Gå til innhold

Den store eBay-tråden


Anglofil

Anbefalte innlegg

Er det berre eg som syns det hadde vore kjekt om folk kunne begynne å skrive kva "dette" er for noko når ein deler link?

Nei. Spesielt når jeg sitter med mobilen og surfer på KG er det greit å vite hva linken er, siden ting går litt tregere på mobilen min. Gjelder generelt også.

Så håper flere blir obs på dette når linker med tips og erfaringer deles :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har prøvd slike truser som løfter rumpa??

http://www.ebay.com/itm/301293161607?var=600316388656

Uheldigvis ikke, men har litt lyst å kjøpe for å se om det faktisk hadde blitt noe fint. :fnise: Tror jeg aldri kunne gått med det offentlig, hadde vært konstant redd for at noen skulle kunne se den.

Anonymous poster hash: ee11d...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mottatt:

Klokke - Veldig fin, ser akkurat ut som på bildet. Vært fornøyd med alle klokker fra ebay.

Vannflaske - Fornøyd. Tror jeg skal bestille flere i julegaver.

Oversized t-skjore - Ikke fornøyd. Bestilte i S, men ser mer ut som en XL, den er ALT for diger.

T-skjorte - Ikke fornøyd. Ikke slimfit som det står, dessuten var det utvasket farge på bokstavene.

Hmm.. Tror jeg bare skal kutte ut å bestille klær fra ebay nå. Har faktisk aldri mottatt ett eneste plagg jeg er fornøyd med derfra.

Endret av Infinite
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det berre eg som syns det hadde vore kjekt om folk kunne begynne å skrive kva "dette" er for noko når ein deler link?

Er det berre eg som syns det hadde vore kjekt om folk kunne begynne å skrive kva "dette" er for noko når ein deler link?

Beklager, er ikke så vant til å skrive fra nettbrett enda, så glemte det

Anonymous poster hash: 83fc3...f5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med å bestille sminke fra ebay?

Tenker da på "ordentlige" merker, ikke HM kvalitet. Men maxfactor og sånn. Noen som har noen selgere/produkter de anbefaler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte den i en størrelse større fordi jeg synes klærne fra Asia ofte er litt mindre i størrelsen det jeg er vant til. Gamblet litt med det, men M passet veldig godt for meg som vanligvis er str S. Stoffet er veldig stretchy, så den vil nok passe deg helt fint uansett om den er litt stor eller litt liten. Jeg er 169 cm, og på meg er kjolen ca midt på låret, så det kommer an på hvor høy du er og hvor lang kjole du foretrekker. Kunne egentlig hatt den litt lengre også, men jeg hadde uansett tenkt å bruke den med svarte strømpebukser, og da går det helt fint med lengden den har :)

Kjolen så kjempefin ut! Men nå er det bare XXS (gikk rett fra S til XXS?) og M igjen... Jeg bruker vanligvis XS, men så har jeg store pupper, så det kan kanskje bli litt liten plass? Er redd M skal bli hengslete over midja..

Noen som har kjøpt den som vil dele bilde? O:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med å bestille sminke fra ebay?

Tenker da på "ordentlige" merker, ikke HM kvalitet. Men maxfactor og sånn. Noen som har noen selgere/produkter de anbefaler?

Max Factor og H&M er i samme sjiktet og har ofte lik kvalitet. Billigsminke.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har besilt mye som er "drogstore makeup" fra ebay, og kvaliteten er både bra og dårlig. Men alt har vært ekte.



Anonymous poster hash: a2f10...24d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har besilt mye som er "drogstore makeup" fra ebay, og kvaliteten er både bra og dårlig. Men alt har vært ekte.

Noen som har erfaring med å bestille sminke fra ebay?

Tenker da på "ordentlige" merker, ikke HM kvalitet. Men maxfactor og sånn. Noen som har noen selgere/produkter de anbefaler?



Anonymous poster hash: a2f10...24d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max Factor og H&M er i samme sjiktet og har ofte lik kvalitet. Billigsminke.

