Gå til innhold

Mayami sin dagbok!


Mayami

Anbefalte innlegg

Hei!

Spennende å lese dagboka di, spesielt nå når du er midt i testperioden. Må få vite hvordan det går med deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Spennende å lese dagboka di, spesielt nå når du er midt i testperioden. Må få vite hvordan det går med deg...

Hei! koselig med nye "lesere"! :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja... så kom :kosteskaft: denne gangen også... :kjempesinna: Da må vi vel bare prøve igjen, for 1000ende gang....! Litt oppgitt, men det er jo ikke noe jeg får gjort noe med.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ godt å være hjemme igjen!!!! Kom hjem i dag etter nesten to uker på slekts-besøk. Koselig det, men mycket bra å være i min egen stue igjen... Har badet og kost oss som bet vi kan, og på mandag er det tid for jobb igjen.. gleder meg faktisk til det også! Minuset med å komme hjem var de enorme mengdene med regninger som hadde hopet seg opp i postkassen.... :kjempesinna: Det er vel bare å sette igang med penge-tjeningen igjen, tenker jeg! Ellers, jeg har slettet tickeren min, fordi den stemmer jo selvfølgelig ikke når syklusene ikke er like. Så jeg holder telling selv i stedet! I dag er dag 8, og jeg begynner ELtesting på mandag for å være sikker. Denne gangen SKAL det gå!!! Da hadde jeg teoretisk sett hatt termin på bursdagen min! :) Litt moro da... Nei, nå skal jeg lage meg en tekopp og lese interiørblad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synd det ikke ble noe forrige pp, men det er bare å fortsette og :humpe::fnise:

Selv om man treffer på EL så er visst sjansen bare 20% for at det skal bli noe likevel, mener å ha lest det et sted. Men dette prøvergreiene er virkelig en tålmodighetsprøve av dimensjoner. Hvertfall for meg, som er verdens mest utålmodige person...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!!!!

Ser det er lenge siden jeg har vært her... Hehehe... Hmmm... Nærmer deg ny EL el? HIhi... Håper det klaffer denne gang.. Vet godt hvordan det er å gå å vente oxo kommer det bare TR på besøk! Ingen spire i vente liksom! Gjett om det er en tålmodighetstest!!

Men lykke te og ikke minst lykke te me oppussing :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er kjipt nå er at mannen reiser på jobbreise i dag og blir borte i nesten tre uker. Ikke så morsomt når jeg er så vant til å ha han rundt meg hele tiden. Men tre uker går vel fort???

Tre uker går fort :jepp: Gubben her har allerede vært borte i en uke, neste tirsdag er han kanskje tilbake igjen :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre uker går fort :jepp: Gubben her har allerede vært borte i en uke, neste tirsdag er han kanskje tilbake igjen :juhu:

hmm.... var denne litt feil plassert kanskje?? :ler: Her er det full fres om dagen! Har begynt på jobb igjen, og det var GODT! Oppussingen er over for denne gang, kanskje bare litt mer her og der i helgene! Mange nye kollegaer og nye arbeidsoppgaver på jobben. EL tidlig denne perioden, fikk utslag på søndag og i går. I alle fall 4 dager for tidlig. Men her klages det ikke!! Masse :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.... var denne litt feil plassert kanskje?? :ler: Her er det full fres om dagen! Har begynt på jobb igjen, og det var GODT! Oppussingen er over for denne gang, kanskje bare litt mer her og der i helgene! Mange nye kollegaer og nye arbeidsoppgaver på jobben. EL tidlig denne perioden, fikk utslag på søndag og i går. I alle fall 4 dager for tidlig. Men her klages det ikke!! Masse :sengekos:

:flau:

Sånn går det når man leser to dagbøker og prøver å redde middagen samtidig :sjenert:

Stå på :duskedame::humpe:

Krysser fingrene for deg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du verden... ikke bare-bare å begynne på jobb igjen etter en SÅ lang ferie! Vanskelig å stå opp om morgenen, og hardt å sitte stille hele dagen. Blir helt rar i beina, etter å ha vært i full aktivitet hele sommeren! Dessuten kravstor sjef som pålegger oss diverse "umulige" oppgaver... blir spennende å se om jeg lever fortsatt når juleferien kommer! Neida.. det er vel ikke så ille... Sikkert bra med nye utfordringer! Jeg er skikkelig matlei om dagen, og sambo har startet på en sånn ingen-karbohydrat-kur så vi lager ikke felles mat lenger. Jeg tåler ikke alt fettet i kuren hans, og han tåler ikke brød og pasta som jeg tåler... kjedelig å lage mat til bare en person! Er da ikke singel heller!! :ler: Noen som har tips? Har hatt kjempelyst på hamburger i en hel uke, men har ikke samvittighet...

