Gå til innhold

Fint med fyldige kvinneromper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva synes dere?

Nå tenker jeg ikke på de perfekte store sprettrumpene som de fleste sikkert kunne enes om at er fint, men mer på generelle kvinneromper i alle slags former som det er litt ekstra fylde i? Ikke bare disse som går rett ned og i perfekt symetri med resten av kroppen.

Slet litt med å forklare meg her, men kanskje noen skjønner hva jeg mener allikevel :)



Anonymous poster hash: 8b45d...c67
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Jeg gidder ikke å forstå flere innlegg om kvinnekroppen. Jeg er veldig lei.



Anonymous poster hash: ee430...ae5
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten eksempler med for å diskutere slikt. Men ja, jeg synes den ideelle kvinnerumpen har litt fett og litt muskler og noe å ta i.

Liten midje og en rumpe med fylde synes jeg er det lekreste.



Anonymous poster hash: e6652...444
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er at den har to baller som er delt med en sprekk med et hull i



Anonymous poster hash: 08249...b72
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eksempler ? bilder ?

man må ha sprettrumpe ellers er det ikke noe fint!



Anonymous poster hash: ddc75...8ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det slappe rumper De sikter til, TS? I så fall kan det nok fint gå an. Undertegnede har ihvertfall oppnådd ereksjon over slike rumper opptil flere ganger. Senest den siste uken har undertegnede gjentatte ganger fantasert om en fyldig og slapp rumpe som forleden dag ble observert i en litt for kort dongerishorts. Undertegnede ser da gjerne for seg å bli ridd av denne slappe rumpen, mens undertegnede selv disser litt på den under akten. Riktignok er det ikke alle slappe rumper som har hatt denne effekten på undertegnede, men det skjer titt og ofte. Hva som er fellesnevneren hos de slappe rumper som har denne effekten vites foreløbig ikke, men det mistenkes at det kan ha noe å gjøre med om eieren av rumpen våger å fremheve den i måten å kle seg på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slappe rumper De sikter til, TS? I så fall kan det nok fint gå an. Undertegnede har ihvertfall oppnådd ereksjon over slike rumper opptil flere ganger. Senest den siste uken har undertegnede gjentatte ganger fantasert om en fyldig og slapp rumpe som forleden dag ble observert i en litt for kort dongerishorts. Undertegnede ser da gjerne for seg å bli ridd av denne slappe rumpen, mens undertegnede selv disser litt på den under akten. Riktignok er det ikke alle slappe rumper som har hatt denne effekten på undertegnede, men det skjer titt og ofte. Hva som er fellesnevneren hos de slappe rumper som har denne effekten vites foreløbig ikke, men det mistenkes at det kan ha noe å gjøre med om eieren av rumpen våger å fremheve den i måten å kle seg på.

OBS!

Med "disse litt på den" menes å bevege på den med hendene. Ikke å slenge ukvemsord i rumpens generelle retning.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Er det slappe rumper De sikter til, TS? I så fall kan det nok fint gå an. Undertegnede har ihvertfall oppnådd ereksjon over slike rumper opptil flere ganger. Senest den siste uken har undertegnede gjentatte ganger fantasert om en fyldig og slapp rumpe som forleden dag ble observert i en litt for kort dongerishorts. Undertegnede ser da gjerne for seg å bli ridd av denne slappe rumpen, mens undertegnede selv disser litt på den under akten. Riktignok er det ikke alle slappe rumper som har hatt denne effekten på undertegnede, men det skjer titt og ofte. Hva som er fellesnevneren hos de slappe rumper som har denne effekten vites foreløbig ikke, men det mistenkes at det kan ha noe å gjøre med om eieren av rumpen våger å fremheve den i måten å kle seg på.

Du får nå sagt det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...