Gå til innhold

vi krangler hele tiden


Gjest AM

Anbefalte innlegg

mannen min og jeg krangler utrolig mye. det er nesten ikke til å holde ut. men vi er veldig glad i hverandre og sex er superdeilig.

jeg vil ikke ha det sånn lenger!

gruer meg nesten til helgene for da krangler vi mest. vi gjør det ofte slutt i disse kranglene og tar av oss ringene.

engang begynte jeg å se på separasjonsskjema på nettet allerede.

men jeg vil ikke skille meg.

begge våre foreldre er skilt.vet ikke helt hvordan det var hjemme hos han men mine foreldre kranglet også hele tiden.

jeg vil jo ikke være som dem:(

vi har begge sterke meninger og passer vel egentlig bra sammen. men ingen av oss liker at den andre skal bestemme over en, siden vi begge er lederpersonligheter.

i tillegg er vi begge perfektionistiske og det er mange detajer å krangle om.

men jeg elsker han utrolig mye!

hva skal vi gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, gi. :)

Prøv å være konstruktive når dere diskuterer. Hva er dere uenige om? Hva kan gjøres? Hvordan takler dere ellers konflikter med andre og på jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gi. :)

Prøv å være konstruktive når dere diskuterer. Hva er dere uenige om? Hva kan gjøres? Hvordan takler dere ellers konflikter med andre og på jobb?

ingen av oss pleier ellers å krangle høylytt med andre på jobben eller andre steder.

vi gjør det bare hjemme med hverandre. har hatt noen parterapi sessions, uten noe spesielt resultat. men vi skal nå ha mer terapi. er bare vanskelig, for vi må finne noe om kvelden, siden han har en så "utrolig viktig" jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er lederpersoner du liksom? da er det bare for deg å vike, da de fleste menn nekter å la seg lede av en kvinne. du kan sikkert lede den lille jentegjengen din, men her kan du bare gi deg med en gang. Hvem FAEN tror du at du er som tror du som en liten svak kvinne skal kunne lede en mann? Helt utrolig hva slags tanker disse småripsa har om seg selv i dagens samfunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt utrolig hva slags tanker disse småripsa har om seg selv i dagens samfunn.

:skratte:

:popcorn:

Ellers har du det bra?

Ukvalifisert innlegg man ikke finne maken på... Men i det minste underholdende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Neier

mannen min og jeg krangler utrolig mye. det er nesten ikke til å holde ut. men vi er veldig glad i hverandre og sex er superdeilig.

jeg vil ikke ha det sånn lenger!

gruer meg nesten til helgene for da krangler vi mest. vi gjør det ofte slutt i disse kranglene og tar av oss ringene.

engang begynte jeg å se på separasjonsskjema på nettet allerede.

men jeg vil ikke skille meg.

begge våre foreldre er skilt.vet ikke helt hvordan det var hjemme hos han men mine foreldre kranglet også hele tiden.

jeg vil jo ikke være som dem:(

vi har begge sterke meninger og passer vel egentlig bra sammen. men ingen av oss liker at den andre skal bestemme over en, siden vi begge er lederpersonligheter.

i tillegg er vi begge perfektionistiske og det er mange detajer å krangle om.

men jeg elsker han utrolig mye!

hva skal vi gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kommuniserer dere om kranglingen da? Siden dere går i terapi regner jeg med dere har snakket om dette sammen. Tenker dere bare må bli veldig obs på hva som utløser krangler og så si: er dette noe å krangle om? Si heller dere kan sette dere ned og ta en diskusjon på dette. Uten å bli usaklige, høyrøstet og sinte. Så må til slutt den ene gi seg, og her er det viktig å gi og ta. En gang er det du og neste gang er det han. Og om det ikke er noe viktig så kan dere bli enige om å være uenige.

Jeg har selv en kjæreste som vil ha ting gjort på sin måte, men når jeg gjør det så gjør jeg det på min har jeg sagt. Hvis ikke så kan han gjøre det selv. Og dette gjelder helt idiotiske ting som at kjøttdeigen må være hakket til smuler..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva krangler dere om? Klarer dere å være enige om at dere kan leve godt med å være uenige om en del ting? Hvor mye fokuserer dere uenighet - og hvor mye ser dere av det somn faktisk forener dere. Hvis dere krangler om filleting så kan dere avlære denne uvanen - hvis dere krangler om grunnleggende forutsetninger for forholdet, så trenger dere nok hjelp til å finne måter å snakke om dette på.

Livet er så kort og det er så vanvittig dumt å sløse det bort på krangler. Tenk hva dere kan fylle tiden med istedet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge er lederpersoner du liksom? da er det bare for deg å vike, da de fleste menn nekter å la seg lede av en kvinne. du kan sikkert lede den lille jentegjengen din, men her kan du bare gi deg med en gang. Hvem FAEN tror du at du er som tror du som en liten svak kvinne skal kunne lede en mann? Helt utrolig hva slags tanker disse småripsa har om seg selv i dagens samfunn.

Oh my gad! For ett syn på KVINNER, Sitter du fortsatt fast i tiden for 150 år siden eller?..synes det er rart om du i det hele tatt er i ett om du er det...stakkars kvinne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Oj. Et innlegg fra sekstiårene. Ante ikke at de hadde fått internett da en gang jeg. Eller at KG fantes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...