Gå til innhold

Veien vår til å bli 3 :)


Tittentei88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oii, så spennende! Tror folk har fått positiv test så tidlig før, men hvis de er tydelige kan du nok ha hatt eggløsning før du trodde.. Ser lenger oppe at du tror du har 32 dagers sykluser, men jeg tipper det ikke stemmer, at det bare tok litt tid første gangen etter pilleslutt..

Kan jeg være den første til å si GRATULERER?!

Er disse positive eller hva? Den siste er tatt fra kveldsurin etter mye løping frem og tilbake på toalettet. Hååååper :)

post-91241-1893661_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er disse positive eller hva? Den siste er tatt fra kveldsurin etter mye løping frem og tilbake på toalettet. Hååååper :)

Jeg legger ved et nytt bilde. Jeg har så dårlig kamera på tlf min. Det ser jo nesten ut som skyggestrenker på de bildene. Dette bilde er tatt i dag morges :)

Er så redd for kjemisk graviditet. Jeg har aldri hørt om dette en gang, helt til jeg begynte å lese på KG :/

post-91241-317113_thumb.jpg

Endret av Tittentei88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

De er jo veldig positive.

Om det er kjemisk eller ei må du jo bare vente og se, men mest sannsynlig går det jo bra. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er jo veldig positive.

Om det er kjemisk eller ei må du jo bare vente og se, men mest sannsynlig går det jo bra. Lykke til! :)

Ja, jeg får tenke at dette går fint. Hele tiden ubehag i eggstokker og livmor, men tror det utvider seg. Krysser fingrene for at alt går godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå tatt en digital test som viser : Gravid 1-2. Spennende. Jeg bekymrer meg fremdeles for å miste. Jeg tenker mye på hvorfor jeg av alle er så heldig og blir gravid på PP1! Jeg får prøve å slappe av så langt det er mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nå tatt en digital test som viser : Gravid 1-2. Spennende. Jeg bekymrer meg fremdeles for å miste. Jeg tenker mye på hvorfor jeg av alle er så heldig og blir gravid på PP1! Jeg får prøve å slappe av så langt det er mulig :)

Gratulerer!!! Jeg snikleser litt her og der, og ble så glad for å se at det kan klaffe tidlig også😄 Hva sier mannen da? Er han i sjokk over hvor fort den satt? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) jeg har ikke vært innom her ennå for å gratulere deg, så derfor skriker jeg det ut nå: GRATULERER!! juhu så gøy! :bolledeig::hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Det er ikke noe skyggestrek, men en helt tydelig positiv test. Gratulerer. Det gikk kjempefort for dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! Jeg snikleser litt her og der, og ble så glad for å se at det kan klaffe tidlig også😄 Hva sier mannen da? Er han i sjokk over hvor fort den satt? ;)

Hei LoveTrain! Han ble veldig sjokkert hvor fort det gikk ja. Men alle i min familie har fått det til på første forsøk. Jeg er veldig bekymret for at jeg skal miste da. Går mer og bekymrer meg enn gleder meg :( Håper jeg kan slappe av snart :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe skyggestrek, men en helt tydelig positiv test. Gratulerer. Det gikk kjempefort for dere.

Takk Wei Wei! Det gikk veldig fort. Håper spiren holder seg der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei :) jeg har ikke vært innom her ennå for å gratulere deg, så derfor skriker jeg det ut nå: GRATULERER!! juhu så gøy! :bolledeig::hoppendeglad:

Tusen takk Crem 😊 Håper du er neste nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LoveTrain! Han ble veldig sjokkert hvor fort det gikk ja. Men alle i min familie har fått det til på første forsøk. Jeg er veldig bekymret for at jeg skal miste da. Går mer og bekymrer meg enn gleder meg :( Håper jeg kan slappe av snart :) :)

Ja det blir vel sånn gruglede-følelse frem mot den magiske 12.uken. Tenk at det gikk så fort da! Vi mister både mai og juni pga reise:( så jeg krysser alt jeg har for at det klaffer nå til uken😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det blir vel sånn gruglede-følelse frem mot den magiske 12.uken. Tenk at det gikk så fort da! Vi mister både mai og juni pga reise:( så jeg krysser alt jeg har for at det klaffer nå til uken😜

Kjipt å miste to PP, men er du heldig så klaffet det nå! Håper så inderlig for deg 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tenkte jeg at jeg fant en ny prøver å følge, også har du allerede fått to streker! Gratulerer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tenkte jeg at jeg fant en ny prøver å følge, også har du allerede fått to streker! Gratulerer! :)

Velkommen Bjørka 😊 Allerede to streker ja! Men jeg tør ikke helt å flytte dagboken over til graviditetsdagbok før noen uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med graviditet! Kjapt levert. :) har også vært redd for og miste, tror alle er det i starten. Mitt tips er og prøve og slappe av. Akkurat nå er det ikke noe du kan gjøre utenom og følge retningslinjene ift mat og sånn. Og ta folat :) ellers bare nyyt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditet! Kjapt levert. :) har også vært redd for og miste, tror alle er det i starten. Mitt tips er og prøve og slappe av. Akkurat nå er det ikke noe du kan gjøre utenom og følge retningslinjene ift mat og sånn. Og ta folat :) ellers bare nyyt det :)

Takk for det blomst12! Jeg er mer avslappet nå. Nå får ting gå som det går. Ingenting jeg kan gjøre med det som skjer uansett.😊 Folat tar jeg, snus er droppet og sunt spiser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...