Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Heihei :) Slenger meg på som leser jeg.Vedrørende kvalme... Jeg hadde ikke tenkt over dette tidligere, men nå har jeg jo noen måneder å sammenligne med og det må definitivt være et EL-symptom (i alle fall for min del). Kvalmen kommer gjerne 1-2 dager før EL hos meg. Håper det ikke er langvarig og at aksjene holder til et lite frø  :laugh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heihei :) Slenger meg på som leser jeg.Vedrørende kvalme... Jeg hadde ikke tenkt over dette tidligere, men nå har jeg jo noen måneder å sammenligne med og det må definitivt være et EL-symptom (i alle fall for min del). Kvalmen kommer gjerne 1-2 dager før EL hos meg. Håper det ikke er langvarig og at aksjene holder til et lite frø  :laugh:

Veldig artig at du har samme opplevelse. Jeg var kvalm noen timer på fredags ettermiddag og lørdag morgen fikk jeg positiv el-test. Det vil si at egget ble sluppet i dag, antageligvis. Må rett og slett være hormonene som gjorde meg kvalm.

Håper at siden vi hadde lagt inn aksjer fredag at de har overlevd frem til i dag. Men, hvis ikke aå har jeg i grunnen en forklaring på hva "som gikk galt". Bedre å tenke sånn enn at det er noe med min eller mannens kropp, hehe.

Uansett veldig hyggelig med et nytt fjes her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dpo. Tror jeg venter med å teste denne runden til jeg må (fredag når jeg 13 dpo) pga en bursdagsfeiring. Har ikke så troa siden vi ikke fikk satt inn en innertier denne runden, så da orker jeg ikke plage meg selv over flere dager.

Så offisielle testdato er altså fredag om nesten to uker.

Let the waiting game begin...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at vi er så likt denne perioden. 4 dpo i dag. Tikk-takkk haha :ler: Håper det virkelig klaffer for oss begge denne pp :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir spennende å følge med på symptomjakten og testinga! :) Nesten så jeg er misunnelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende at vi er så likt denne perioden. 4 dpo i dag. Tikk-takkk haha :ler: Håper det virkelig klaffer for oss begge denne pp :)

Det håper jeg også. Håper også tiden går fortere enn sirup denne gangen. Dpo-land er et kjedelig land :ler:  

Men hvis du hadde EL I dag så er du 1 dpo i morra :)

Nja, jeg fikk positiv test lørdag morgen og da tar det 12-36 timer til egget slippes. Siden testen var negativ i dag så har ek enten hvert i går eller i dag. Vanskelig å si. Har derfor alltid regnet negativ test etter å ha hatt positive som første dpo :)  

Det blir spennende å følge med på symptomjakten og testinga! :) Nesten så jeg er misunnelig :fnise:

Jeg vet ikke hvor spennende denne pp-runden blir. Er ikke akkuray optimistisk, men lover total prøveparanoia neste runde når ingen av oss skal reise bort på et ugunstig tidspunkt :hoho:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det, men det er alltids en sjanse ;) Jeg var sikker på at EL var over da vi skulle prøve første pp denne gangen. Men vi tenkte vi bare får prøve for moro skyld. Og jammen satt den! ;)

Endret av Dyregod
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner det, men det er alltids en sjanse ;) Jeg var sikker på at EL var over da vi skulle prøve første pp denne gangen. Men vi tenkte vi bare får prøve for moro skyld. Og jammen satt den! ;)

 

Testet du i den perioden?

 

Vil følge med her :nigo:

 

Håper dere treffer på EL nå :Nikke:

 

Ja, det skal nok littegrann til, men det kan hende vi var heldig. Blir spennende å teste om... 11 dager!! :bond:

 

Hvordan ligger du an i prøvinga? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, hallo. Kjære prøvepsykose. Det er ikke lov å melde sin ankomst allerede nå, 2 dpo. Du kan vær så god snu pent og pyntelig i døra og komme tilbake om en ukes tid, eller mer. Jeg ser virkelig ikke helt vitsen med å fortelle meg at intense stikkinger i selve underlivet (beklager detaljene) skal ha noe som helst gjøre med at et egg tilfeldigvis fester seg :opplyser:  OK?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk, søta. Skru av google og sett en lydbok i øra. Kos deg i bursdag og bruk energien din på å trene, leke med lillegutt og flørte med mannen :jepp: Få med kompiser/venninner på et eller annet, slik at tida flyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke tenk, søta. Skru av google og sett en lydbok i øra. Kos deg i bursdag og bruk energien din på å trene, leke med lillegutt og flørte med mannen :jepp: Få med kompiser/venninner på et eller annet, slik at tida flyr!

