Gå til innhold

23 år sammen med 73 år, galt eller vakker kjærlighet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

När 73-årige Dale träffar en 50 år yngre filippinsk kvinna på nätet blir dottern April allt annat än förtjust. Men hon reser ändå till Filippinerna för att träffa pappans nya flickvän Girlie.

http://www.svt.se/dokumentarfilm/pappas-unga-fru

Ville du reagert hvis noen i slekten din på 73 år ble sammen med noen på 23 år? Eller mener du at de er voksne og selv burde og kan avgjøre hva som er best for dem i deres liv? Er det galt eller er det bare søt og vakker kjærlighet mellom to voksne selvstendige mennesker?



Anonymous poster hash: 1d34a...2cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hadde nok tenkt mitt, men hadde det vært en nær slektning så ville jeg nok holdt mesteparten for meg selv.



Anonymous poster hash: abbf6...6a4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forumet her bugner av mennesker som mener alder er bare et tall. Så jeg antar de fleste her syns det er greit.

Og for all del, de er voksne mennesker. Men kunne aldri gjort det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge de fleste mannfolka på kg så er dette helt naturlig, fordi menn, uansett alder, har jo egentlig kun lyst på en "stram jente i 20årene".



Anonymous poster hash: 1f964...0bb
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

När 73-årige Dale träffar en 50 år yngre filippinsk kvinna på nätet blir dottern April allt annat än förtjust. Men hon reser ändå till Filippinerna för att träffa pappans nya flickvän Girlie.

http://www.svt.se/dokumentarfilm/pappas-unga-fru

Ville du reagert hvis noen i slekten din på 73 år ble sammen med noen på 23 år? Eller mener du at de er voksne og selv burde og kan avgjøre hva som er best for dem i deres liv? Er det galt eller er det bare søt og vakker kjærlighet mellom to voksne selvstendige mennesker?

Anonymous poster hash: 1d34a...2cb

En på 73 har ingenting å tilby en på 23, med mindre han har penger og hjertefeil.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kawaiiii! :rodmer: Sugoi, sugoi!



Anonymous poster hash: be23e...f8d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke se for meg at det er noe jeg har noenting med. Ikke er det mitt liv, ikke er det jeg som skal verken sove sammen eller våkne med de, ikke vet jeg hvordan de føler det og har det sammen og ikke har jeg bestemmelsesrett ovenfor de, ergo betyr mine tanker 0 og niks. Aldersforskjell i et forhold er noe jeg virkelig ikke gidder å henge meg opp i. Folk får gjøre hva de vil, kvaliteten i et forhold har med andre ting enn år å gjøre.

Når det er sagt så finnes det ting i verden jeg er ganske fordomsfri mot men som jeg ikke ønsker for mitt eget liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vestlig eldre mann utnytter asiatisk ung kvinne. Stort mer enn det tenker jeg ikke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vestlig eldre mann utnytter asiatisk ung kvinne. Stort mer enn det tenker jeg ikke.

Hun utnytter ham også. Hun får økonomiske fordeler som hun ikke kunne fått av en fattig lokal mann. Vinn-vinn for begge.

Anonymous poster hash: 82fd3...607

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en form for gjensidig utnyttelse... Hun får det trygt og godt. Slipper kanskje å selge sex på gata og i barer og han får en personlig assistent som gjør alderdommen behagelig for ham. Er vel litt vinn vinn det forholdet der og sikkert mange andre forhold. Han har sikkert en helt fantastisk alderdom i stedet for å sitte sperret inne på et gamlehjem, uten besøk og med smakløs mat og dusj en gang annenhver uke :ler:

Men nå viste det seg vel til slutt at hun ikke var mer enn 17 år også tror jeg....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest New_Girl

Jeg klarer ikke se for meg at det er noe jeg har noenting med. Ikke er det mitt liv, ikke er det jeg som skal verken sove sammen eller våkne med de, ikke vet jeg hvordan de føler det og har det sammen og ikke har jeg bestemmelsesrett ovenfor de, ergo betyr mine tanker 0 og niks. Aldersforskjell i et forhold er noe jeg virkelig ikke gidder å henge meg opp i. Folk får gjøre hva de vil, kvaliteten i et forhold har med andre ting enn år å gjøre.

Når det er sagt så finnes det ting i verden jeg er ganske fordomsfri mot men som jeg ikke ønsker for mitt eget liv.

Det får vel an å ha en mening om noe selv om det ikke påvirker deg direkte? Jeg har vanskelig for å tro at du ikke hadde gjort deg noen tanker dersom din venninne på 23 år introduserte deg for sin 70 år gamle nye kjæreste.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde det vært ei 73 år gammel fattig dame og en 23 år gammel mann, så hadde det vært ekte kjærlighet. Tviler på at dette er gjengjeldende kjærlighet, men hvis begge parter får det de vil ha ved å være sammen, så for all del.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...