Gå til innhold

Misha & Hege - samme person ?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor skal man spekulere i hvem som er bak nickene? Er det ikke det vi skriver som er viktig...? Spekulasjoner som dette er rimelig meningsløse da.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Hvorfor skal man spekulere i hvem som er bak nickene? Er det ikke det vi skriver som er viktig...? Spekulasjoner som dette er rimelig meningsløse da.... :roll:

Hege har jo hatt nicket Misha før og bruker det enda etter det jeg har lest på chatten, så det er vel ikke så rart at Duchess lurer. Avataren Misha har, er jo også ganske lik en Hege har hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man spekulere i hvem som er bak nickene? Er det ikke det vi skriver som er viktig...? Spekulasjoner som dette er rimelig meningsløse da.... :roll:

Hallo, Hege er jo Misha på chatten, så det er jo ikke så rart om noen spør.

Dessuten, jeg vil ikke kalle Duchess' sitt lille spørsmål for spekulasjon!! Hun bare spurte på en vennlig måte, og da må det vel kunne gå an og svare på en annen måte også........ :roll:

Lillian - litt sur kjerring i kveld :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig skal man ikke fundere på gamle nick, men i dette tilfellet er det ok. Hege/Misha er nemlig samme person. Hege er "arbeidsantrekket", Misha er "fritidsantrekket". Misha er altså ikke moderator, og jeg ønsker å skille disse to rollene. Men først ville jeg se om jeg klarte å lage litt forvirring :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er en fin ide å ha to nick når du er moderator. Da kan du skrive som Misha som privat person, som du sier og som Hege som offentig person. Da unngår du inhabilitsproblemene... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Misha

Jepp! Det var tanken ja, siden det står "moderator" i Heges profil. Da blir det lett til at alt Hege sier oppfattes som uttalelser fra moderator :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare bedre og bedre denne tråden ... :sjarmor:

Men helt klart et harmløst spørsmål,

som fikk et ærlig svar..

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det har aldri vært meningen å holde dette hemmelig. Dessuten var det en fin måte å reservere mitt gamle nick på, slik at det ikke blir tatt av andre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

ja det skal vel være galt å spørre om det også... :o

Care tror du har spurt meg om det før og det er ei god stund siden jeg bytta tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Care tror du har spurt meg om det før og det er ei god stund siden jeg bytta tilbake :)

Ja, jeg har spurt om det før, men har aldri fått noen svar. Takk for oppklaringen. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Duchess

Å mente jeg svarte på det engang før jeg men.

Jaja samme det, nå fikk du svar iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...