Gå til innhold

Kroppsfokus. Er de som tenner på samme kjønn like slemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil nesten bytte fil etter alle disse kroppstrådene...

Neida men nå pønsker jeg på om homofile og lesbiske er mindre opptatt av størrelsen på pupper og pikker og overvekt osv? At en er mer tolerant når en har de samme kroppsdelene? :)

Jeg vet at alle er forskjellige men sånn generelt? Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 281d0...895

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/stjordal/article1800004.ece

Tror du denne karen er lite kroppsfokusert?

Så ham på trygdekontoret en gang. Han ble stil spørsmålet alle menn lurer på:

Betyr penistørrelse noe?

Svar: selvfølgelig! Jeg gidder ikke suge en lillefinger!

En skal alltid være forsiktig med å generalisere. Men en del homofile er ekstremt kroppsfikserte.

Anonymous poster hash: 35e7b...bfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile er vel kjent for kroppsfokuset. Det med at menn er visuelle blir ekstra forsterket ved at det er to.

Jeg har kjent endel homofile menn og de har bekreftet at det er gjennomgående et ekstremt fokus på utseende. Enhvern film og tv-serie som omhandler gay culture bekrefter vel dette.

Lesbiske aner jeg ikke.



Anonymous poster hash: da0be...7ea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Homofile menn foretrekker at menn ser veldig femi ut, med manikyr-negler, barbert vekk alt kroppshår, osv.

Det omvendte gjelder for lesbiske kvinner, de foretrekker at kvinner er hårete og ser så maskuline ut som over hodet mulig.



Anonymous poster hash: b17f9...f77
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest knerw

Det omvendte gjelder for lesbiske kvinner, de foretrekker at kvinner er hårete og ser så maskuline ut som over hodet mulig.

Anonymous poster hash: b17f9...f77

Ehh, nei. Jeg liker kvinner som ser ut som kvinner. Men kan også falle for de mer maskuline kvinnene.

Vi lesbiske og homofile er like forskjellige som andre mennesker. Noen av oss er veldig opptatt av utseende, andre ikke.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis er det nødvendig å tenne på noen for at man skal ønske å ha sex med dem eller være i et forhold med dem. Det gjelder naturligvis like mye for skeive folk som for heterofile folk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vanligvis er det nødvendig å tenne på noen for at man skal ønske å ha sex med dem eller være i et forhold med dem. Det gjelder naturligvis like mye for skeive folk som for heterofile folk.

Ja men jeg tenkte at det er vanskelig å snakke stygt om små pupper når en har pupper selv hvis du skjønner?

Anonymous poster hash: 281d0...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg tenkte at det er vanskelig å snakke stygt om små pupper når en har pupper selv hvis du skjønner?

Anonymous poster hash: 281d0...895

Kroppstrådene her på forumet er fulle av damer som rakker ned på andre damer fordi de har for store pupper, fordi de har for små pupper, fordi de er for tynne, fordi de er for feite, fordi de har for definerte muskler og listen fortsetter vel nærmest i det uendelige.

Det handler om personlighet og holdninger, ikke om kjønn eller legning.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men jeg tenkte at det er vanskelig å snakke stygt om små pupper når en har pupper selv hvis du skjønner?

Anonymous poster hash: 281d0...895

Folk har forskjellige meninger om noens utseende selv om det ikke er mennesker de vil date.

En kvinne vil ha ting hun synes er vakkert hos kvinner selv om hun ikke er lesbisk. Likt at en mann kan synes en mann er kjekk og ikke en annen selv om han ikke er homofil.

Det er enkelte kvinner jeg kan forstå at menn synes er deilige, og andre ikke.

Anonymous poster hash: da0be...7ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Riskjeks

Er nok heller det at det er flest heterofile (både på forumet og andre steder), og at brukerne som svarer i tråder på seksualitets-forumet ofte er unge, og sannsynligvis mer utseende/kroppsfokusert enn andre (siden de gidder å stille like spørsmål/svare på en haug med slike tråder).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg vil nesten bytte fil etter alle disse kroppstrådene...

Neida men nå pønsker jeg på om homofile og lesbiske er mindre opptatt av størrelsen på pupper og pikker og overvekt osv? At en er mer tolerant når en har de samme kroppsdelene? :)

Jeg vet at alle er forskjellige men sånn generelt? Hva tror dere?

Anonymous poster hash: 281d0...895

jeg tror ikke det er noen forskjell på hvor overfladisk man er uansett fil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kvinne som tenner på andre kvinner(i tillegg til menn), men snakker kun på vegne av meg selv når jeg sier at jeg liker søte jenter gjerne med langt hår, som er pent sminket, har hvite tenner/et pent smil, en god rumpe eller fine gode pupper. Føler at jeg stiller mer krav til kvinners utseende enn til menn. Men kvinnfolk er generelt finere enn menn.

Anonymous poster hash: 75ccf...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som en kvinne som tenner på andre kvinner(i tillegg til menn), men snakker kun på vegne av meg selv når jeg sier at jeg liker søte jenter gjerne med langt hår, som er pent sminket, har hvite tenner/et pent smil, en god rumpe eller fine gode pupper. Føler at jeg stiller mer krav til kvinners utseende enn til menn. Men kvinnfolk er generelt finere enn menn.

Anonymous poster hash: 75ccf...f7c

Glemte å nevne at jeg er glad i store pupper, selv om jeg er ganske flat selv. Anonymous poster hash: 75ccf...f7c

Anonymous poster hash: 75ccf...f7c

Anonymous poster hash: 75ccf...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glemte å nevne at jeg er glad i store pupper, selv om jeg er ganske flat selv. Anonymous poster hash: 75ccf...f7c Anonymous poster hash: 75ccf...f7c Anonymous poster hash: 75ccf...f7c

Er små pupper dealbreaker?

Anonymous poster hash: 281d0...895

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er små pupper dealbreaker?Anonymous poster hash: 281d0...895

Nei, jeg liker generelt alle pupper. Store tenner meg mer. Men alle tits er gode tits.

Anonymous poster hash: 75ccf...f7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg tenker ikke nødvendigvis sånn at en eventuell partner/kjæreste se "sånn og sånn" ut. Jenter er så forskjellige, og selv om hun har en kroppsfasong som er ulik min, vil jeg selvsagt tolerere det. :) Men noe jeg foretrekker er jenter som er høyere eller like høy som meg. Lavere.. nei. :P

Og sånn generelt synes jeg at de fleste jenter er nydelige, så størrelsen på kroppsdeler spiller liten rolle for meg :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...