Gå til innhold

Noen som blir slikket hver gang før sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hmm. Ja, har med unntak av noen få sexpartnere nok blitt bortskjemt der.

Men jeg har som Dalma også hatt glede av spontane, kjappe knull utløst av akutt kåthet der og da ;).

Jeg måtte nok ha vært ekstremt forelsket dersom jeg engang skulle ha vurdert å inngå et forhold til en som ikke likte å bruke hender og munn på meg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å slikke fitte er helt fantastisk, så lenge dama ikke er feit. Trenger ikke pule engang jeg da. Men sugd må jeg bli...helst med spruten i ansiktet eller munnen.

Anonymous poster hash: 01543...019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Å slikke fitte er helt fantastisk, så lenge dama ikke er feit. Trenger ikke pule engang jeg da. Men sugd må jeg bli...helst med spruten i ansiktet eller munnen.

Anonymous poster hash: 01543...019

Å slikke en feit fitte ble ille......... når???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jeg har kun hatt 1 forhold, og det var dessverre en veldig dårlig erfaring for meg på mange måter. Blant annet likte han ikke å gå ned på jenter, så dette ble veldig sjeldent.. Men jeg merker at dette er noe JEG virkelig liker! Så hvis jeg skulle vært i et forhold igjen noengang, så måtte det faktisk vært med en gutt som likte dette som forspill.. Er det for mye forlangt? :/ Er det "vanlig" at gutten går ned på jenta hver gang før eller under sex, eller er dette for det meste noe folk varierer med / gjør en sjelden gang? På forhånd takk for svar! :)Anonymous poster hash: 0c5a6...58b

Alltid! Så sant det er praktisk mulig. Du skriver "før sex". Ikke sjelden at vi ikke kommer så langt som til selve samleiet før begge er godt fornøyde, men det er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har kun hatt 1 forhold, og det var dessverre en veldig dårlig erfaring for meg på mange måter.

Blant annet likte han ikke å gå ned på jenter, så dette ble veldig sjeldent..

Men jeg merker at dette er noe JEG virkelig liker!

Så hvis jeg skulle vært i et forhold igjen noengang, så måtte det faktisk vært med en gutt som likte dette som forspill..

Er det for mye forlangt? :/

Er det "vanlig" at gutten går ned på jenta hver gang før eller under sex, eller er dette for det meste noe folk varierer med / gjør en sjelden gang?

På forhånd takk for svar! :)

Anonymous poster hash: 0c5a6...58b

Jeg er mann og gjør det så ofte jeg kan :-) Det tenner meg ekstremt å se henne bli opphisset av at jeg slikker henne. Det handler om å nyte hverandres kropper så for meg er det ikke slik at jeg går direkte ned dit alltid. Begynner kanskje med å ta på henne, kysse kroppen hennesog favoritten min er å masere henne lenge i sengen, avslutter som regel med at jeg slikker henne bakfra til hun trygler om at jeg skal knulle henne. Det er pirringen og følelsen rundt det å ha sex som gjør det skikkelig bra, ikke å knulle hardest mulig så lenge som mulig, det blir kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min slikker meg hver gang vi har sex, og nesten alltid til det går for meg. Han er en av de få mennene som ikke liker å bli sugd, jeg savner å suge.....

Anonymous poster hash: 989cc...c1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest daisydaisy

Ingen av mine tidligere kjærester har likt det. Men samboeren min har plutselig fått sansen for det, så kanskje det kommer med alderen?

Jeg tror nok ikke det er aldersbetinget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ex-mannen min slikket meg alltid før samleie, han bare elsket det. Jeg likte det, men fikk ikke orgasme av selve slikkingen. Det handlet nok mer om meg enn om ham; han gjorde alt riktig, men jeg klarte ikke slippe meg nok løs, dyttet ham bort når det nærmet seg. Jeg sugde ham sjelden; fikk det bare ikke til og han ga meg aldri noen "instruksjoner" som gjorde at det kunne bli bedre.

Min nye mann slikker meg nokså ofte, men ikke alltid. Men han har faktisk slikket meg til orgasme; en kombinasjon av at jeg klarer å slippe meg mer løs, og at han er mer pågående når jeg nærmer jeg kanten av stupet og ikke "lar seg dytte bort". :-) Jeg suger ham oftere enn han slikker meg, nå bare elsker jeg det fordi jeg tydeligvis gjør det "mer riktig" og han viser hvordan han nyyyteeer det.

Jeg kunne ikke vært sammen med en som aldri slikket meg, ville savnet det mye!



Anonymous poster hash: 02ade...893
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror nok ikke det er aldersbetinget :)

Man utvikler smakssansene med årene da. Kanskje det smaker annerledes som 25-åring enn som 18-åring. Hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holdt på med en som elsket å slikke. Han gjorde det gjerne gledelig flere ganger under akten. Ååh, good times.

Anonymous poster hash: 0318a...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjør det hver gang og gjerne både før & underveis :-) han elsker det, heldigvis.

Anonymous poster hash: a50ba...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere noen aldri blir slikket, selv om de vil? (men at mannen nekter)



Anonymous poster hash: 0c5a6...58b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere noen aldri blir slikket, selv om de vil? (men at mannen nekter)

Anonymous poster hash: 0c5a6...58b

Ja, det tror jeg dessverre.

Men meget mulig at disse med årene ender opp med en partner som liker å slikke, mens deres ex ender opp med en kvinne som ikke liker å bli slikket, eller at han oppdager at han liker det etter hvert likevel..

For jeg tror ikke forhold hvor parene har veldig ulike seksuelle ønsker og ikke kommer hverandre i møte, kan overleve.

Anonymous poster hash: 29fcc...0de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke hver gang, men ofte. Passer på å vaske meg først, ellers er han ikke noe glad i det og det samme gjelder meg og suging.



Anonymous poster hash: 58c18...3a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, eksen min likte det veldig godt, og på slutten måtte han nesten... ettersom jeg ikke tente på han lengre, og slet med å bli våt.

Ikke min favoritting i verden akkurat, liker bedre penis enn tunge.



Anonymous poster hash: 0402d...cc7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir slikket til orgasme 99 av 100 ganger før samleie. Kommer ikke av penetrering. Alle mine partnere har gjort dette, uten at jeg har måttet be om det.

Anonymous poster hash: 54bb4...0ba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir slikket til orgasme 99 av 100 ganger før samleie. Kommer ikke av penetrering. Alle mine partnere har gjort dette, uten at jeg har måttet be om det.

Anonymous poster hash: 54bb4...0ba

Wow.. my dream :rodmer:

Kan man stille dette som et krav for forhold?

Anonymous poster hash: 0c5a6...58b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste 2 mennene jeg hadde sex med likte å slikke. Og jeg elsker å bli slikket. Liker munnsex sånn generelt, men det er vel forskjellig fra person til person. Han ene likte å bli sugd, mens han andre ikke likte det.



Anonymous poster hash: 9fc01...6fe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min elsker å slikke, og han gjør det som en del av forspillet hver eneste gang! Tror nesten han liker det enda bedre enn meg, selv om det er jeg som får nytelsen ut av det, haha :)

Anonymous poster hash: 69f85...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...