Åja. Dette har jeg ikke så mye greie på nei. Trodde Max factor var hakket over H&M.

Men takk for det :)

Jeg har besilt mye som er "drogstore makeup" fra ebay, og kvaliteten er både bra og dårlig. Men alt har vært ekte.

Anonymous poster hash: a2f10...24d

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med å bestille sminke fra ebay?

Tenker da på "ordentlige" merker, ikke HM kvalitet. Men maxfactor og sånn. Noen som har noen selgere/produkter de anbefaler?

Jeg bruker å bestille Maxfactor sminke på ebay, men da fra Storbritannia. Har alltid vært fornøyd når jeg har fått den og prøvd den, så ingenting å si på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny på eBay og lurer på dette med feedback. Skjønner at hvis man er kjøper så gir man feedback etter å ha fått varen og sett om den faktisk er som beskrevet.

Men når man selger, når skal jeg gi feedback? Med engang de har betalt?



Anonymous poster hash: 8ad16...888
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny på eBay og lurer på dette med feedback. Skjønner at hvis man er kjøper så gir man feedback etter å ha fått varen og sett om den faktisk er som beskrevet.

Men når man selger, når skal jeg gi feedback? Med engang de har betalt?

Anonymous poster hash: 8ad16...888

Nesten hver gang jeg kjøper noe får jeg feedback fra selgeren med en gang de har mottatt pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten hver gang jeg kjøper noe får jeg feedback fra selgeren med en gang de har mottatt pengene :)

Ok, takk :)

Anonymous poster hash: 8ad16...888

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg endelig opp hobbyskapet ved der jeg baker, så da ble det innkjøp av litt diverse bakeutstyr.

Kakeformer - Julesokk, Kirsebærblomst, Ugle, sett med hjerter, sommerfugl
sett med hjerteformet studs

Stort frosting/icing sett

Bake spatula

Nok engangssprøyteposer til et par års forbruk.

Endret av Fiolinisten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har bestilt alle julegavene på Ebay i år:)

Det jeg ser er litt dumt, er at kun et fåtall av varene kommer innpakket og med merkelapp på. Er redd de som får gavene nærmest tror det er noe brukt skrot jeg har hatt liggende:/ De nærmeste vet jo at det er fra ebay, men gaver jeg sender til fjernere slektninger stusser kanskje. Hva tror dere?

Eksempler: lommebok, parfymeholder (reisegreie), sokker...



Anonymous poster hash: 59ea4...c2e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er det noen som kan anbefale meg en tannbleking? (Helst rimeligere enn tannnlege, men heller ikke superskadelig for tennene…)

På forhån takk!:)



Anonymous poster hash: d02ab...657
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par ting jeg har fått i det siste:

Hårhåndkle. Mer som en klut med en knapp på. Bittelite, og skal jeg kneppe det bak slik som på bildet faller alt håret mitt ut og det blir for lite til at det holder seg på hodet.

Hårbånd. Akkurat som forventet, passer fint.

TreningsBH. Passet kjempefin og behagelig å ha på! Nå har jeg ganske små pupper, så denne hadde nok hold for meg, men hadde jeg hatt større ville den nok ikke vært like god.

Cardigan. Denne luktet ekstremt sterkt selv etter vask... Veldig tynt stoff, men tror den blir fin til en kjole om sommeren :)

Genser med mønster. Veldig fin og passelig tykk :)

Kåpe. Denne er som en genser, men fin å bruke om høsten når det ikke er så veldig kaldt.

Endret av Kragebein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si hvordan kvaliteten er når du får dem? Og om det er lett å putte den tilbake i boksen etter bruk?

Paraplyene er annerledes og i tørr (ubrukt) tilstand var det enkelt å få den inn i hylstret sitt igjen.

Hvordan de er å sette inn i brukt tilstand aner jeg ikke...;)

http://www.ebay.com/itm/FASHION-HOT-WINE-BOTTLE-FOLDING-SUN-RAIN-UMBRELLA-7-DESIGNS-/331301433641?pt=US_Umbrellas&var=&hash=item4d231ab129

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...