Gå til innhold

Hvor mye i pluss hver måned?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mye har du/din husstand utbetalt pr måned, og hvor mye til overs har dere pr måned etter at alle faste utgifter er betalt? Hva gjør dere med overskuddet? Putter alt i sparing, eller lar dere det bare ligge på lønnskonto?



Anonymous poster hash: 6a04b...74f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har utbetalt ca 25 0000. Av disse går 7000 til boliglån og 7000 settes av på reningskonto til andre faste utgifter. 5000 settes over på sparekonto, mens de resterende 6000 blir brukt til mat/klær/kino/alkohol/annet...



Anonymous poster hash: c4981...52d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymbruker over... En for mye null i utbetalingen gitt.. Har utbetalt 25 000, ikke 250 000.. :laugh:



Anonymous poster hash: c4981...52d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Hvor mye har du/din husstand utbetalt pr måned, og hvor mye til overs har dere pr måned etter at alle faste utgifter er betalt? Hva gjør dere med overskuddet? Putter alt i sparing, eller lar dere det bare ligge på lønnskonto?

Anonymous poster hash: 6a04b...74f

Jeg har i snitt 9 000 kr ekstra. En del går til sparing uten mål og mye går til ekstra nedbetaling av boliglånet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Student her

Inntekt: 12845 (Med lån og stipend)

Utgifter:

Spotify: 99kr

Husleie: 5000kr

Mat: 3000kr

Sparing: 1000kr

Linser: 600 (Pappa betaler)

Mobil: 400 (Pappa betaler)

Klær: 1000kr

Divers: 500kr

Så sitter igjen med rundt 3000kr ish



Anonymous poster hash: ddb75...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter igjen med ca 30000-35000 pr mnd som for tiden går til oppussing og ekstra nedbetaling av boliglån.

Anonymous poster hash: c6410...e96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sitter igjen med ca 27 000 kr, etter at regninger er betalt. Sparer mesteparten, men enkelte måneder kan jeg unne meg noe fint ( som oftest designer veske/sko :P).



Anonymous poster hash: 079c5...f5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mellom 12-14000 kr igjen når alle faste utgifter, samt mat, er betalt. Disse går til nedbetaling av boliglånet, men har satt av å kunne bruke rundt 2000 kr til hyggelige ting jeg ikke har kunnet ta meg råd til tidligere. Får utbetalt ca 22000 kr per måned.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mye har du/din husstand utbetalt pr måned, og hvor mye til overs har dere pr måned etter at alle faste utgifter er betalt? Hva gjør dere med overskuddet? Putter alt i sparing, eller lar dere det bare ligge på lønnskonto?

Anonymous poster hash: 6a04b...74f

Totalt utbetalt 80-90 000 pr mnd, sitter igjen med ca 30 000 i mnd.

Anonymous poster hash: 99d59...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sammen 49 000 utbetalt. Når alt er betalt inkludert mat og drivstoff har vi igjen ca 18.000,-

Som da brukes på det som ikke er fast, klær, snop, helgeturer, ukeblader, feriesparing... Ja kort sagt alt som ikke er satt av til. Setter av hver mnd til hundeklipp, fritidsaktiviteter, kort sagt alt som vi vet vi bruker penger på settes av.

Sparer en del, ca 9-10 000 hver mnd blir stående på lønnskontoen. Noe putter vi også inn på huslånet i tillegg til vanlig avdrag hvis vi ikke har planer om å bruke de pengene de neste 5-6 mnd til f.eks ferie. Har en egen buffer på 70.000,- i tillegg.

Anonymous poster hash: c19e3...af8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...