Gå til innhold

Tips og triks for 69


Gjest Blåmeis

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fortell ham at du ikke liker stillingen? Eventuelt kan dere prøve å ligge på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe glad i det, men typen synes det er digg så vi gjør det iblant. Tror ikke du skal tenke noe over at det er ekkelt å henge våt over han, han tenker garantert ikke det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en manns synsvinkel på det, han er bare heldig som får sleike. Jeg går ned på dama mi så ofte som mulig tenker nada på den slags tanker du her kommer med. Vi er bare takknemlige for at vi får lov å sleike dere mellom beina vi! :)

Anonymous poster hash: f1245...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Tviler på at han synes det er ekkelt. Har hatt to partneren som har kommet bare jeg har satt meg litt over fjeset deres. De digger det!

Synes du skal fortsette å være øverst, synes det funker best hos meg også :)

Ikke tenk på at han synes du ikke ser delikat ut, bare nyt pikken hans mens du suger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gjør det av og til, mest fordi kjæresten liker det så godt. Han digger når jeg sitter på ansiktet hans. I 69 nyter han nesten det mer enn å bli sugd :fnise:

Sug som du vanligvis gjør, og bruk hendene dine. Ikke ta det så seriøst, lek deg med han og ha det gøy du også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Tror ikke det er mange menn som missliker at du setter deg på ansiktet deres TS.

69 stillingen derimot vet jeg flere som ikke er så glad i...inklusivt meg. Syntes det blir veldig vanskelig å få "gjort noe fornuftig"...vanskelig å nå de riktige plassene....blir kavete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...