skolebarn plage andre med dette også.

Endret av Arabella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, alle damer liker ikke røff sex selvsagt. Men jeg foretrekker det, og mange av venninnene mine gjør det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skiller meg vel ut på dette området. Dette er småunge-oppførsel, kloring, lugging, sparking, eller var det juling? Når barn oppfører seg slik, får de påtale, for ikke å si kjeft. På "voksent" kalles det BDSM. Det er visst helt normalt og stuerent blitt.

Nja, er ikke helt enig i at litt dominant sex kan kalles bdsm. Jeg liker også et godt tak i håret, et dask og at han tar styringa, men har ikke sans for pisk, gagging og smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, er ikke helt enig i at litt dominant sex kan kalles bdsm. Jeg liker også et godt tak i håret, et dask og at han tar styringa, men har ikke sans for pisk, gagging og smerter.

Anonymous poster hash: 55624...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et dask/klaps på rumpa kan godt være like mye lekent som "røft". Jeg har ikke noe til overs for å bli dominert og holdt fast (komplett angst faktisk), men det betyr ikke at det må være balladetempo og forsiktige bevegelser. Han må/bør også ta litt styring, men ikke så langt at det blir dominant.



Anonymous poster hash: 3f217...e43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...