 

Prøver å ikke tenke altså, men tankene tendenserer å gå i sirkel. Noe ala:

 

Nå skal jeg jobbe litt altså. Må bare lage meg en kopp kaffe. Snart kan jeg ikke drikke så mye kaffe lenger. Kanskje er jeg gravid nå? Var det er stikk jeg kjente? Dette må jeg skrive litt om et sted hvor folk orker å lese om det. Må jobbe . Konsentrer deg. Åh, bildet av Kasper på pulten er så skjønn. Tenk om jeg får en sånn igjen daaaaa.

 

Og slik går no dagan :ler:

 

Men, har lovet meg en ting - det blir faktisk ikke testing før 14.august :Nikke:  Takk for kloke og oppmuntrende ord Nutta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal nok littegrann til, men det kan hende vi var heldig. Blir spennende å teste om... 11 dager!! :bond:

Hvordan ligger du an i prøvinga? :)

Jeg er i dag ferdig med PP1, første besøk av TR etter pilleslutt.. :) Så da får jeg se om jeg klarer å tempe neste 14 dager, og teste etter hvert som strips ankommer fra Kina ;) Vi er så ferske i prøvingen, men man blir jo helt galt i huet av dette, så føler allerede at det overskygger det meste om dagen. Skal kose meg med vin en ukes tid nå, før det er på'an igjen! :) Og du er ikke den eneste som blir litt koko fra dpo1, hvis det er noen trøst :-*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i dag ferdig med PP1, første besøk av TR etter pilleslutt.. :) Så da får jeg se om jeg klarer å tempe neste 14 dager, og teste etter hvert som strips ankommer fra Kina ;) Vi er så ferske i prøvingen, men man blir jo helt galt i huet av dette, så føler allerede at det overskygger det meste om dagen. Skal kose meg med vin en ukes tid nå, før det er på'an igjen! :) Og du er ikke den eneste som blir litt koko fra dpo1, hvis det er noen trøst :-*

 

Åhhh. :vin: Heldig altså. Jeg er jo som kjent i dpo-land og å holde meg borte fra vin er helt greit så lenge jeg vet om jeg er gravid. Om jeg ikke er det så føles det meningsløst :hoho:

 

3 dpo og dagene har smurt seg inn i et tykt lag med sirup....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har du noen symptomer enda? Tiden går seeent nå :Gjesp:

 

Nei, jeg har nok ikke det. Egget har vel neppe festet seg, sånn egentlig :ler:

 

Har du noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn ikke noe mer enn normalt. Det vil si øm i venstre bryst og oppblåst :P Var jo skikkelig klein på fredag. Vet det er tidlig men synes det i grunn var veldig rart. Det kan jo også ha vært i forbindelse med eggløsning. Jeg vet ikke sikkert når den var ettersom jeg ikke testet denne perioden :sjenert: Vil ha masse symptomer og to streker  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igrunn ikke noe mer enn normalt. Det vil si øm i venstre bryst og oppblåst :P Var jo skikkelig klein på fredag. Vet det er tidlig men synes det i grunn var veldig rart. Det kan jo også ha vært i forbindelse med eggløsning. Jeg vet ikke sikkert når den var ettersom jeg ikke testet denne perioden :sjenert: Vil ha masse symptomer og to streker  :laugh:

 

Sist gang hadde jeg en del symptomer når jeg ble gravid, men i etterkant så tror jeg mange av disse var i forbindelse med tidligere p-pillebruk. Hadde to pp-er, og hadde minst like mange symptomer i perioden jeg ikke var gravid :ler:

 

Så her tror jeg ikke på kroppen min, men jeg håper sterkt på to streker også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...