Gå til innhold

Hun har små pupper...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt sant. Det er også slik at ingen mennesker er perfekte, så det vil alltid være noe en liker bedre ved kroppen til partneren enn andre.

Og jeg har da også hatt sex med såkalte puppemenn, og de har da digga meg selv om jeg har relativt små bryster fordi man kan faktisk foretrekke mindre pupper også. Folk er forskjellige og liker forskjellige ting.

Også er det uforståelig for meg å dumpe noen pga noe med utseende. Min kjære f.eks holder på å miste håret, og det er ikke å stikke under en stol at både menn og kvinner foretrekker hår på hodet. Men om det er en dealbreaker? Absolutt ikke. Jeg synes han er perfekt likevel.

Men kanskje ts gjør damen sin en tjeneste ved å dumpe henne

det er vel fordi du er sammen med han at det ikke gjør deg noe. om man er i et tidlig stadie med tanke på dating er man nok mer kritisk enn man er når man har vært i froholdet ei stund

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

det er vel fordi du er sammen med han at det ikke gjør deg noe. om man er i et tidlig stadie med tanke på dating er man nok mer kritisk enn man er når man har vært i froholdet ei stund

Han holdt da på å miste håret da vi møttes første gang også :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Han holdt da på å miste håret da vi møttes første gang også :)

Akkurat det med å miste håret er utrolig sårbart for de fleste menn tror jeg....Bra du har den holdningen om det ;) Regner med at typen din er en like bra person selv om håret falmer og faller av? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg må si at jeg forstår gutter/menn som ikke liker jenter med små pupper. Jeg har det selv, og har lært meg og akseptere det.

Nå vil jeg jo ikke si at jeg liker gutter med unormalt små peniser heller da. Jeg hadde dumpen gutten lett om han hadde hatt en liten penis. Folk dumper jo hverandre i ett sett pga størrelse på mage, mangel på muskler, for mye kroppshår osv. Hvorfor skal det da være et problem at enkelte menn ikke liker jenter med små pupper? Ser ikke den altså

Jeg syns det er utrolig trist at man dumper hverandre over noe så trivielt. Ser man ikke personen bak utseende? Prøver man ikke å bli ordentlig kjent med hverandre?

Tiltrekning er viktig, men for meg er det mer enn bare utseende. Tror heldigvis jeg ikke kjenner noen som ville dumpet noen man trivdes med på grunn av for store eller små kroppsdeler.

Men det spørs vel hva man er ute etter, jeg er ute etter noen å dele livet mitt med, ikke bare senga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Akkurat det med å miste håret er utrolig sårbart for de fleste menn tror jeg....Bra du har den holdningen om det ;) Regner med at typen din er en like bra person selv om håret falmer og faller av? :)

Hehe ja :P Vet han synes det er trist, men er ikke så mye en kan gjøre med det. Han er da like fin skalla og :P Eventuelt kan han jo kjøpe sånn tupe eller hva det heter :) Endret av avocadoen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Små pupper ser så umodent og barnslig ut. Lissom ikke noe skikkelig kvinne

Anonymous poster hash: 04fe1...687

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Små pupper ser så umodent og barnslig ut. Lissom ikke noe skikkelig kvinne

Anonymous poster hash: 04fe1...687

:roll:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg sammen. Jenta du har funnet høres nesten perfekt ut for deg, og så klager du på at hun har små pupper? Hun kan ikke gjøre noe med det, kanskje hun er veldig usikker på puppene sine selv? Virker som hun fortjener bedre enn deg.. Du er heldig som har henne, så skjerp deg og sett pris på alt det gode ved henne.

Kaster du henne bort, og "bytter" henne ut for noen med større pupper, vil du mest sannsynlig angre og innse at pupper ikke teller mest, og at det å gjøre det slutt med henne var en stor feiltakelse.

Så kan du sitte å se på at hun finner seg en mann som virkelig setter pris på henne, mens du sannsynligvis ender opp med en eller annen jente med store pupper som ikke er i nærheten så bra og god som hun du lot gå.