Huff.. nei, nå må jeg vel jobbe litt til, før jeg finner veien hjem! Ha en fin ettermiddag, jenter! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har vi vært flinke altså!! Vi har lagt mer kledning på huset i helga, gått tur, badet hunden (og bilen, etterpå...våt hund lukter ILLE...), grillet og kost oss i sola! Utrolig hvor godt det er med helg når man faktisk gjør noe i uka! På jobb igjen i morgen, mer planlegging... blir bra når ungene kommer på onsdag! Hurra for skolestart!! Håper de blir litt glade for å se det trøtte trynet mitt igjen også da! :ler:

Anyway, her er jeg på dag 18, og har mistet troen på at "ting" skal løse seg denne måneden.. Ingen symptomer (hehe... kanskje LITT tidlig??!), og en uforklarig dårlig følelse.. En kollega av meg hadde med datteren på jobben. 7 uker, og aldeles nydelig! Ble helt verpesjuk, jeg! Håper vi får en sånn en en dag også... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt med en effektiv helg :) Her har det vært fest og baluba i helgen, begynner å bli litt sliten av det jeg :sjenert:

Må aldri miste troen Mayami :fy_fy: Det ordner seg nok :jepp:

Håper du har hatt en fin dag !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjekt med en effektiv helg :) Her har det vært fest og baluba i helgen, begynner å bli litt sliten av det jeg :sjenert:

Må aldri miste troen Mayami :fy_fy: Det ordner seg nok :jepp:

Håper du har hatt en fin dag !!!

Jeg skal prøve å ikke miste troen, men det er litt vanskelig å være like optimistisk hele tiden! :kosteskaft: kommer hver måned, og ingenting skjer... Jeg er hvertfall ikke den eneste, og i og med at det "bare" er ett år siden pillestopp, har jeg vel ikke noe å klage over enda! :)

I dag var det endelig skolestart, og masse friske og spente fjes ventet! Blir så godt å komme i gang nå! Mindre oppussing om dagen også.. heldigvis.. blir jo litt lei! Men så har den dumme bilen min sluttet og virke. Plutselig, uten forvarsel, var den død som en sild.. nå er det en mann her ute sammen med sambo for å se om den kan gjenopplives... Det blir sikkert dyrt!! Nei og nei... Jeg skjønner meg ikke på slike motorer og sånt, så det får andre ta seg av! Men det blir jo ikke mindre irriterende av den grunn. Hmm... kanskje jeg skal ta meg et eple nå.. ingen sjokolade unntatt på lørdager, vettu! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å ikke miste troen, men det er litt vanskelig å være like optimistisk hele tiden! :kosteskaft: kommer hver måned, og ingenting skjer... Jeg er hvertfall ikke den eneste, og i og med at det "bare" er ett år siden pillestopp, har jeg vel ikke noe å klage over enda! :)

Jeg har slike dager jeg også .. trykker meg selv langt ned i søpla noen ganger, og mister helt troen.. Men så kommer det et lite glimt av håp tilbake :) Og ikke minst får jeg så mye støtte her inne :jepp:

Akkurat nå har jeg ikm neste uke, men jeg ser langt forbi den og tenker på prøverøret våres..

Jeg tror det ordner seg for dere ganske snart jeg ! Har en slik følelse :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den tror pleier å gå en del opp og ned ja. Tror det er slik for de fleste av oss. Kjenner meg godt igjen i alle fall. Har kjempetro i noen uker så kan den dale noe skikkelig også...

Prøv å kos deg med skolestarten og tenk på andre ting når du kan, det prøver jeg på når tror er langt nede :)

Krysser fingrene for spirer hos oss begge denne runden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slike dager jeg også .. trykker meg selv langt ned i søpla noen ganger, og mister helt troen.. Men så kommer det et lite glimt av håp tilbake :) Og ikke minst får jeg så mye støtte her inne :jepp:

Akkurat nå har jeg ikm neste uke, men jeg ser langt forbi den og tenker på prøverøret våres..

Jeg tror det ordner seg for dere ganske snart jeg ! Har en slik følelse :jepp:

Håper du har rett altså! :klem:

Den tror pleier å gå en del opp og ned ja. Tror det er slik for de fleste av oss. Kjenner meg godt igjen i alle fall. Har kjempetro i noen uker så kan den dale noe skikkelig også...

Prøv å kos deg med skolestarten og tenk på andre ting når du kan, det prøver jeg på når tror er langt nede :)

Krysser fingrene for spirer hos oss begge denne runden!!

Takk, krysser fingrene for deg også!

Hmm... i dag sank troen min enda mer... er på dag 24, og har "vanligvis" syklus på ca 30 dager. Men i dag kom det litt brunt/rosa på papiret... uff... :tristbla:

Jaja... det er vel fortsatt ikke noe jeg får gjort noe med, så jeg får trøste meg med at jeg kanskje kan ta en øl i helga! Se på de lyse sidene! Her er det hvertfall kjempefint vær, og jeg har alt vært ute med hunden. Han blir så glad når han får tur!! Må en tur til, når butikken åpnner for å kjøpe brød og kattemat. Ha en fin dag allesammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...