Gå til innhold

Til Milla


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lott@
jeg trekker meg ut fra denne diskusjonen man kommer ikke lengre enn dette .

Jeg skjønner heller ikke hvorfor du blandet deg inn............. det står da "TIL MILLA" øverst, gjør det ikke.....??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg synes ikke det er riktig, alle har forskjellig smak, mne det er litt med hvordan man formulerer seg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@
Men hvis denne bare gjaldt Milla, hvorfor sendte du ikke henne en PM da??

Fordi, kjære deg, at for meg å sende PM til Milla, kun fører til usaklige svar med hets, beskyldninger etc. Derfor ville jeg ta debatten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke la dette bli en persondiskusjon om Milla....

Kan vi ikke heller finne en løsning her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Du kan overhodet ikke formulere deg (navn fjernet - Chiquita (mod))- derfor kan du heller ikke sende PM som jeg kan svare på.

Har lagt ut ett nytt innlegg på "Se min kjole", les det før du spyr ut mer edder og galle.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Jada' date=' løsningen kommer så snart Milla svarer :Gjesp:[/quote']

Det å sette gjespe-ikoner bak enhver setning hjelper heller ikke.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Greit Milla, jeg konkluderer med at du ikke kan svare - du er trengt opp i et hjørne. :Gjesp::Gjesp::Gjesp::Gjesp: Tror du virkelig at hele KG danser etter din pipe og dine "retningslinjer"??

Hva min formuleringsevne angår, så foreslår jeg at du går deg selv litt i sømmene før du uttaler deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Greit Milla, jeg konkluderer med at du ikke kan svare - du er trengt opp i et hjørne. :Gjesp::Gjesp::Gjesp::Gjesp:

Hva min formuleringsevne angår, så foreslår jeg at du går deg selv litt i sømmene før du uttaler deg.

Jeg vet fortsatt ikke hva spm. dine er.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jo faktisk Milla beklaget uttrykksmåten sin i tråden om den rosa kjolen, Lott@....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lott@

Ja hun har det, og det er jo helt fantastisk.

Men, utbasuneringen hun kom med der var ikke noe enestående tilfelle. Så jeg venter fremdeles på svar jeg :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Det lille seriøse som stod der er besvart, men oppgulp svarer jeg ikke på.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lott@

Nei, du (deler slettet, Gry (red), du har ikke svart på noe av det jeg spurte om.

Uansett - glem det - jeg har fått bekreftet mine mistanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Uansett - glem det - jeg har fått bekreftet mine mistanker.

Dine mistanker er ikke noe annet en masse "jeg tror, jeg har hørt" jeg har hørt fra noen som...". Dette har vært diskutert så mange ganger før.

Alt fra hvor jeg bor, bodde tidligere, huset i Homansbyen, min nåværende leilighet, min familie i Kongsberg, bilen min, min tilkommende ektemann, Oscar, jobben min.... jeg kunne fortsatt og fortsatt.

Sånt bekymrer meg ikke for som alt annet som handler om meg som person og mitt liv bunner ut i misunnelse og bitterhet fra de som ikke har det så godt.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...