Gå til innhold

Lyst på pikkkk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LEGER - er de som oftest velger keisersnitt.Og rikfolk og Hollywood-stjerner....

Ikke fan om noen av dem-gidder å ligge med grufulle smerter i 20 timer og revne fra a-å og sys sammen,nesten uten noe som helst bedøvelse...

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Fy fan du er hjernevasket...du tenker ikke selv,bare gjentar ting du har hørt og tror...Hvordan går det an å bli så hjernevasket???

Selvfølgelig føler vi kvinner MASSE på innsiden.Jeg kan fint føle en tampong.

Du føler heller ikke TRUSA DE på pikkhodet-når du går med truser???Trusa er en bekledning som er der...så lenge den ikke strammer eller beveger seg-så klarer ikke du å føle at du har boxeren på deg???

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Hva er problemet ditt egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er problemet ditt egentlig?

Kjeder seg.

Anonymous poster hash: 24869...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet ditt egentlig?

Du har ikke svart meg på om du kjenner/føler at du har trusa på deg 24 timer i døgnet-mens du har den på deg???Vell kjenner du det? Eller er du helt lam i kuken eller???Det må du jo være-hvis du ikke klare å føle trusa der konstant?

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke svart meg på om du kjenner/føler at du har trusa på deg 24 timer i døgnet-mens du har den på deg???Vell kjenner du det? Eller er du helt lam i kuken eller???Det må du jo være-hvis du ikke klare å føle trusa der konstant?

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Skjønner ikke du at tråden handler om en kvinne som sa hun trengte sex og at du oppfører deg meget underlig i den?

Jeg bruker ikke tiden på å svare konstruktivt og gjennomtenkt når den som leser det, klokken fire om natten mind you , virker ruset på speed og aggressiv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjeder seg.

Anonymous poster hash: 24869...307

Nei.Kjeder meg ikke.Men blir forbannet og irritert når kvinner blir så undervurdert som det du forteller...

Jasså-så du tror ikke kvinner kan føle noe?

Så derfor er det greit at kvinner lider grufulle smerter og revner og får stygge alvorlige skader-som aldri blir bra igjen.For ikke å snakke om de psykiske skadene...finns mange som får post traumatisk stresslidelse og alvorlige depresjoner-etter en fødsel.Som følge av de grufulle smertene og skadene i ettertid.Blir forbannet når folk ikke klarer å se sammenhengen mellome psykiske lidelser,traumatiske opplevelser og fysiske skader...på kropp og sjel.

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.Kjeder meg ikke.Men blir forbannet og irritert når kvinner blir så undervurdert som det du forteller...

Jasså-så du tror ikke kvinner kan føle noe?

Så derfor er det greit at kvinner lider grufulle smerter og revner og får stygge alvorlige skader-som aldri blir bra igjen.For ikke å snakke om de psykiske skadene...finns mange som får post traumatisk stresslidelse og alvorlige depresjoner-etter en fødsel.Som følge av de grufulle smertene og skadene i ettertid.Blir forbannet når folk ikke klarer å se sammenhengen mellome psykiske lidelser,traumatiske opplevelser og fysiske skader...på kropp og sjel.

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Gå og plukke fra hverandre en klokke eller noe...

Poenget mitt når jeg begynte å svare var at jeg ikke tror på at kvinners behov for sex blir nedsatt av at de har fått barn.

Jeg tror heller ikke på at alle som føder blir skadet fordi de ikke fikk keisersnitt på bestilling og jeg tror ikke på at helsevesenet i Norge ikke tar kvinnehelse på alvor, så folk med komplikasjoner etter fødsel ikke får hjelp.

Men jeg forsøkte å si det på en mindre alvorlig måte.

Jeg tenker meg at TS sikkert var kåt. Om det var en kvinne vet jeg ikke.

Behovet for å skrive det på nettet var jo også litt underlig.

Det fins enklere måter å få seg en omgang i høyet på, skulle jeg tro enn å skrive en tråd og vente på folk man kan sende PM til...

Seriøst: Gå og plukke fra hverandre en klokke.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.Kjeder meg ikke.Men blir forbannet og irritert når kvinner blir så undervurdert som det du forteller...

Jasså-så du tror ikke kvinner kan føle noe?

Så derfor er det greit at kvinner lider grufulle smerter og revner og får stygge alvorlige skader-som aldri blir bra igjen.For ikke å snakke om de psykiske skadene...finns mange som får post traumatisk stresslidelse og alvorlige depresjoner-etter en fødsel.Som følge av de grufulle smertene og skadene i ettertid.Blir forbannet når folk ikke klarer å se sammenhengen mellome psykiske lidelser,traumatiske opplevelser og fysiske skader...på kropp og sjel.

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Jøss.Verden tror at vi ikke føler noe som helst : )Nesten som en organisme uten hjerne....he he

Og dette tror man i en såkalt opplyst moderne tidsalder fremdeles????SJOKKERENDE

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå og plukke fra hverandre en klokke eller noe...

