Gå til innhold

Nok en tråd om anal-sex.


AnonymBruker

  

82 stemmer

  1. 1. Foretrekker du analsex?

    • Ja (mann)
      17
    • Nei (mann)
      9
    • Ja (kvinne)
      7
    • Nei (kvinne)
      49


Anbefalte innlegg

Vi brukte babyolje.

Jeg har lyst til å kunne ha analsex innimellom men redd det blir sånn igjen og at det blir varig

Anonymous poster hash: 35ddd...62c

Olje fungerer som klyster. Ikke rart du "lekker" da.....

Du var frekk i nebbet, så da får du tåle såpass.

Anonymous poster hash: f01aa...09b

Huff da, fikk du vondt i hjertet ditt når jeg sa meningen min??

Stakkars deg, MEN da får du jammen meg tenke deg om neste gang du føler for å komme med en tåpelig poll! Tål såpass selv , tufs!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fint at ikke alle er så trangsynte inn her da. Dere som liker det, kan dere skrive noe positivt ved analsex? Mannen er ganske gira på det, og jeg er litt nysgjerrig.

Anonymous poster hash: 724d3...240

Jeg kommer ikke vaginalt, men orgasmene som kommer av analsex er fantastisk. Jeg spruter som bare det. :)

Anonymous poster hash: aa790...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker analsex, og har det ofte. Må ha "vanlig" sex som oppvarming, men blir som regel så kåt at jeg må ha mer enn "bare" det. Bruker rikelig med glidekrem så han kan ta meg hardt. Han kommer alltid inni meg da, og det siver jo da selvfølgelig noe ut, da ofte med litt misfarging.

Hverken han eller jeg bryr oss om det, håndklet ligger alltid klart. Dagen etter må jeg skikkelig på do, så det har tydelig litt lakserende effekt. Men noe slapp fisering har jeg overhodet ikke.

Anonymous poster hash: 60161...b7f

Helt likt her. Nå vet jeg hva jeg skal i kveld hvertfall.

Anonymous poster hash: 35125...e51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedra

Jeg har aldri fått orgasme analt. Stimulerer dere klitten samtidig eller får dere orgasme av selve penetreringen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall bør du kanskje opplyse dem om at det kan være lurt å dusje og spise sunt, sånn at man både er renslig og har et tålig velfungerende immunsystem. Dersom kuken ramler av fordi man har hatt den i rumpa til noen, er det noe som ikke stemmer.

Anonymous poster hash: f01aa...09b

Hva er sammenhengen mellom dette og det jeg skrev?

Anonymous poster hash: 769f5...daf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri fått orgasme analt. Stimulerer dere klitten samtidig eller får dere orgasme av selve penetreringen ?

For min del er det av selve penetreringen. Tror det er fordi penis støter mot "veggen" til vagina. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Annonse

I så fall bør du kanskje opplyse dem om at det kan være lurt å dusje og spise sunt, sånn at man både er renslig og har et tålig velfungerende immunsystem. Dersom kuken ramler av fordi man har hatt den i rumpa til noen, er det noe som ikke stemmer.

Anonymous poster hash: f01aa...09b

Kuken ramler av? O:

Anonymous poster hash: ab878...668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...