Gå til innhold

Er det allmenn akseptert å smake på melken til madamen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest daisydaisy

Nei. Melkeproduksjon i seg selv gir ingen seksuell nytelse, i motsetning til bakenden som har masse følsomme nerver hos begge kjønn.

Morsmelk assosieres med babyen, og jeg hadde ikke ammet og samtidig brukt morsmelk som seksuell lek.

At mannen ville smake bittelitt fra en kopp i ren fascinasjon fordi man aldri ellers får sjansen er noe litt annet. Hadde dog ikke gjort det mer enn en gang, og aldri rett fra brystet.

Anonymous poster hash: 438b5...a92

Jeg er enig i at morsmelken i hovedsak er "forbeholdt" babyen, og at det ville være rart å knytte seksuell nytelse opp mot det. Vil også legge til at jeg hadde ikke latt mannen sutte på pupp for å smake melk her heller, men jeg prøvde bare å forholde meg til det faktum at folk har sine preferanser, og folk har forskjellige fetisjer, fantasier o.l. Ville bare ikke utelukke det faktum at folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en mann skal drikke melk av kvinnens pupper, ,hvorfor skriver dere her at "hun melka han"?

Da blir det vel "han melka henne"?

Sær diskusjon, høres harry ut hvis mannen skal gå over i de baner. Det er forbeholdt barnet.



Anonymous poster hash: 49e3b...c39
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig sexy det under sex :)

I min verden har ikke kvinner sex før inntil 1 år etter fødsel.

Anonymous poster hash: 49e3b...c39

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne som deg skulle vært kastrert, tror ikke det er meningen at mennesker med sykt tenningsmønster skal ha barn!!

Anonymous poster hash: e3545...806

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Sånne som deg skulle vært kastrert, tror ikke det er meningen at mennesker med sykt tenningsmønster skal ha barn!!

Anonymous poster hash: e3545...806

Det er vel forsåvidt meningen at alle reproduksjonsdyktige mennesker som ønsker barn og prøver eller venter barn, skal ha barn. Det finnes jo unntak, men synes pedofile er verre enn folk som tenner på å suge melk ut av puppene på dama/gi melk til mannen via puppene... Finnes langt galere mennesker her i verden, vet du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en dame kan sleike sæden til en mann, hvorfor kan ikke en mann ta seg til rette og suge melk ut av puppene til damen. Sæden er også for å befrukte egg, betyr det at damer som sleiker sæd er kanibaler???



Anonymous poster hash: da1e1...982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ekkelt...



Anonymous poster hash: 48465...629
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syntes virkelig dette er en ganske mild fetisj. Det skader jo absolutt ingen. Finnes mye værre ting i denne verden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...