Gå til innhold

Salg av sex, en nydelig handling


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes salg av sex er en nydelig handling, fordi det hjelper de som trenger det. Under frivillige omstendigheter, uten fattigdom. Type eskorte. Enig? :blomst:

Mange sier jo at donasjon av eggceller og sædceller er fine handlinger, fordi det hjelper noen. For min del synes jeg det er ondt fordi en ikke tar vare på avkommet sitt, og at barnet ofte vokser opp i mindre ideelle forhold familievis. Det er jo virkelig å selge kropp, ikke salg av sex.



Anonymous poster hash: 88aa6...07d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes salg av sex er en nydelig handling, fordi det hjelper de som trenger det. Under frivillige omstendigheter, uten fattigdom. Type eskorte. Enig? :blomst:

Mange sier jo at donasjon av eggceller og sædceller er fine handlinger, fordi det hjelper noen. For min del synes jeg det er ondt fordi en ikke tar vare på avkommet sitt, og at barnet ofte vokser opp i mindre ideelle forhold familievis. Det er jo virkelig å selge kropp, ikke salg av sex.

Anonymous poster hash: 88aa6...07d

Er du mann eller kvinne?

Anonymous poster hash: 61648...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er tydelig helt idiot.



Anonymous poster hash: fdbaa...c17
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Nei. Enten får man donere vekk gratis sex eller så får man la være. Å ha gratis sex er en nydelig handling. Å selge sex er egoistisk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes salg av sex er en nydelig handling, fordi det hjelper de som trenger det. Under frivillige omstendigheter, uten fattigdom. Type eskorte. Enig? :blomst: Mange sier jo at donasjon av eggceller og sædceller er fine handlinger, fordi det hjelper noen. For min del synes jeg det er ondt fordi en ikke tar vare på avkommet sitt, og at barnet ofte vokser opp i mindre ideelle forhold familievis. Det er jo virkelig å selge kropp, ikke salg av sex. Anonymous poster hash: 88aa6...07d

Enig. La folk få kjøpe det. Kjønn spiller ingen rolle

Anonymous poster hash: 4c5df...30a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann eller kvinne? Anonymous poster hash: 61648...d58

TS er rusa, ingen tvil om det.

Anonymous poster hash: ff5ae...626

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tragisk. Hvis det er så nydelig, hvorfor ikke gi det vekk gratis? Det at en må ta betalt for det sier jo bare alt om hvor lite "nydelig" det er for de prostituerte.



Anonymous poster hash: 7efdf...423
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekkelt av folk å selge/kjøpe sex. Horene selger ikke sex fordi de skal hjelpe folk?! "Tror jeg skal bli prostituert, for da kan jeg hjelpe de svake i samfunnet!" Sa en hore aldri.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du mann eller kvinne?

Anonymous poster hash: 61648...d58

Mann ;)

Anonymous poster hash: 88aa6...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Enten får man donere vekk gratis sex eller så får man la være. Å ha gratis sex er en nydelig handling. Å selge sex er egoistisk.

Ikke til de som trenger det vel ...

Anonymous poster hash: 88aa6...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ikke til de som trenger det vel ...

Anonymous poster hash: 88aa6...07d

Jo, det er egoistisk å ta penger for sex når man heller kan gi gratis sex til de som trenger det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes salg av sex er en nydelig handling, fordi det hjelper de som trenger det. Under frivillige omstendigheter, uten fattigdom. Type eskorte. Enig?

Anonymous poster hash: 88aa6...07d

En type hjelpearbeider, altså?

Som mann med disse meningene så ville det ikke vært noe problem for deg at din kjæreste/kone, din søster/bror, din mor/far eller din datter/sønn hadde livnært seg som prostituert?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En type hjelpearbeider, altså?

Som mann med disse meningene så ville det ikke vært noe problem for deg at din kjæreste/kone, din søster/bror, din mor/far eller din datter/sønn hadde livnært seg som prostituert?

Det er jo ikke noe særlig, så jeg hadde ikke likt det om de gjorde det. Men om noen ønsker å være slike hjelpearbeidere, synes jeg at det er bra.

Anonymous poster hash: 88aa6...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke noe særlig, så jeg hadde ikke likt det om de gjorde det. Men om noen ønsker å være slike hjelpearbeidere, synes jeg at det er bra.

Anonymous poster hash: 88aa6...07d

Men du sier at det er sånn en nydelig handling så da må vel det også gjelde for dine nærmeste?

Om det er en så god gjerning så burde du jo være kjempestolt av din kone eller datter om de var så uselviske og gode at de stilte kroppen sin til disposisjon for kåte trengende mannfolk. Og attpåtil dro inn penger til husholdningen.

Eller?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var litt av en romantisering.

Er det nydelig med alle yrkesskadene som følger prostitusjonsyrket også? Får du tårer i øynene av de prostituerte som utsetter seg for mishandling, psykiske senskader, traumer, sykdommer, og sånt som menneskehandelen som ofte følger et prostitusjonsmarked? Ser du enhjørninger og regnbuer ved det mentale bildet av den trengende, som du sikkert vet at til tross for myten om at er en taper, i realiteten er den jevne mann i gata?



Anonymous poster hash: a4350...12b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS er rusa, ingen tvil om det.

Anonymous poster hash: ff5ae...626

Eller dum.

Anonymous poster hash: 61648...d58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig. La folk få kjøpe det. Kjønn spiller ingen rolle

Anonymous poster hash: 4c5df...30a

Tipper du er mann.

Anonymous poster hash: 61648...d58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du sier at det er sånn en nydelig handling så da må vel det også gjelde for dine nærmeste?

Om det er en så god gjerning så burde du jo være kjempestolt av din kone eller datter om de var så uselviske og gode at de stilte kroppen sin til disposisjon for kåte trengende mannfolk. Og attpåtil dro inn penger til husholdningen.

Eller?

Sier ikke at jeg hadde likt det, det er jo likevel ekkelt. Men det er jo fint gjort for de trengende :grine:

Anonymous poster hash: 88aa6...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du er mann.

Anonymous poster hash: 61648...d58

Tipper du er dame :)

Anonymous poster hash: 88aa6...07d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...