Gå til innhold

Rannveig har tatt tilbake eksen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han som var utro! Hun som snakket om at hun måtte være et godt forbilde for barna sine og vise at utroskap ikke er greit...men nå har hu latt idioten flytte inn igjen?!

Anonymous poster hash: 01720...e47

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg visste at det bare var for å trekke lesere! :)



Anonymous poster hash: 40f6b...2e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammendrag for de som har sluttet å lese bloggen, fordi de ikke vil gi henne flere klikk og inntekter?



Anonymous poster hash: 64abb...161
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun slet ræva av seg alene. Nathaniel var nesten ikke i barnehagen etter Willem flyttet ut, fordi hun ikke har lappen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk nyhet. Endelig er livet mitt komplett.



Anonymous poster hash: 48d64...d5b
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ups, da var det 0 overgangsstønad da jo.



Anonymous poster hash: 55dbc...c79
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyer hodet mitt i skam og flauhet, på hennes vegne, og håper alle menn forstår at hun er et særtilfelle

Anonymous poster hash: 2c755...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, hvor lenge går det før hun er gravid igjen? Skulle vært odds på Rannveig, ass..



Anonymous poster hash: 716f3...9aa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Har ikke peiling på hvem denne personen er, men jeg tenker at, hva så? Kansje litt dumt å si at hun må være ett godt forbilde og vise at utroskap ikke er greit, men altså, utroskap betyr ikke at man ikke er glad i personen man var utro mot, og det betyr heller ikke at man ikke kan løse problemene.

Men nå vet ikke jeg noe som helst om situasjonen, men jeg vet ikke? Vet du/dere alt om situasjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klager på dårlig råd og måtte ta en jobb innen sexindustrien pga pengetrøbbel, men fortsetter å storshoppe til ungene....??? Og kom ikke her og si hun ikke mottar en ekstra barnetrygd pga aleneforsørger. Og redusert barnehageregning. Ingen sier nei til penger de kan få.



Anonymous poster hash: 55dbc...c79
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun slet ræva av seg alene. Nathaniel var nesten ikke i barnehagen etter Willem flyttet ut, fordi hun ikke har lappen.

Har hun ikke lappen? Er ikke hun snart 25 år og har en 2-3 unger? Hun må da skjønne det går ikke an å være alenemor uten lappen.

Anonymous poster hash: 81601...e32

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem pokker er Rannveig??

Hvis du søker opp "Rannveig" på google skjønner du nok hvem det er snakk om. Det gjorde ihvertfall jeg. Men aner ikke hvorfor det er en tråd om henne her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun ikke lappen? Er ikke hun snart 25 år og har en 2-3 unger? Hun må da skjønne det går ikke an å være alenemor uten lappen.

Anonymous poster hash: 81601...e32

Hun er vel 21(eller blir) og har to unger.

----

Personlig syntes jeg det hun gjør er helt forkastelig, er mannen utro og forlatt hun en gang er det ikke lange veien til det skjer enda en gang. På en side skjønner jeg ikke hvorfor han var utro når hun har en helt ok kropp, men igjen når hun er dum som et brød..

Endret av dillyduzit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvem pokker er Rannveig??

Ingen som du trenger å sette deg inn i spørr du meg... jeg skjemmes for alle oss finnmarkinger... hun ødelegger ryktet vårt! haha :-p

Har du ikke sett hun blonde, gravide som var med på charterfeber forrige sesong? Eller hun altaværingen som var med på unge mødre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begriper ikke at dere gidder. Å bry seg i det hele tatt, og i tillegg stadig gi disse bloggerne klikk så de tjener stadig mer penger? Blogg er greit nok det altså, men jeg holder meg til å klikke på de som faktisk har noe fornuftig å si.



Anonymous poster hash: f4560...54f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det hun som bare kjøper dyre klær til ungene sine? Så henne på Tv2 hjelper deg eller hva det var.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når de

Jeg begriper ikke at dere gidder. Å bry seg i det hele tatt, og i tillegg stadig gi disse bloggerne klikk så de tjener stadig mer penger? Blogg er greit nok det altså, men jeg holder meg til å klikke på de som faktisk har noe fornuftig å si.



Anonymous poster hash: f4560...54f

Når det gjelder sånne rosablogger som hun Rannveig så nøyer jeg meg med å bare Google navnet hennes på images. Så får jeg se alle bildene hennes. Er ikke interessert i å lese hva hun skriver. Bare bildene hun legger ut av puppene og rumpa si.



Anonymous poster hash: 81601...e32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...