Gå til innhold

Bæresele


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er glade i å gå i fjellet og vil til sommeren ha en baby på 6-7 mnd i tillegg til storesøster. Bæremeis blir nok litt for tidlig da hu neppe kan sitte selv til den tid. Har en Babybjørn og kan jo bruke den, men synes det er litt ekkelt å bære på magen i ulendt terrengi tilfelle jeg skulle falle. Hvilke seler kan brukes på ryggen ??

Anonymous poster hash: 6137f...b64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ergo, ja. Jeg har brukt den mye på ganske lange turer, om dere er to voksne, sånn at den andre kan bære mat, skiftetøy og alt annet pakk, er det Ergoen superfin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker manducaen!:)

Praktisk talt helt lik som ergo, men du kan krysse selene på ryggen når du bærer foran, og det utgjorde stor forskjell i komfort for meg..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker manducaen! :)

Praktisk talt helt lik som ergo, men du kan krysse selene på ryggen når du bærer foran, og det utgjorde stor forskjell i komfort for meg.. :)

Det kan man på Ergo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan man på Ergo også.

Så flott!:) Jeg har liksom ikke skjønt hvorfor man ikke skulle kunne det, men har bare hørt av andre at det ikke funket.

Da er det vel stort sett bare spedbarnsinnlegget som er forskjellen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me brukar manduca til vårt 3. barn no, er kjempefornøyd med den. Har ikkje prøvd tilsvarande selar, men ser at både ergobabo og angelpack (?) blir ganske like.

Min er 7 mdr no, og eg begynte å bære han på rygg no i påsken (på ski). Supert for å komme seg ut og på tur utan vogn!

Meisen er han for liten for ennå, den passar nok bedre frå 12 mdr eller så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...