Anonymous poster hash: 699db...ad7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Små pupper ser så umodent og barnslig ut. Lissom ikke noe skikkelig kvinne

Anonymous poster hash: 04fe1...687

Oi...dette regner jeg med er kødd og rør for å få reaksjoner? Jeg håper det iallefall ....du lykkes...jeg måtte skrive. Oh my friggin God!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva anses som SMÅ pupper da?

Jeg har litt mer enn en håndfull, ca. B cup 75.

Ingen menn har klaget, tvert imot har jeg fått komplimanger for at de er faste og fine.



Anonymous poster hash: f164f...b94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hva anses som SMÅ pupper da?

Jeg har litt mer enn en håndfull, ca. B cup 75.

Ingen menn har klaget, tvert imot har jeg fått komplimanger for at de er faste og fine.

Anonymous poster hash: f164f...b94

Det er litt av problemet med en sånn debatt. Det finnes ikke noen fasit på det ettersom det er veldig individuellt hva folk liker. En håndfull sier veldig mange er fint....da er de aller fleste damene innafor...med mindre typen har hendene til Hulken selvsagt ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SoccerPlayer

Jeg er rumpemann :P Elsker sprettne kvinnerumper. Liker vertfall ikke for store pupper. Det blir for..ja.. Akkurat passe er bra. Små er også søtt. Men det er kvinnen som betyr noe. Ikke puppene hennes.

Har dere ikke hørt om mannen som ble kverka av en kvinne med for store pupper? Hun hadde silikon så de var jo tunge også. Huff stakkars mann xD.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest smooch

Det er ikke rart mange jenter(og gutter for den saks skyld) har komplekser sånn som folk holder på.. :rolleyes:

Endret av smooch
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Det er ikke rart mange jenter(og gutter for den saks skyld) har komplekser sånn som folk holder på.. :rolleyes:

Så hjertens enig! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Coolaid
AnonymBruker, on 22 Jul 2014 - 17:19, said:

Men faen, jeg liker hun fordeom. Hun ser så sinnsykt bra ut, og jeg er virkelig betatt av henne. God jente rett og slett, men "problemet" er at hun har små pupper… Eksen min hadde de største og fineste, og det er sant. Så det var litt uvant for meg å ha sex med hun jeg dater nå. Ødelegger liksom litt av nytelsen.. Har falt meg inn flere ganger å dumpe henne, men vil ikke. Liker hun som sagt godt.

Tips og råd? Vil endre tankene

Anonymous poster hash: 51c10...e36

Tips og råd ?

Se deg selv i speilet og si: " det er ikke hun, det er meg, jeg er en idiot !"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har små bryster, og ville synes det var synd å kaste bort sexlivet på en mann som synes kroppen min er turnoff. Jeg har derimot flott rumpe, og en mann som er vill etter den. Vinn-vinn for begge parter. Hvis du tror at du ikke klarer å venne deg til din partner bryster slik at de tenner deg i stedet for at du synes de er en dårlig utgave av arten, er det kanskje ikke denne jenta du skal ha sexlivet med, selv om hun er bra ellers?

Anonymous poster hash: d8a8d...3e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jente kan ikke noe for puppene sine, akkurat som menn ikke kan noe for penisen sin. Tenk om hu hadde dumpa deg for liten penis? Det ville jo ikke vært så jævlig kult, eller hva? Nope. Kropp er ikke alt, og har hun en rumpe kan du ta i den istedet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Det finnes så mange deilige "små" pupper at jeg blir helt matt. :rodmer: Ser dem hver dag, spesielt nå i varmen om sommeren. Forferdelig trist med noen av dere jenter som ikke er fornøyd, latterlig med gutter som heller ikke er fornøyd.....

Og hvorfor blir de kalt "små" egentlig ? De er jo ikke små. De passer som regel til den kroppen de sitter på.

Elsker pupper !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...