Poenget mitt når jeg begynte å svare var at jeg ikke tror på at kvinners behov for sex blir nedsatt av at de har fått barn.

Jeg tror heller ikke på at alle som føder blir skadet fordi de ikke fikk keisersnitt på bestilling og jeg tror ikke på at helsevesenet i Norge ikke tar kvinnehelse på alvor, så folk med komplikasjoner etter fødsel ikke får hjelp.

Men jeg forsøkte å si det på en mindre alvorlig måte.

Jeg tenker meg at TS sikkert var kåt. Om det var en kvinne vet jeg ikke.

Behovet for å skrive det på nettet var jo også litt underlig.

Det fins enklere måter å få seg en omgang i høyet på, skulle jeg tro enn å skrive en tråd og vente på folk man kan sende PM til...

Seriøst: Gå og plukke fra hverandre en klokke.

Er da masse menn som skriver det samme...

Å har så lyst på fitte...

Er så kåt,gi meg runke-stoff...osv.

Ikke noe mer unormalt at en kvinne uttrykker at hun er kåt...helt normalt.

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss.Verden tror at vi ikke føler noe som helst : )Nesten som en organisme uten hjerne....he he

Og dette tror man i en såkalt opplyst moderne tidsalder fremdeles????SJOKKERENDE

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Det er ikke rart du blir undervurdert når du tror ingen skjønner at du svarer deg selv.

Det tallet etter Anonymous poster hash: nedersi i innlegget ditt vet du: Det er der for å identifisere hvilken AB der er som har skrevet innlegget...

Så gå og finn den klokka du.Og skru den fra hverandre.

Masse små interessante ting inni der å se på som du kan analysere med alt behovet som hjernen din har for å finne seg noe å gjøre...

Lykke til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da masse menn som skriver det samme...

Å har så lyst på fitte...

Er så kåt,gi meg runke-stoff...osv.

Ikke noe mer unormalt at en kvinne uttrykker at hun er kåt...helt normalt.

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Og det er like patetisk da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er like patetisk da...

Problemet til TS må være at hun vet ikke hva hun skal gjøre med det...

Jeg vil anbefale TS og gå ut på byen,sjekke opp en mann og knulle han.Problemet løst...

Det gjør jeg nemlig.

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet til TS må være at hun vet ikke hva hun skal gjøre med det...

Jeg vil anbefale TS og gå ut på byen,sjekke opp en mann og knulle han.Problemet løst...

Det gjør jeg nemlig.

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Jeg bruker menn KUNN til DILDO : )

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ww var liksom alt denne tråden manglet...



Anonymous poster hash: 0a863...100
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens de leker menns oppblåsbare rabarbara - når det passer menn

Haha! Ingenting som tenner menn som rabarbera :D Kan kose meg med store, oppblåste rabarberaer dagen lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at dette med gud er bare vås.

Anonymous poster hash: d43d6...9c2

Hvis gud ville at vi ikke skulle runke så hadde 'n skapt oss med kortere armer :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis gud ville at vi ikke skulle runke så hadde 'n skapt oss med kortere armer :laugh:

Det kan jeg tenke meg hadde vært frustrasjon de lux...

Anonymous poster hash: 65aff...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hvorfor tror idiotene at kvinner ikke har behov???? Rett og slett forde vi lever i en sinnsykt kvinnediskriminerende verden.

Kvinner over hele verden-blir nektet å ha en sexualitet.Eller vise den fram eller leve den ut-så lenge det ikke skjer kunn på mannens premisser..

Innse at når kvinner nektes å være sexuelle vesner fra de er små og gjennom hele sosialiseringsprosessen fra fødsel til død - så gjør det NOE med kvinner.

De skjuler ofte sexualiteten sin og undertrykker den.Så godt de kan.Mens de leker menns oppblåsbare rabarbara - når det passer menn.

Men fy fan og dæven om man er så frekk å krever/ønsker å bli pult-når JENTA FØLER BEHOV ...da er man storforlangende,frekk,horete og burde skjemmes....du kan umulig være " normal" kvinne...

t.o.m enkelte eldre norske menn...vil tenke slikt...

Har faktisk blitt uvenner med en mann pga dette....jeg ble forbannet på han og kalte han en mannssjåvinist...

Anonymous poster hash: 2de0d...ba8

Rabarbara?

Du tar forøvrig helt feil, menn synes det er digg når dere viser seksualiteten deres. De som kuer seksualiteten deres er andre damer! Dere er redde for hba andre damer skal si.

Knull hvem og hvor mange du vil du! Og hvor ofte du vil.

Anonymous poster hash: 4002f...c50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hvis gud ville at vi ikke skulle runke så hadde 'n skapt oss med kortere armer :laugh:

Dette tror jeg er det beste sitatet jeg noensinne har lest

Hahahahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis gud ville at vi ikke skulle runke så hadde 'n skapt oss med kortere armer :laugh:

Helt korrekt. :laugh:

Og hvis det hadde vært meningen at vi skulle ha sex hadd vi blitt født uten klær. :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...