Gå til innhold

Hva er din økonomiske guilty pleasure?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ebay! Galskapen min har blusset så til de grader opp igjen etter at jeg begynte å kjøpe julegaver der. Det ble ikke bare julegaver for å si det slik...

Haha, den har jeg også, må jeg innrømme. Men det er bare i perioder, jeg klarer heldigvis å slutte så snart skyldfølelsen når et visst nivå. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, den har jeg også, må jeg innrømme. Men det er bare i perioder, jeg klarer heldigvis å slutte så snart skyldfølelsen når et visst nivå. :fnise:

Jeg har hatt et laaaangt opphold, men det hjelper jo faen meg ikke når jeg handler for det halvåret jeg ikke var aktiv, på ei uke... :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay. Halvparten er ikke brukendes.

Mat og drikke: Litt for mye kjøpemat i kantina på skolen og cola..



Anonymous poster hash: b4735...d64
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay.. Skulle liksom aldri begynne med det.. Var en god grunn til at jeg holdt meg unna lenge, skjønner jeg nå ;)

Innimellom klær også. Har en del kjoler jeg ikke har brukt, ja..

Og sminke, og hud/hårprodukter.. Uff. Har altfor mye sminke i skapet som aldri blir brukt. Heldigvis mye billig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

-Kafébesøk

- Lunsj på kantina

- Klær og shopping. Men klarer å begrense meg her.

- Restauranter; veldig sjeldent, men likevel helt unødvendig.

- Sminke og hudpleieprodukter

Endret av Vinglepetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strenger til fiolinene. Har sikkert en 10-15 sett liggende og felene trenger ikke å skifte på hvert fall 2 måneder nå. (Har 8 stykker btw, så det er vel ikke så forferdelig.) Ja, men det er jo så gøy å prøve noe nytt :fnise:
Ellers så kommer noter som en god nummer 2. Har helt sikkert nok noteark til å lære meg noe nytt for hver dag i hvert fall et år eller to.
Før var jeg desperat på å drikke brus og spise sjokolade, men det har jeg sluttet helt med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Uffda...

Kjøpte et skjerf og en grå dongeribukse... Og ja, selvfølgelig også en leppestift som hadde helt annen farge enn på pakningen. Så utrolig unødvendig kjøp. :/

Til sammen 314 unødvendige kroner*

Endret av misstealover
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

* Pepsi Max

* Frisør

* Massasje/spa

* Klær

* Restaurantbesøk

* Hotellopphold i egen by

* Reiser

* Bøker

* Filmer
* Ebay

* Kino

Det skal sies at mesteparten av dette gjøres sjelden, men det er fint å unne seg noe innimellom. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går i perioder at en eller flere av disse under står på mine handlelister :P

1. Brus/energidrikker.

Er ikke så glad i selve smaken, det er vel det høye innholdet av sukker eller annet som trigger.

2. Sminke

Jeg bruker veldig lite sminke til hverdags, og teknikken sitter ikke så godt.

3. Sko og kjoler

Har mange kjoler, men jeg bruker de ikke. Enten er "det for kaldt" eller så er "magen litt for stor". Sko? Elsker å bruke høye hæler, men bruker de ikke fordi jeg er alltid for sent ute og da må jeg kunne løpe. I flate sko.

Det er vel utgiftspostene som er direkte unødvendige å bruke mer på. Så kommer jo snacks og annet, som god øl, men de er mer "forrnuftig" ettersom de nytes og bidrar til velvære ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...