Gå til innhold

Lyst på pikkkk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja det er vell fortsatt litt tabu selv om det er 2014. Merkelige greier, men menn burde da vite at kvinner har behov på lik linje som dem selv om jentene de har møtt ikke alle er like åpne om det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sitter her og er hard og stiv nå....hadde virkelig trengt ei våt f.....!!!!!!



Anonymous poster hash: 36243...ad5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og er hard og stiv nå....hadde virkelig trengt ei våt f.....!!!!!!

Anonymous poster hash: 36243...ad5

Javel? Og hvorfor sitter du der?

Anonymous poster hash: d43d6...9c2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vell fortsatt litt tabu selv om det er 2014. Merkelige greier, men menn burde da vite at kvinner har behov på lik linje som dem selv om jentene de har møtt ikke alle er like åpne om det.

Enig. Alle menn burde vite at kvinner ikke snakker sant :)

Anonymous poster hash: d43d6...9c2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hvorfor tror man at kvinner ikke har behov?

Virker sånn noen ganger på tråder som denne. Kvinner kan være like kåte og seksuelt fokuserte som menn.

Selv måtte jeg gi meg selv 2 orgasmer i går så seksuelt frustrert er jeg så kan skrive under på TS at jeg og vil ha pikk :P

Tror du har rett i at mange damer går med sine tanker og kåthet i likhet med menn. problemet er vel ofte at dere skal være så "yndige og snille piker" hele tiden, så menn får kanskje et galt inntrykk av damer. Det virker da å være svært uavnlig at en dame lager en tråd som dette. Vi kan selvfølgelig ta skammelig feil, men sansynligheten for trolling er relativt stor ;)

haha...det er ikke veldig synd på dere da. Du vet godt at dere kan skaffe dere det like enkelt som du kan få kjøpt bananer på Rema 1000 :fnise:

Endret av HarryDotter
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor tror man at kvinner ikke har behov?

Virker sånn noen ganger på tråder som denne. Kvinner kan være like kåte og seksuelt fokuserte som menn.

Selv måtte jeg gi meg selv 2 orgasmer i går så seksuelt frustrert er jeg så kan skrive under på TS at jeg og vil ha pikk :P

Digg når jenter også innrømmer slikt :danse:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde kanskje ikke være anonym her da...

Hadde sikkert fått napp hadde du hadde et nick...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du kvinne trenger du bare knipse med fingrene så står en kar klar foran døren din. Så enkelt er det ikke for oss menn, dessverre...



Anonymous poster hash: 65aff...16a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha...det er ikke veldig synd på dere da. Du vet godt at dere kan skaffe dere det like enkelt som du kan få kjøpt bananer på Rema 1000 :fnise:

Hehe joda, i teorien så hvis man vil ha hva som helst. :fnise: Men problemet med oss jenter er vell det at vi lar følelsene og det at "det skal bety noe" styre litt for mye. Sånn på generelt grunnlag ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det et problem? skulle jenter ønske det var lettere å ha sex uten å ta så mye hensyn til følelser?

Hehe joda, i teorien så hvis man vil ha hva som helst. :fnise: Men problemet med oss jenter er vell det at vi lar følelsene og det at "det skal bety noe" styre litt for mye. Sånn på generelt grunnlag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Hehe joda, i teorien så hvis man vil ha hva som helst. :fnise: Men problemet med oss jenter er vell det at vi lar følelsene og det at "det skal bety noe" styre litt for mye. Sånn på generelt grunnlag ;)

Veldig godt poeng....virker som mange kvinner tenker slik og det er jo egentlig litt bra det. Å ikke ta "hva som helst" mener jeg :)..Men finnes det en mellomting?..

Jeg tenker lit sånn at hva legger man i det å føle noe for den man har sex med? Nå trekker jeg det langt her, så ha tålmodighet med meg...Om jeg skulle hatt et ONS, hadde jeg ikke klart eller orket det, om det bare var en dritfin kropp. Kan ikke tenke meg noe mer ille og pinlig enn å pule med en person man er seksuellt tiltrukket av, men som personlig kjemi og væremåte ikke klikker overhodet.

Jeg mener det går vel an å bli kjent med henne en god del før det blir puling også? Jeg må bli glad i og føle noe for den personen før jeg vil ha sex med henne. Men må jeg ha dype "jeg vil gjerne dele livet med deg og jeg elsker deg av hele hjerte" greia for at det skal gå? Nei det behøver jeg personlig iallefall ikke. Hvor setter man grensa på det? Vet det er individuellt altså....men jeg tenkte litt over det når du skrev posten din :smilbla:

Endret av HarryDotter
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har lyst på musssaaa XD ha ha

Anonymous poster hash: 095d2...0a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ung tøff mann

Jeg sitter her og er hard og stiv nå....hadde virkelig trengt ei våt f.....!!!!!!

Anonymous poster hash: 36243...ad5

Been there..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det et par damer som ville ha pikk og noen menn som ville ha fitte. Om de hadde bodd like ved hverandre og funnet hverandre, tviler jeg sterkt på at følelser annet enn de reint seksuelle hadde spilt noen rolle :)

Syns det er bra at damer skriker ut sin kåthet :)

Anonymous poster hash: 69e26...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Anonymous poster hash: 69e26...3a9

Hei der, volvo22.

Anonymous poster hash: 65aff...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei der, volvo22.

Anonymous poster hash: 65aff...16a

Beklager, men jeg har aldri eid en Volvo :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at dette med gud er bare vås.

Anonymous poster hash: d43d6...9c2

Det kommer mye vås fra AB-brukere i hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det et problem? skulle jenter ønske det var lettere å ha sex uten å ta så mye hensyn til følelser?

Det tror jeg er helt individuelt også for oss kvinner.

Mange har nok en tanke om at sex og dypere følelser hører sammen, mens mange av oss også fint kan nyte sex med en mann vi er tilstrekkelig tiltrukket av for sexens skyld alene.

Anonymous poster hash: 69f16...b0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...