Gå til innhold

Hun har små pupper...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er ikke mine veldig små, har en god håndfull, men jeg mente ikke at jeg ikke skulle ønske de var litt større fra naturen sin side. Jeg mener at alle ikke ønsker kunstig forstørring med alt det fører med seg av smerter, sykemelding, mulige komplikasjoner og fare for å få utført en dårlig jobb.

Hadde du satt pris på å få penisforlengelse av kjæresten din i bursdagsgave?

OMG! :D

Du hadde enten blitt drept, eller jeg hadde begått selvmord, om noe sånt hadde skjedd meg! :D

Anonymous poster hash: 30d18...e49

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke tenne på en dame med små pupper, uansett hva. Dere må skjønne at man ikke trenger å tenne på små pupper uten å være et troll. Sånn er det jenter, like it or not.

Anonymous poster hash: 0fd20...d94

Du kan ikke noe for at du ikke tenner på brystene hennes. Jeg, for eksempel, tenner ikke på smale skuldre - og rare navler gir meg frysninger og kan ødelegge alt. Selv om jeg har små bryster, lar jeg deg få ha de preferansene du har, jeg blir ikke sint eller skuffet. Tror mange her tar det personlig. Men, jeg bare lurer på om det kanskje ligger noe mer bak det at hun bare har små bryster? Eller er det bare brystene som er det store problemet? For da burde du kanskje gå fra henne uansett, om det er umulig for deg å oppnå tenning? Og hvor stort er problemet - sliter du med å få ereksjon på grunn av det? Ødelegger det ALT? Assosierer du små bryster til det mange kaller "guttekropper"? Om du ikke ser noen løsning, bør du slå opp for begges del. Ikke fortell henne om det med puppene, for det trenger hun ikke å vite, slik at du ikke trekker ned selvfølelsen hennes.

Anonymous poster hash: fc220...908

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

så hissige dere blir a? lol.. små pupper har dere ja.



Anonymous poster hash: 0fd20...d94
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror denne diskusjonstråden kunne blitt veldig fin hvis ts hadde formulert seg litt annerledes.

F.eks:

"Hei, jeg har truffet ei jente jeg liker veldig godt. Jeg føler hun på mange måter er drømmedama.

Det eneste problemet er at jeg tenner ikke like mye på henne seksuelt, i forhold til andre jenter jeg har vært sammen med.

Er det noen som har noen tips eller råd til meg?"

Dette med pupper ville jo helt sikkert dukket opp allikevel. Men utgangspunktet hadde vært så mye bedre....

Anonymous poster hash: 30d18...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger skal man diskutere dette... Det er fullstendig legit å gjøre det slutt med noen tidlig i forholdet når man finner av ting man ikke liker hos den andre parten. Så mann deg opp, gjør det slutt med henne på en ordentlig og fin måte (selfølgelig uten å nevne puppene), så får både du og henne en mulighet til å finne seg noen som dere er ordentlig forelska i. Ikke verre enn som så.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SoccerPlayer

Hva så om hun har små pupper? Du liker henne og hun ser bra ut. Hva er da problemet? Da kan du like puppene hennes også selv om de er små. Er vel ikke pupper du er ute etter? Da får du bare finne deg noen store boobs, men kanskje du får ei skikkelig bitch i steden for hun du liker. Kommer bare til å angre. Hun er sikkert god i senga også, er ikke det viktigere enn pupper? ÅÅÅ JOO :P Mye hottere med en sexy rumpe og mus :P

Endret av SoccerPlayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men liker du store damer generelt? Eller bare store pupper?



Anonymous poster hash: 49f09...7af
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

OMG! :D

Du hadde enten blitt drept, eller jeg hadde begått selvmord, om noe sånt hadde skjedd meg! :D

Anonymous poster hash: 30d18...e49

Nettopp. Da gir man ikke silikon til dama i gave heller :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er åpenbart skrevet av en som kun prøver å "ta hevn" over liten penis-trådene. Det er så tydelig at det nesten er pinlig.



Anonymous poster hash: 1c821...418
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andrea93

Jeg klarer ikke tenne på en dame med små pupper, uansett hva. Dere må skjønne at man ikke trenger å tenne på små pupper uten å være et troll. Sånn er det jenter, like it or not.

Anonymous poster hash: 0fd20...d94

Alle har preferanser, det er helt i orden. Jeg har små selv men kunne aldri blitt fornærmet av et slikt innlegg. Syns det er trist å se hvor mange som blir sinte her når TS bare er ærlig på sine personlige preferanser.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg selv har en c cup,og kunne godt hatt en b cup istedet. Synes det er finere med mindre pupper, og skulle ønske jeg hadde det selv.

Jeg vet ikke hva du skal gjøre TS, men hvorfor skal puppene bety så mye da? Når jenta ellers er fin og kjekk? Forstår det bare ikke..



Anonymous poster hash: 4b360...49d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjompenisse.

jaja, hvis dere ikke vil forstå verden så. små pupper er ikke attraktivt.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke pupper egentlig bare fettvev da?

Det ligger vel ikke flere liter melk inni dem, selv om de er store?

Anonymous poster hash: 30d18...e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, hvis dere ikke vil forstå verden så. små pupper er ikke attraktivt.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

Åja, hvorfor er kvinner som Megan Fox og Jessica Alba kåret til verdens mest sexy kvinne? Hvordan kan dette ha seg, når små pupper ikke er attraktivt?

Anonymous poster hash: 1c821...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, hvorfor er kvinner som Megan Fox og Jessica Alba kåret til verdens mest sexy kvinne? Hvordan kan dette ha seg, når små pupper ikke er attraktivt?

Anonymous poster hash: 1c821...418

fordi det er mer med kvinner enn puppestørrelsen.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi det er mer med kvinner enn puppestørrelsen.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

Og folk foretrekker forskjellige størrelser. Ikke sant?

Anonymous poster hash: 1c821...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og folk foretrekker forskjellige størrelser. Ikke sant?

Anonymous poster hash: 1c821...418

generelt sett foretrekker menn større pupper over små.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

generelt sett foretrekker menn større pupper over små.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

Du skrev jo at små pupper ikke er attraktivt? Nå er det plutselig slik at det faktisk er attraktivt i noen tilfeller? Bestem deg.

Anonymous poster hash: 1c821...418

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, hvis dere ikke vil forstå verden så. små pupper er ikke attraktivt.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

Jeg må bare spørre, bare av ren nysgjerrighet. Andre menn i denne tråden kan også svare, også TS, siden han opprettet tråden. Det har bare slått meg at mange menn mener at små pupper er turn-off. Selvsagt finnet det unntak. Men mange av disse mennene er også i mot brystforstørrelse. For mange kvinner med lav fettprosent er store bryster urealistisk. Og mange menn virker til å like trente, slanke damer, men med litt fett på kroppen. Likevel er det ytterst få av disse som har blitt velsignet med store bryster, de fleste har vel små/medium bryster. Er dere i mot det? For mange menn får jo med disse kommentarene enkelte kvinner til å bli fristet av tanken på silikon. Er brystforstørrelse akseptert blant dere?

Anonymous poster hash: fc220...908

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skrev jo at små pupper ikke er attraktivt? Nå er det plutselig slik at det faktisk er attraktivt i noen tilfeller? Bestem deg.

Anonymous poster hash: 1c821...418

hei, det er ikke spesielt attraktivt for flertallet av menn.

Anonymous poster hash: 5d835...8ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...